Juist.quote:
Rene en Wimquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:31 schreef DeTolk het volgende:
Wie moesten het veld verlaten voor deze 2?
Een vraag over een WK finale waar Oranje speelde moet kunnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zitten laatste tijd moeilijke vragen bij
Waren alle 3 op proef bij ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef tong80 het volgende:
Wat is het verband tussen Mrekla, Petrov en Finidi George ?
Tsjechie?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef DeTolk het volgende:
Tegen welk land werd Frank de Boer recordinternational?
In de rust van PSV volgt het antwoord...
Zat eerst nog te twijfelen of het niet Van Geel was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
Dan dacht jij dat goed Rade!
In 2004 was Ed de Goeij er al niet meer bij.quote:
De club waar ik nu naar zit te kijken, Volendam.quote:
Hij deed alles in rijmvorm. (berichten, opstelling e.d.)quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:15 schreef tong80 het volgende:
Wat was er bijzonder aan de vroegere stadionspeaker van Volendam, Pé Mühren ?
Iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij deed alles in rijmvorm. (berichten, opstelling e.d.)
en Nico Rijnders, Peter Arntzquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:51 schreef tong80 het volgende:
Het zijn er meer dan ik in mijn hoofd had. Oeikie Hoekema kon ook nog
Probeer het eensquote:
Is het die Kuqi (oid)?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef superjood het volgende:
Zal ik een nieuwe doen, of doet de vorige nog een nieuwe poging?
Mikkelin Kissat (jeugd)
1995-1996: MP Mikkeli
1997-1999: HJK Helsinki
2000: FC Jokerit
2001-2002: Stockport County FC
2002-2003: Sheffield Wednesday
2003: Ipswich Town (op huurbasis)
2003-2005: Ipswich Town
2005-2006: Blackburn Rovers
2006- nu : Crystal Palace FC
2007-2008: Fulham FC (op huurbasis)
2008: Ipswich Town (op huurbasis)
Wie is deze speler.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Prosac het volgende:
even een quizvraag die mij al een aantal uren van het werk houdt. Er zouden drie spelers zijn die allen in de volgende wedstrijden hebben gespeeld.
Arsenal - Manchester United
Barcelona - Real Madrid
Rangers - Celtic
Feyenoord - Ajax
Ik kom tot van Bronckhorst en Larsson.. Wie is die derde?
Wie zegt dat het een Nederlaner isquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even tussendoor, omdat ik het wil weten
[..]
Dat zat namelijk in mijn hoofdquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar zie jij dat het om een Nederlander moet gaan?
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:48 schreef Breach het volgende:
Wat een kom je een hoop miskopen tegen als je de lijsten met oud-spelers afgaat
Waar isde quiz van dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef Prosac het volgende:
ik ben alweer een hele ochtend kwijt, maar volgens mij is er gewoon geen 3e
Brian Laudrup misschien ?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef Prosac het volgende:
ik ben alweer een hele ochtend kwijt, maar volgens mij is er gewoon geen 3e
Volgens mij ook niet. Brian Laudrup ook niet, die heeft niet bij Manchester United of Arsenal gespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Er is volgens mij geen derde.
Zeker niet. Speelde niet voor Real, Barca, Manchester en/of Arsenalquote:
En sowieso ook niet voor Man U of Arsenal.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
Richard Witschge komt wel dan geloof ik. Heeft toch ook een blauwe maandag bij Glasgow gezeten ?
kut, ook niet zie ik nu
Tering, best irritant dit, want volgens mij heb ik het ooit weleens gehoord maar weer vergeten, en wil het nu wel wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
En sowieso ook niet voor Man U of Arsenal.
Cool.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn club promoveerde door het beslissings duel te winnen van Voorland
Dat was EC2. Vraag had ik in 1e instantie ook verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:01 schreef denthemen het volgende:
Sowieso oo in Griekenland tegen Leipzig
Jaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:20 schreef fanneke het volgende:
Marcel Brands.
En het was Galjé, tenminste als je de 3-0 wedstrijd van Van der Horst bedoelt.
Antwoord van de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tering, best irritant dit, want volgens mij heb ik het ooit weleens gehoord maar weer vergeten, en wil het nu wel weten
Geeft me toch een goed gevoel dat behalve ik, nu ook de hele NOS voetbal redactie niet kan slapen omdat ze het willen wetenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Antwoord van de NOS.
Geachte ,
Ik heb het op de voetbalredactie gevraagd en het volgende
antwoord kwam terug:
We hebben nog contact gezocht met Waterreus.
Hij noemde toen Larsson in de uitzending.
Op de eventuele 3de speler kunnen we voorlopig niet komen.
Aantal collega's ook nog gevraagd.
Zo goed als zeker zijn het slechts de twee genoemde spelers die deze vier duels ooit hebben gespeeld.
Hopelijk heeft u hier iets aan.
Met vriendelijke groet,
Annemieke de Rijk
Secretariaat NOS Sport
Dat moet wel Andrei Kanchelskis zijn...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Omnifacer het volgende:
Variantje: welke speler speelde zowel Manchester - Arsenal, Glasgow - Celtic en Juve - Fiorentina?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Dat moet wel Andrei Kanchelskis zijn...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef methodmich het volgende:
Ja man!
De mooiste was als volgt:
Graef belde een bevriende Griek. Die moest zich met nog twee Grieken voordoen als afgezant van Panathinaikos en een afspraak maken met Dirk Jan Derksen. De Grieken namen een verborgen camera mee en legden de hele ontmoeting met de dolenthousiaste Derksen vast. Die meende al zo goed als rond te zijn met de Griekse topclub voor een miljoenensalaris. De onderhandelingen met VVV zouden volgens de Grieken geen enkel probleem zijn en Derksen waande zich één avond miljonair.
De volgende dag kwam hij op de club en lag de halve kleedkamer al dubbel. Derksen begreep er niets van, tot ze een videobandje startten.....
Dat is em.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef methodmich het volgende:
René van Rijswijk met kaal hoofd??
Reagan is goed!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ronald Reagan
Naar wie is Lionel Messi genoemd?
Preben Elkjaer Larssenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:27 schreef tong80 het volgende:
Met welke topspits speelde vd Gijp samen bij Lokeren ?
Juistquote:
quote:I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you ...
I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you ...
Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying ... I love you
Ol Deal. De makkelijke vragen zaten in de topics hier voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Kopbal het volgende:
De vragen zijn vaak te moeilijk, maar ik zal dit topic voortaan wat actiever in de gaten houden.
Neequote:
Ook fout trouwensquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef Bos81 het volgende:
Er wordt er weer ingetrapt Tong
Het was een indirecte vrije trap. Koeman kreeg de bal van Bakero. Dus Bakero nam de vrije trap
Fulhamquote:Op woensdag 12 november 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ronald Koeman wilde in 2002 Victor Sikora halen, maar die leek in plaats van naar Ajax naar Engeland te gaan. Met welke Engelse club was Sikora al rond, totdat Ajax hem alsnog contracteerde?
Ik reken hem goed.quote:
Stel zelf eens een leuke vraag ipv me te stalkenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:47 schreef GGMM het volgende:
Dat komt omdat je vraagstelling vreemd is.
Ik stalk je niet, ik kwam je tegen, dat krijg je met 100 posts per dag.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel zelf eens een leuke vraag ipv me te stalken
Jouw bijdragen zijn briljant.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stalk je niet, ik kwam je tegen, dat krijg je met 100 posts per dag.
Martin Drent ?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:05 schreef The_Verve het volgende:
Nieuwe vraag.
Wie speelde, na Jan van Dijk, de meeste officiele wedstrijden voor FC Groningen?
Ze zijn allen leraar geweest.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:42 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Haan met van Gaal Michels Adriaanse en Ron Jans gemeen ?
Ik dacht al, er mist iemand!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Juist maar dat heeft Martin Brozius ook niet
Hoeft niet meerquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:36 schreef methodmich het volgende:
Pumpido?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |