Tering, best irritant dit, want volgens mij heb ik het ooit weleens gehoord maar weer vergeten, en wil het nu wel wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
En sowieso ook niet voor Man U of Arsenal.
Cool.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
Mijn club promoveerde door het beslissings duel te winnen van Voorland
Dat was EC2. Vraag had ik in 1e instantie ook verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:01 schreef denthemen het volgende:
Sowieso oo in Griekenland tegen Leipzig
Jaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:20 schreef fanneke het volgende:
Marcel Brands.
En het was Galjé, tenminste als je de 3-0 wedstrijd van Van der Horst bedoelt.
Antwoord van de NOS.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tering, best irritant dit, want volgens mij heb ik het ooit weleens gehoord maar weer vergeten, en wil het nu wel weten
Geeft me toch een goed gevoel dat behalve ik, nu ook de hele NOS voetbal redactie niet kan slapen omdat ze het willen wetenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Antwoord van de NOS.
Geachte ,
Ik heb het op de voetbalredactie gevraagd en het volgende
antwoord kwam terug:
We hebben nog contact gezocht met Waterreus.
Hij noemde toen Larsson in de uitzending.
Op de eventuele 3de speler kunnen we voorlopig niet komen.
Aantal collega's ook nog gevraagd.
Zo goed als zeker zijn het slechts de twee genoemde spelers die deze vier duels ooit hebben gespeeld.
Hopelijk heeft u hier iets aan.
Met vriendelijke groet,
Annemieke de Rijk
Secretariaat NOS Sport
Dat moet wel Andrei Kanchelskis zijn...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Omnifacer het volgende:
Variantje: welke speler speelde zowel Manchester - Arsenal, Glasgow - Celtic en Juve - Fiorentina?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:28 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Dat moet wel Andrei Kanchelskis zijn...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef methodmich het volgende:
Ja man!
De mooiste was als volgt:
Graef belde een bevriende Griek. Die moest zich met nog twee Grieken voordoen als afgezant van Panathinaikos en een afspraak maken met Dirk Jan Derksen. De Grieken namen een verborgen camera mee en legden de hele ontmoeting met de dolenthousiaste Derksen vast. Die meende al zo goed als rond te zijn met de Griekse topclub voor een miljoenensalaris. De onderhandelingen met VVV zouden volgens de Grieken geen enkel probleem zijn en Derksen waande zich één avond miljonair.
De volgende dag kwam hij op de club en lag de halve kleedkamer al dubbel. Derksen begreep er niets van, tot ze een videobandje startten.....
Dat is em.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef methodmich het volgende:
René van Rijswijk met kaal hoofd??
Reagan is goed!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ronald Reagan
Naar wie is Lionel Messi genoemd?
Preben Elkjaer Larssenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:27 schreef tong80 het volgende:
Met welke topspits speelde vd Gijp samen bij Lokeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |