Maar je kan het welquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, ik voel me wel een sufkutHet is bijna 6 uur, en ik heb nog zeker 3 kwartier werk met het allersaaiste data-uitzoekwerk
Komt goed, je kan het. Hoe is het met de knie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ja thanks Lein. Ik moet zo nog naar het zwembad van mezelf
Maarre, waarom ben je uberhaupt bij ex?
Ze blijft slapenquote:
Ooooooh, is dat wat Dennis en ik hebben?! Een communicatiestoornis! Nou, dat klinkt simpelquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat was een communicatiestoornis babe. Ik bel je nog
Och hemel... Beterschap, Elfjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
Ik lag/lig op de bank tv te loeren met enorme rooie wangen en kouwe klauwen
thenks ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och hemel... Beterschap, Elfje
Wat denken jullie: is een glaasje rode wijn bevorderlijk voor mijn mathematische skillzzz?
Oef, jij wintquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga weer met een glaasje Oxfam wijn en een blokje 70% chocolade op de bank hangen...
werk ze nog ffies CF
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
en ik ben ook beetje ziek aan het worden
"Overjarige kaas = 16 maanden gerijpt"quote:
nee daar komen we niet verder mee isaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Overjarige kaas = 16 maanden gerijpt"
Maar ja, daar kan je dan were niets mee, want ik geloof niet dat kaasplankje 16 is geworden...
Vond je mijn samenvatting niet beknopt genoeg?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef YPPY het volgende:
Wat een soap, dat is echt niet meer te volgen. Waar blijft de samenvatting?
En Isa, hoe is het nu, echt?
Het geeft wel te denken dat hij het een beetje stil hieldquote:
Ik ben er ook gewoon te weinig om het soaptechnisch te volgen. Misschien moet ik maar op de herhaling wachten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond je mijn samenvatting niet beknopt genoeg?
En hoe het Echt gaat? Geen idee. Ik leefEn ik mis allerlei mensen.
Yep, het zal wel hoger zijn dan hij wilt toegevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het geeft wel te denken dat hij het een beetje stil hield
die heb ik sinds begin juni al niet meer gezienquote:
16x2quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Overjarige kaas = 16 maanden gerijpt"
Maar ja, daar kan je dan were niets mee, want ik geloof niet dat kaasplankje 16 is geworden...
Ik snap er ook niks meer van, maar dat hoeft ook niet; zolang ze nog bij me isquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]beterschap!
lekker vroeg naar bed en hopenlijk voel je je morgen weer wat beter.
En van Lein begrijp ik momenteel ook even niets hoor, maar ik vind het prima zolang ze het zelf nog maar snapt
Slaap lekker DarkElf enne hoop dat t snel weer wat beter met joew gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef DarkElf het volgende:
Ik kruip zo mijn bed maar eens in, met een paracetamol en een kop thee en een boek...
en na een nachtje slapen voel ik me vast beter
Zolang ze nog bij jou is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik snap er ook niks meer van, maar dat hoeft ook niet; zolang ze nog bij me is
wtf, Lein is nu bij jou??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van, maar dat hoeft ook niet; zolang ze nog bij me is
Cliffhangerquote:
Ja in thoughts onlyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf, Lein is nu bij jou??
Nu snap ik de soap ook niet meer.
Anyways, ik ga slapen. Morgen nog een dagje hard studeren, en daarna is het een kleine week vakantie!
joehoequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf, Lein is nu bij jou??
Nu snap ik de soap ook niet meer.
Anyways, ik ga slapen. Morgen nog een dagje hard studeren, en daarna is het een kleine week vakantie!
Afko'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef kaasplankje het volgende:
en nou kappen met die kut-afko's Golfer
Nou, ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik had niet door dat er eentussen jullie bestond, KP'je :")
Als die zak van een ex dat nou ook zagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:46 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, ik ook niet hoorik ben gewoon zat en emo
Lein is liew!!
Ja als 't m niet gaat worden kan je er wel energie in blijven stoppen maar dat is in feite allemaal wasted.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als die zak van een ex dat nou ook zagmaar goed, is er in ieder geval één man die het door heeft
Had je een leuke verjaardag?
Ja mega hypertquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Anders kom je nog maar een keertje langs vannacht hoorIk ben er wel
goeiemorgen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
joehoevakantie!!
wat ga je doen?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer.
De oplettende lezer had natuurlijk allang door dat die 'vriendin' waar ik naar toe was stipjes was.Onze gezamelijke homovriend moest eerder weg, dus ik ben met haar naar de film geweest:
Erg leuke filmhuis film.
Heb haar naar huis gebracht, wilde rechtsomkeert maken, en toen vroeg ze of ik nog een biertje wilde doen bij haar boven.![]()
![]()
Dus ik zei dat ik wel koffie wilde.![]()
Fijn gepraat, niks gebeurd. Wilde/kon/durfde niet meer. Ben net thuis. Wel slechts een zoen op haar wang gegeven bij het weggaan. In plaats van de vriendschappelijke drie. Bij het omdraaien over haar burostoel gevallen.Ik heb drama altijd al leuker gevonden dan geluk.
![]()
Nu ben ik thuis. Ze is net op MSN online gesprongen. Ik neem nog een noscapine en ga naar bed. Welterusten lieve fokkertjes.
Estland! Woont je zus daar Nyn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goeiemorgen!
ik ga naar Tallinn met m'n zusje die me op komt zoeken, om m'n andere 'zusje' op te zoeken!
Heeee jij ging toch auto's testen? En? En? En?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:59 schreef MissHobje het volgende:
Oh das nie fijn dan
Anyway ik ga![]()
succes deze nacht nog even!
Soort van zus. Toen ik een jaar in Alaska woonde, woonde zij een jaar ibj m'n ouders. Maar ze voelt voor iedereen als een lid van de familie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Estland! Woont je zus daar Nyn?
Lein leefde vanmorgen om half 7 nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, en iemand nog een Lein-update?
En wil er iemand in mijn plaats naar de opening van het ski-seizoen in Tignes?
Steer schopte mij hierheen voor een stippenupdate, dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie vrouwenmeisjesauto'tjes Hobbel!!
Ja en Steerja.
Ik worstel met mijn gevoelens maar ik weet heel zeker dat ik enkele maanden geleden de juiste keuze heb gemaakt door haar niet uit mijn leven te schoppen. Ze is geen gebruiksvoorwerp, ze is een persoon.
Vanavond uit eten met Glowmouse en borrelen met Leonoor in Den Bosch, whoei![]()
![]()
Prettige dag gewenst, mensen.
Beterschap DE en DH, mijn hoest wordt net wat minder. Vervelend als je lichamelijk niet helemaal lekker bent.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Steer schopte mij hierheen voor een stippenupdate, dus
Ben je al zenuwachtig Steer? En heb je al uitgezocht wat je aan gaat doen?.
Ik heb zoveel superboots tegenwoordig dat ik straks een half uur voor de kast ga staan om te kiezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben superrelax, heb er zin in! Ik ga zodadelijk nog even bij een vriendin op bezoek die exposeert op de Dutch Design Week.
En jeweetz toch: eerst de geur, dan de kleur.![]()
Je hebt toch wel je superboots aangedaan vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |