ik denk ook van welquote:
das aardig van je...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een stel atoombommen als er een keer noordenwind staat. maar we zullen ff wachten tot jij weer terug bent
binnenquote:
lynda.. niet om moeilijk te doen hequote:
Der bedquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens wat zal debbie voor me klaar hebben gemaakt als ik kom?
dit kun je heel dubbelzinnig opvattenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens wat zal debbie voor me klaar hebben gemaakt als ik kom?
fijn dat je dat geregeld hebt dan!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
Nou gelukkig nog net op tijd kunnen regelen dat ik morgenvroeg vrij ben ivm gesprek
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef Guio het volgende:
[..]
dit kun je heel dubbelzinnig opvatten
uhu morgen om 12:30 beginnen, heb ik ieg tijd genoeg en mooie bijkomstigheid, ik kan iets langer blijven liggenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
fijn dat je dat geregeld hebt dan!
same herequote:
das fijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:03 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu morgen om 12:30 beginnen, heb ik ieg tijd genoeg en mooie bijkomstigheid, ik kan iets langer blijven liggen
ach joh.. maakt toch niets uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef Logician het volgende:
Doei aan alle mensen die weg zijn/gaan
(ik mis echt alles vandaag)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef Logician het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef Logician het volgende:
je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
Crazy-Pvergeten!!!
![]()
* Leanne schaamt zich diep
quote:
Same. Doei.quote:
Fijne avond manquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
cheers mensen ik ben een flesje wijn halen en richting apeldoorn
Cyaquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Crazy-p het volgende:
doei mensen.. misschien tot vanavond.. ik word gek van die telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
Goede Middagquote:
* Moozzie wil een foto anders gelooft hij het nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Sgele het volgende:
* Sgele is z'n eigen NIkes aan het ontwerpen
Ja ben bezigquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie wil een foto anders gelooft hij het niet
Oke okequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:05 schreef Sgele het volgende:
Ik hou wel van lekker simpel![]()
-KNIP-
Het is ook wel te zien dat ik geen photoshop en alleen maar paint geinstalleerd heb staan![]()
Ik kom hier later op terug
Loll:Pquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:05 schreef Sgele het volgende:
Ik hou wel van lekker simpel![]()
-KNIP-
Het is ook wel te zien dat ik geen photoshop en alleen maar paint geinstalleerd heb staan![]()
Ik kom hier later op terug
ff paint.net installerenquote:
Drooooxxzzz!!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Even een kleine spam: www.droxz.nl
Mooi begin, of niet?
p.s
Ondertussen is mijn pc bezig met een herinstallatie windows
Ik heb geen flauw idee..maar ik ben het wel vaker met je eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
Om terug te komen op die ene post..
Ja toch wel
DROXZY!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Even een kleine spam: www.droxz.nl
Mooi begin, of niet?
p.s
Ondertussen is mijn pc bezig met een herinstallatie windows
Kan beter, zeker zo vlak voor de operatie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Drooooxxzzz!!!!![]()
![]()
Held! Hoe is het?
Ik ga ff klikken
Daar hou ik wel van, langszaam uitbouwenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef Sgele het volgende:
Ziet er best goed uit Droxz![]()
Alleen een beetje druk
CRAZZZZZZYYYYYYYYYY!!!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZY!!!!!!!!!!
Amsterdamse klapterrorist !!!!!
Dat dacht ik al kleine druktemakertjequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CRAZZZZZZYYYYYYYYYY!!!!!
Tijd geleden weer! Het is dat ik nu geen reet te doen heb (wachten op windows installatie),
anders had ik hier geen Amsterdamse Klapterrorist uitgehangen hier
Ik kan het van ellende niet meer bijhouden hier overdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan beter, zeker zo vlak voor de operatie.
Pc naar de klote, en gezeur op werk
Verder post ik hier erg weinig, want ik vind het eerlijk gezegd niet echt meer zo gezellig als dat het was
Frappant, frappant!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat dacht ik al kleine druktemakertje
Het schiet hier aardig uit de grond ja, eigen radio en eigen GRTDOJW websitequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan het van ellende niet meer bijhouden hier overdag
Achja... Doe je rustig aan daar? En succes heKomt allemaal goed jongen!
Ik had daar ook al gepost geloof ikquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef lynda het volgende:
Om terug te komen op die ene post..
Ja toch wel
Haha, welke zit erin dan ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
ARRRRGGGGGGGG
Windows die niet eens gelijk mijn netwerk kaart kent
Zitten er 2 in, een marvel yukon en een realtech volgens mij.quote:
Je mag wel even een lijstje invullen als je je verveeltquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Olep het volgende:
Deze week weinig in dit topic te vinden, aangezien ik deze week niet werk
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Je mag wel even een lijstje invullen als je je verveelt
aaah, OKquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Zo'n lijstje dus![]()
http://grtdojw.punt.nl/?id=451166&r=1&tbl_archief=&
trots kijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef Crazy-p het volgende:
sorry.. was ff niet aan het opletten.. :$ ziet er mooi uit Logi!
*slaapt half*
Da's best knapquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Crazy-p het volgende:
was aan het mastruberen op de verkeerde pagina..
Je leert het nog welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef Crazy-p het volgende:
sorry.. was ff niet aan het opletten.. :$ ziet er mooi uit Logi!
*slaapt half*
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:22 schreef renedis het volgende:
eeeeeennnnnnn weer tot ziens mensen! ik ga slapen, morgen een vrije dag maar een hoop te doen!
Ik vond die van mij anders redelijk geslaagdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef Crazy-p het volgende:
aaaaaaaaargh fail.. ik moet niet quoten op dit tijdstip.. lol
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
zo ik heb m'n midden-in-de-nacht-sleutel-een-ikea-kastje-kwartiertje weer gehad
dein pmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef Logician het volgende:
[..]hoi
Olep waar heb je die heengestuurd?
DS heb ik ook.. dat spelletje met die puppies is leuk.. lol nintendogs geloof ik.. echt probeer dat eens in de trein te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik heb deze gekocht
[ afbeelding ]
Ook een spelletje dan moet je met ballonnetjes vliegen en die bestuur je door tegen dat ding aan te blazenik dus lekker uitproberen in de trein
Dat wijf tegenover me van![]()
![]()
woopsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
logi, je inbox zit vol, pleur wat pm's weg want ik kan je niet antwoorden
Wat moet je doen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
DS heb ik ook.. dat spelletje met die puppies is leuk.. lol nintendogs geloof ik.. echt probeer dat eens in de trein te doen
voornamelijk beest gewoon aandacht geven.. maar dan met woordelijke commando's.. nou ja.. kijk.. en dan willen mensen je nog wel eens raar aankijkenquote:
Whehe lekker schaamteloosquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voornamelijk beest gewoon aandacht geven.. maar dan met woordelijke commando's.. nou ja.. kijk.. en dan willen mensen je nog wel eens raar aankijken
Wat zijn eigenlijk leuke spelletjes of dingen die je ermee kan doen verder ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef Crazy-p het volgende:
of fluiten.. en dan zit je daar in de trein tegen je DS te fluiten
euh geen idee.. is nog best lang geleden dat ik er mee bezig wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk leuke spelletjes of dingen die je ermee kan doen verder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |