quote:ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
dat dacht ik al ja, daarom dus die creatives besteld, om te zien of het wat is. Anders haal ik gewoon weer dure bij de mediamarkt.. (alleen zo jammer dat ze altijd na een maand of 3 stuk gaan)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Het zijn neppers ja.Wat wil je voor die prijs?
Echter zal er wel ongeveer hetzelfde geluid uit komen.
quote:
Opvangen ja, maar niet horen. Dit ding meet alleen het vermogen van het signaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef mvc het volgende:
[ afbeelding ]
Wireless Radio Frequency and Transmission Power Scanner with LCD Display (1MHz~2.4GHz/0.1W~50W)
Kan ik nou met dit apparaatje alle radiosignalen tussen 1MHz en 2400MHz opvangen ?
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, heb dezelfde besteld en die is nu onderweg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:01 schreef poehej het volgende:
Volgende dingen besteld.
Ultrafire C3 Cree Q5 5-Mode LED Flashlight with Extension (1.5V~4.2V)
gaat niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, heb dezelfde besteld en die is nu onderweg.![]()
Reviews zijn bagger en als het echt een k#tding is prop ik er wel een andere driver in.
Alleen dat chipje wat op je sim-kaart zit losmaken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maak van uw telefoontoestel een dual sim
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16948
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16947
Moet je wel je huidige simkaart kleiner knippen begrijp ik
Handig voor iemand die veel met computers klooit, opnieuw installeren etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vet! Een dock waar je gewoon je harde schijf rechtop in kunt zetten zodner dat je hem hoeft in te bouwen
[ afbeelding ]
sku16552
Maar dat kan toch zomaar niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen dat chipje wat op je sim-kaart zit losmaken.
Als jij je simkaart buigt, dan komt die chip op gegeven moment zelf los.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat kan toch zomaar niet?En dan kan die chip dus mooit meer terug op de simkaart?
Nee, kijk:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:15 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij werken die dingen niet zomaar op elk mobiel. Dan kan je er alsnog maar 1 tegelijk gebruiken, totdat je de simkaart omdraait.
Batterij 1 opladen, batterij eruit, batterij 2 erin, batterij 2 opladen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie trouwens een heelboel telefoons met twee accu's. Maar daar heb je toch niks aan als je geen extra acculader hebt? Anders moet je accu immers in je telefoon zitten om op te laden!
Helaas is het ook niet echt dual standby, de kaarten switchen om de zoveel tijd om. Wat gebeurt er dan als je gebeld wordt op nummer 1 als dat op dat moment nummer 2 in gebruik is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:15 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij werken die dingen niet zomaar op elk mobiel. Dan kan je er alsnog maar 1 tegelijk gebruiken, totdat je de simkaart omdraait.
Wordt naar je voicemail gestuurd denk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helaas is het ook niet echt dual standby, de kaarten switchen om de zoveel tijd om. Wat gebeurt er dan als je gebeld wordt op nummer 1 als dat op dat moment nummer 2 in gebruik is?
Deze telefoon heeft een extra opladerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Batterij 1 opladen, batterij eruit, batterij 2 erin, batterij 2 opladen.
Mobiel met daarin een batterij meenemen waar iets waar je een week geen stroom hebt, samen met die andere batterij, en als de ene batterij leeg is de andere in doen?
*kuch* PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,23616 USD *kuch*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Deze telefoon heeft een extra oplader
Die dollar gaat slecht he, vorige week kostte deze telefoon nog 10,- minder
En ik heb iets van Jack wat ik niet mag vertellen..quote:10/23/2008 9:24:14 PM HKT (UTC+8)
At that time it was night. : )
I am waiting for you to return the SKU 11315,and I will arrange replacement for you and cover the postage.
Thank you for your understanding
Best regards,
Yours Jack
Ja, heb ik al een paar keer mee gemaakt soms kunnen producten op Ready of Shiped staan terwijl ze er dan niet zijn, dan gaan ze je order opnieuw delen met producten die er wel zijn en niet. De gene die er zijn gaan ze shippen, de gene die er niet zijn shippen ze niet en moeten ze dan nog inpakken etc. en shippen ze een andere dag doordat het product dat gescheiden word vertraging heeft of nog niet op voorraad is etc. En dan worden het 2 zendingen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha!
Kijk eens paar posts hierboven, naar mijn laatste post, weet jij wat dat is?
Ah, handig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, heb ik al een paar keer mee gemaakt soms kunnen producten op Ready of Shiped staan terwijl ze er dan niet zijn, dan gaan ze je order opnieuw delen met producten die er wel zijn en niet. De gene die er zijn gaan ze shippen, de gene die er niet zijn shippen ze niet en moeten ze dan nog inpakken etc. en shippen ze een andere dag.
Hahahahahaquote:
Besteld, ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef Andyy het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ver_CP074S_2648.html
besteld
volgens best veel mensen zijn die fantastisch
Vragen bij de Customer Service Express of ze je oude account willen omzetten naar je nieuwe, dan zetten ze de orders en DX punten enzo om.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:11 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan je je e-mail adres veranderen bij DX? Ik heb mijn vorige bestelling op een ánder(nieuw) e-mail adres gedaan, maar nu staat die bestelling, als ik inlog met mijn geregistreerde (oude) e-mail adres niet in het rijtje van bestellingen.....
Ik kan wél single 'track' doen.... maargoed, wil die bestelling met mijn nieuwe e-mail adres ook in het rijtje van alle bestellingen....
Lichttent?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef tonja het volgende:
Speciaal voor RacerDKB
Deze foto gemaakt in de lichttent. De gekleurde achtergrond lapjes kunnen niet strak opgehangen worden, dat is jammer en die vouwen moeten er nog uitgestreken worden.
[ afbeelding ]
Bepaalde voorwerpen beter fotograferen door beheersing van licht etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:17 schreef Wunny het volgende:
Wat doet zo'n lichttent nou eigenlijk?
Kan iemand me dat uitleggen? xD
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef tonja het volgende:
Speciaal voor RacerDKB
Deze foto gemaakt in de lichttent. De gekleurde achtergrond lapjes kunnen niet strak opgehangen worden, dat is jammer en die vouwen moeten er nog uitgestreken worden.
[ afbeelding ]
Het ophangen van die lapjes valt me tegen, ik verwachtte dat het strak zou hangen, maar voor de rest bevalt ie prima. Ik heb er nog maar heel even mee geexperimenteerd maar het lijkt me verder goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dankje, misschien koop ik er zelf ook een, is hij een beetje goed dan?
Heeft wel maanden geduurd voordat je hem had, of niet?
Nog 2 vraagjes:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:29 schreef tonja het volgende:
Het heeft zeker maanden geduurd, ik heb het even nagekeken, de bestelling heb ik op 7 juni gedaan.
- Vreemd, ik had de mijne al in 2 wekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nog 2 vraagjes:
- waarom duurde het zo lang?
- hangt er een soort lamp in die 'tent' ofzo? Voor beter licht?
wat is dan het voordeel? dat je een mooie achtergrond hebt? Nja, het zal welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
- Vreemd, ik had de mijne al in 2 weken
- Nope, gewoon je flitsert gebruiken
Als de boel mooi gestreken is, heb je natuurlijk een mooie strakke achtergrond zonder hoeken of iets. Als je dan een product in het midden zet kun je mooie foto's maken zoals je vaak ziet bij producten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wat is dan het voordeel? dat je een mooie achtergrond hebt? Nja, het zal wel
Hoe groot object kan erin, en je nog goed een foto kan maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als de boel mooi gestreken is, heb je natuurlijk een mooie strakke achtergrond zonder hoeken of iets. Als je dan een product in het midden zet kun je mooie foto's maken zoals je vaak ziet bij producten.
Zolang die kleur van dat scherm maar niet in je product voorkomt kan je elke kleur als "bluescreen" gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoe groot object kan erin, en je nog goed een foto kan maken?
Hebben ze niet iets van 'blue screen' materiaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |