Maar je kan het welquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mehn, ik voel me wel een sufkutHet is bijna 6 uur, en ik heb nog zeker 3 kwartier werk met het allersaaiste data-uitzoekwerk
Komt goed, je kan het. Hoe is het met de knie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ja thanks Lein. Ik moet zo nog naar het zwembad van mezelf
Maarre, waarom ben je uberhaupt bij ex?
Ze blijft slapenquote:
Ooooooh, is dat wat Dennis en ik hebben?! Een communicatiestoornis! Nou, dat klinkt simpelquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat was een communicatiestoornis babe. Ik bel je nog
Och hemel... Beterschap, Elfjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
Ik lag/lig op de bank tv te loeren met enorme rooie wangen en kouwe klauwen
thenks ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och hemel... Beterschap, Elfje
Wat denken jullie: is een glaasje rode wijn bevorderlijk voor mijn mathematische skillzzz?
Oef, jij wintquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga weer met een glaasje Oxfam wijn en een blokje 70% chocolade op de bank hangen...
werk ze nog ffies CF
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
en ik ben ook beetje ziek aan het worden
"Overjarige kaas = 16 maanden gerijpt"quote:
nee daar komen we niet verder mee isaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Overjarige kaas = 16 maanden gerijpt"
Maar ja, daar kan je dan were niets mee, want ik geloof niet dat kaasplankje 16 is geworden...
Vond je mijn samenvatting niet beknopt genoeg?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef YPPY het volgende:
Wat een soap, dat is echt niet meer te volgen. Waar blijft de samenvatting?
En Isa, hoe is het nu, echt?
Het geeft wel te denken dat hij het een beetje stil hieldquote:
Ik ben er ook gewoon te weinig om het soaptechnisch te volgen. Misschien moet ik maar op de herhaling wachten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond je mijn samenvatting niet beknopt genoeg?
En hoe het Echt gaat? Geen idee. Ik leefEn ik mis allerlei mensen.
Yep, het zal wel hoger zijn dan hij wilt toegevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het geeft wel te denken dat hij het een beetje stil hield
die heb ik sinds begin juni al niet meer gezienquote:
16x2quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Overjarige kaas = 16 maanden gerijpt"
Maar ja, daar kan je dan were niets mee, want ik geloof niet dat kaasplankje 16 is geworden...
Ik snap er ook niks meer van, maar dat hoeft ook niet; zolang ze nog bij me isquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]beterschap!
lekker vroeg naar bed en hopenlijk voel je je morgen weer wat beter.
En van Lein begrijp ik momenteel ook even niets hoor, maar ik vind het prima zolang ze het zelf nog maar snapt
Slaap lekker DarkElf enne hoop dat t snel weer wat beter met joew gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef DarkElf het volgende:
Ik kruip zo mijn bed maar eens in, met een paracetamol en een kop thee en een boek...
en na een nachtje slapen voel ik me vast beter
Zolang ze nog bij jou is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik snap er ook niks meer van, maar dat hoeft ook niet; zolang ze nog bij me is
wtf, Lein is nu bij jou??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van, maar dat hoeft ook niet; zolang ze nog bij me is
Cliffhangerquote:
Ja in thoughts onlyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf, Lein is nu bij jou??
Nu snap ik de soap ook niet meer.
Anyways, ik ga slapen. Morgen nog een dagje hard studeren, en daarna is het een kleine week vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |