En ik dacht dat ik goed was met 2 goede uitslagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef borisz het volgende:
di 28/10 ADO Den Haag - PSV 2 0-2
di 28/10 FC Volendam - Willem II 3 2-2
di 28/10 Roda JC - AZ 2 0-2
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind het ook wel jammer dat we bijna geen tussenstanden meer krijgen enzo
No problem, je bent als je internet gewoon werkt altijd razendsnel, dus dit is gewoon overmacht!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik baal er waarschijnlijk, nog meer van dan jullie. Door omstandigheden heb ik helaas weinig internet gehad. Ik heb nu weer internet. Maar ik organiseer meer toto's daar heb ik nog helemaal geen stand kunnen posten. Die hebben nu even voorrang mbt het uitrekenen/updaten.
Ik hoop op jullie begrip.
Overmacht doe je weinig aan. Komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik baal er waarschijnlijk, nog meer van dan jullie. Door omstandigheden heb ik helaas weinig internet gehad. Ik heb nu weer internet. Maar ik organiseer meer toto's daar heb ik nog helemaal geen stand kunnen posten. Die hebben nu even voorrang mbt het uitrekenen/updaten.
Begrip is niet genoeg. Je verdient ook respect voor de doorstane ellende.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |