Je had ook een dag kunnen gaan werkenquote:
Goed punt! Maar als je had gelezen: foto's maken is z'n werk (freelance, bijverdienste), dan moet daar ook voor betaald worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je had ook een dag kunnen gaan werken
Verkapte tvpquote:
Ik gebruik gewoon een Bookmark.quote:
Van die kwaliteit? Om te drukken? €0,0.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef ACT-F het volgende:
Al die (verkapte) tvp'sWe doen het anders!
Wat zou jij bieden voor de foto's van TS?
http://brandweerwaddinxveen.nl/fotoboek/20060326/index.html
Doe een bod!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:35 schreef l3laster het volgende:
wel geniaal opzich, hun bedrijf fikt af kost ze klauwe met geld... jij maakt er kiekjes van kost ze ook weer klauwe met geld
Een week? Bedrijven reageren over het algemeen wel binnen die tijd, al was het maar dat ze je brief ontvangen hebben. Misschien eens een telefoontje er aan wagen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:54 schreef Monotomo het volgende:
Nee, brief een week geleden op de post gedaan,,
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:40 schreef Ronhui het volgende:
Nu wel al wat gehoord? Ben er wel nieuwschierig naar.
En aan wie zou je die richten, dan? TS heeft toch geen contactpersoon? TS moet gewoon een telefoontje plegen naar de afdeling, te beginnen naar de afdeling Marketing & Communicatie (vermoed ik).quote:Op woensdag 12 november 2008 18:33 schreef rene90 het volgende:
Of een herinneringsbrief erachteraan en die aangetekend versturen zodat je zeker weet dat het bij de juiste persoon aankomt.
Netjes van hun.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:04 schreef Monotomo het volgende:
Ohja, bedankt.Na vier weken niks gehoord te hebben ben ik langsgegaan, de filiaalmanager had het naar het hoofdkantoor doorgezet en hij vond het vreemd dat ik nog niets had gehoord. Hij zou meteen een mailtje sturen. De volgende ochtend werd ik gebeld door de verantwoordelijke en we zijn akkoord gegaan met een bedrag van 85 euro.
Niet netjes bedoel je? Heb gewoon twee keer moeite moeten doen, en ze wilden eerst maar 65 euro geven, vonden ze een mooie middenweg. Terwijl duidelijk in m'n brief stond dat 100 al de middenweg was.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik nou 50c betalen?
De volgende keer maar geen middenweg meer noemen in je brief. Je kunt bij onderhandelingen altijd naar beneden met de prijs, en de kans dat ze meer bieden dan je gevraagd hebt is nihil.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Niet netjes bedoel je? Heb gewoon twee keer moeite moeten doen, en ze wilden eerst maar 65 euro geven, vonden ze een mooie middenweg. Terwijl duidelijk in m'n brief stond dat 100 al de middenweg was.
50 euro denk ik. TS heeft van de supermarkt niet gekregen wat'ie had verwacht/gehoopt/berekend, dat verschil moet'ie nu elders halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik nou 50c betalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |