Boeren..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
EINDHOVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
EINDHOVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
Dat kun je beoordelen uit de trein terwijl het mooie romantische beeld wordt verwoest door een geluidswal ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom er elk weekend langs met de trein, maar wat een kutdorp is dat zeg.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef babipangang het volgende:
Istanbul? mooie stad met veel bezienswaardigheden, winkeltjes en restaurantjes
Idd..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:49 schreef Koepert het volgende:
Bratislava natuurlijk. Wie herinnert zich nou niet de romantische sfeerbeelden uit Eurotrip en Hostel (dat was ook bratislava toch?)..
LLINK gezien gister?quote:
Klinkt als het altijd gezellige Goudaquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef MrDrako het volgende:
waarom is parijs nog romantisch? als je er alleen met je vriendin loopt is de kans groot beroofd te worden,
kom je in de buitenwijken heb je de kansloze jongeren die auto's in de fik zetten, en in het centrum liggen de zwervers op elke hoek van de straat te zuipen of te rukken, wat zou ik daar graag m'n vriendin naar meenemen zeg!
Almere it is!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:47 schreef miss_sly het volgende:
De meest romantische stad is die stad waar je met je geliefde hand in hand rondslentert, verliefde onzin uitkraamt en je helemaal gelukkig en vlinderig voelt
Vergeet niet dat ze er alleen maar Frans spreken, da's ook kut!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef MrDrako het volgende:
waarom is parijs nog romantisch? als je er alleen met je vriendin loopt is de kans groot beroofd te worden,
kom je in de buitenwijken heb je de kansloze jongeren die auto's in de fik zetten, en in het centrum liggen de zwervers op elke hoek van de straat te zuipen of te rukken, wat zou ik daar graag m'n vriendin naar meenemen zeg!
Nee? Wat'sdat?quote:
quote:
Je moet daarom ook als je een weekje bezig wilt zijn alle steden/sites bezoeken van slovenie aangezien die steden an sich allemaal zo verrot klein zijn. Dan doe je in een week:quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger heette dat Nederland3 (zie het topic 3opreis )
Wat me doet herinneren dat Ljubljana ook wel een leuk stadje is, maar wel erg klein om echt door straatjes te kunnen zwerven.... er zijn maar drie van dat soort straatjes.
juist die ja, heb jij ook nog tips?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:47 schreef miss_sly het volgende:
De meest romantische stad is die stad waar je met je geliefde hand in hand rondslentert, verliefde onzin uitkraamt en je helemaal gelukkig en vlinderig voelt
ik kijk geen tvquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
SpecialK heeft 3 op Reis gekeken..
En vanuit Eindhoven vlieg je met Ryanair rechtstreeks naar Bergamo. Paar dagen daar, autootje huren en richting Milaan en/of Verona.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Buzz129 het volgende:
Tsja wat is romantiek. Ik denk dat ik voor Bratislava of Bergamo zou opteren. En dan zou het waarschijnlijk wel Bergamo worden want het eten in Noord Italie is veul beter dan in Bratislava!
Bergamo zelf is overigens een hele verassende stad. Ik hoef niet zo nodig naar Milaan. Misschien te vaak geweest en van opera's hou ik al helemaal niet, dus zal het nooit Verona worden. Maar inderdaad heb je voor zo'n 30 euries per dag een huurauto.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vanuit Eindhoven vlieg je met Ryanair rechtstreeks naar Bergamo. Paar dagen daar, autootje huren en richting Milaan en/of Verona.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |