Speelronde 7:quote:De regels:
- Het is dus de bedoeling dat je van elke Eredivisiewedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt,1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
- De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "3" voor een gelijkspel.
- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
- Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zal Bos81 deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeeld of als de KNVB heeft beslist.
- Bos81 zal de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen, HEB GEDULD ALS DIT WAT LANGER MOCHT DUREN!
- Zal alleen voorspellingen meerekenen die in 1 keer zijn geplaatst.
- Je mag je voorspellingen plaatsen tot het eerste fluitsignaal. Mocht je toevallig de vrijdagavond vergeten zijn mag je gewoon je voorspellingen plaatsen voor de overige wedstrijden dat weekend.
- Aanmelden? Is niet nodig, gewoon je voorspelling plaatsen en Bos81 weet dat je meedoet.
- Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen mail PM dan je voorspellingen van desbetreffende week naar foksboske@gmail.com Bos81 PM naar BORISZ zal ze dan plaatsen hier. Dat wil dus zeggen dat de voorspelling voor de desbetreffende user alleen door hem zal worden gepost en niet door iemand anders, tenzij Bos81 degene dat zelf gevraagd heeft te doen.
- Ook Bos81 is eens mens en maak dus fouten, kortom, tel je eigen punten na en zeg het me als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zal hij dit aanpassen in de stand.
Vind het ook wel jammer dat we bijna geen tussenstanden meer krijgen enzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:02 schreef JeffreyADO het volgende:
Is er geen tussenstand ?
Vorige week ook al niet toch?
Deze speelronde is net drie uurtjes afgelopen. Heb geduld. Wees blij dat het georganiseerd wordt.quote:Bos81 zal de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen, HEB GEDULD ALS DIT WAT LANGER MOCHT DUREN!
Ja maar we mogen toch wel stiekem wenen onder onze truiquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Deze speelronde is net drie uurtjes afgelopen. Heb geduld. Wees blij dat het georganiseerd wordt.
Misschien is het een idee om zelf eens een keer te helpen, een speelronde bij te werken?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoor net dat borisz het wel wil overnemen
En ik dacht dat ik goed was met 2 goede uitslagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef borisz het volgende:
di 28/10 ADO Den Haag - PSV 2 0-2
di 28/10 FC Volendam - Willem II 3 2-2
di 28/10 Roda JC - AZ 2 0-2
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind het ook wel jammer dat we bijna geen tussenstanden meer krijgen enzo
No problem, je bent als je internet gewoon werkt altijd razendsnel, dus dit is gewoon overmacht!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik baal er waarschijnlijk, nog meer van dan jullie. Door omstandigheden heb ik helaas weinig internet gehad. Ik heb nu weer internet. Maar ik organiseer meer toto's daar heb ik nog helemaal geen stand kunnen posten. Die hebben nu even voorrang mbt het uitrekenen/updaten.
Ik hoop op jullie begrip.
Overmacht doe je weinig aan. Komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik baal er waarschijnlijk, nog meer van dan jullie. Door omstandigheden heb ik helaas weinig internet gehad. Ik heb nu weer internet. Maar ik organiseer meer toto's daar heb ik nog helemaal geen stand kunnen posten. Die hebben nu even voorrang mbt het uitrekenen/updaten.
Begrip is niet genoeg. Je verdient ook respect voor de doorstane ellende.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het vorige deel staat nog een tussenstand. Maar momenteel heb ik niet de beste internetverbinding, dus is deze van een paar rondes geleden.quote:Op zondag 2 november 2008 17:04 schreef Silentalarm het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met de score? kan je de tussenstand ergens vinden ofzo?
Dit zie ik toevallig net:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door paultjuhhh op 28-10-2008 21:50 (was 2 wedstrijden vergeten) ]
Ohja was vergeten dat jij dat niet kon zien, naja vraag maar aan een mod , het klopt hoorquote:Op zondag 2 november 2008 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zie ik toevallig net:
In het vervolg graag in een nieuwe post je wijzigingen plaatsen als er al wedstrijden bezig zijn of gespeeld zijn. Ik ben geen mod en kan dus niet controleren of je daadwerkelijk alleen aanpassingen hebt gedaan in de nog te spelen wedstrijden.
quote:
quote:
vr 21/11 FC Volendam - Roda JC 2 0-3quote:vr 21/11 FC Volendam - Roda JC
za 22/11 De Graafschap - Sparta Rotterdam
za 22/11 PSV - Heracles Almelo
za 22/11 FC Twente - SC Heerenveen
za 22/11 NAC Breda - NEC
zo 23/11 Willem II - FC Groningen
zo 23/11 AZ - Ajax
zo 23/11 Feyenoord - ADO Den Haag
zo 23/11 FC Utrecht - Vitesse
quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat is er mis met het plaatsen van de nieuwe ronde als de vorige voorbij is?
Ok, mijn excuses dan, ik was me van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het voor mij overzichtelijker is als alles onder de stand komt te staan.
Scheelt ook maar niks... Als Kennedy die open kans binnen had getikt en Suárez niet voorlangs had geschoten.quote:
Schiet dan ook op met die stand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat het voor mij overzichtelijker is als alles onder de stand komt te staan.
Het is weer mis met de beruchte internetverbinding.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Schiet dan ook op met die stand.
Kan gebeuren. Het is ook niet heel erg momenteel, vanwege de slechte internetverbinding. Over 2 weken krijg ik (hopelijk) een andere verbinding. Tot die tijd dus geen update. Maar als je de nieuwe ronde post, kun je misschien eerst de ronde posten zonder je voorspelling. Dat is voor de anderen ook makkelijker om te kopieren/plakken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ok, mijn excuses dan, ik was me van geen kwaad bewust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |