Misschien dat ze beter eens wat minder lol zouden kunnen maken en iets nuttigers zouden kunnen gaan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, laat die mensen ook hun lolletje hebben in hun verder meestal niet zo plezierige leventje
Ow nee ik heb het plezierig, werken van 8.30 tot 17.00 daarbij nog 3 uur reistijd om iemand anders zn fucking tv te betalen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, laat die mensen ook hun lolletje hebben in hun verder meestal niet zo plezierige leventje
Allejezus zeg. We hebben het hier over MINIMA, niet over uitkeringstrekkers alleen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow nee ik heb het plezierig, werken van 8.30 tot 17.00 daarbij nog 3 uur reistijd om iemand anders zn fucking tv te betalen.
Typische uitspraak van iemand die geen idee heeft wat het inhoud om van een bijstandsuitkering te levenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga ook lekker in de bijstand, lekker de hele dag op mn reet zitten en geld verdienen!
Ik gun ze alle lol van de wereld, maar niet op mijn kosten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij is dan ook een volslagen idioot die ander werk moet gaan zoeken. Verdomme zeg, een uitkering krijg je om een dak boven je hoofd te hebben, een bed om in te slapen en voedsel om te overleven. Met die drie zaken alleen al heb je een veruit superieure levensstijl dan 5 miljard andere aardlingen. ER IS GEEN RECHT OP LUXE.quote:Hij denkt niet dat hij daarmee een signaal afgeeft dat het loont om een minimuminkomen te hebben.
Denken dat je bejaarden met een tvtje van 450 eu een plezier doet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Allejezus zeg. We hebben het hier over MINIMA, niet over uitkeringstrekkers alleen!
De meesten die in aanmerking komen hebben meestal een klein kutbaantje ook.
Daarnaast zijn we de AOW-bejaarden allemaal toch zo dankbaar voor de wederopbouw? Verdienen die dat TVtje niet dan?
Ja er zijn zat mensen die het wel verdienen maar ook meer dan genoeg die het niet verdienen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Allejezus zeg. We hebben het hier over MINIMA, niet over uitkeringstrekkers alleen!
De meesten die in aanmerking komen hebben meestal een klein kutbaantje ook.
Daarnaast zijn we de AOW-bejaarden allemaal toch zo dankbaar voor de wederopbouw? Verdienen die dat TVtje niet dan?
minima =/= uitkeringstrekkers die de hele dag niks doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maar vind jij het niet gek dat er veel mensen zijn die werken en dit niet kunnen betalen en anderen het gewoon krijgen?
Ja die komen ook rond omdat ze die dure tv niet kopen maar eten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
minima =/= uitkeringstrekkers die de hele dag niks doen.
Iedereen boven de minima moet gewoon rondkomen met hun salaris, aangezien 'niksdoende uitkeringstrekkers' dat ook maar moeten doen.
En maar kankeren in dit land dat de minima het zo slecht hebbenquote:
Je kan ook plezier hebben in je werk, dus zet ze maar aan het werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |