quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, in mijn woordenboek is dat juist gespeld.....
ik was ook vrij verbaasd inderdaad!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja en nu is er wel weer genoeg over gezegd!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik was ook vrij verbaasd inderdaad!
Ja maar ja. Ik kan me erg goed voorstellen dat de wederpartij daarop afhaakt... Lastig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toch is dat het soort vrouw dat ik al sinds mijn puberteit wil. Ik vind het ook helemaal niet erg om 'schattig' genoemd te worden, maar het moet niet zo zijn dat ik daardoor meteen geen serieuze kandidaat voor een relatie meer kan zijn
.
Nee, niks anders. Behalve de kachel, die staat nu wel weer aan, maar niet 's nachts. Misschien is het wel een combinatie van het restje vitaminepillen wat eruit moet en hormonen? Ik kon de afgelopen week om alles janken en ik moet zo ongeveer NU ongesteld worden. Dat klinkt redelijk naar hormonen. Ik vermoed dat als ik ongesteld ben geweest dat zweten ook weer weg is. Ik vind het alleen raarquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mmm, ben je recentelijk overgestapt naar een ander dekbed? Heb je je winterdekbed erop gegooid? Heb je een nieuwe of warmere pyjama? Staat de CV 'snachts aan? Iets veranderd in je avond patroon (drank ingeruild voor thee of andersom?) Heb je een bult onder je oksel?
quote:
Volgens mij is dat hier hetzelfdequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
(Maar hij is dan weer rijker en aardiger en knapper en zijn EQ is ongeveer 1000 punten hoger dan dat van mij)
Die andere partij moet niet het idee hebben dat zij slimmer is, hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja. Ik kan me erg goed voorstellen dat de wederpartij daarop afhaakt... Lastig.
Mijn vent is ouder, ik ben slimmer
Dat vindt ik nou ook, ik wordt er niet goed van!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, ik maak ook wel eens een taalfout, maar als iemand consequent 'ik wordt' en 'ik vindt' blijft schrijven, dan is dat voor mij toch wel een reden om heel hard weg te rennen.
Denk maar niet dat ik dit vergeet. Op een dag...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik de quote ook ga aanpassen!
You got me,quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:26 schreef kwakveense het volgende:
ik wou net zeggen...ehhh "Ik las laatst een Engels onderzoek waaruit was gebleken dat de jeugd van nu een veel kleinere woordenschat heeft als de jeugd van pak 'em beet 20 jaar geleden."
-->groter dan
ik ben helemaal niet zo'n taalnazi, maar bij mensen die hameren op taalverloedering is het natuurlijk makkelijk fouten afvangen
ik kan goed spellen, maar heb echt maling aan tikfouten op fora. sorryis me echt teveel gedoe om na te kijken, zeker met het rottoetsenbord dat ik nu heb...werkwoordsfouten kan ik me wel ernstig aan ergeren. hij betaald en dat soort dingen...
3 jaar en een paar maandenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij en je vent schelen toch niet zoveel in leeftijd?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef Miss_S het volgende:
Kitch kerstbomen
Een voorbeeldje van de mijne van vorig jaarWat heerlijk kitschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mijn nep-kerstboompje (ruimtegebrek) optuigen met blauwe (aqua) versieringen. Past mooi bij de rest van mijn interieurVorig jaar had ik rode en roze ballen, maar toen was mijn huis ook een ratjetoe qua meubels
Zo'n kleur:
Alleen dan wel met minder kitsche versiering
En wbt eisenlijstje: hij moet gewoon leuk zijn![]()
Al zitten er aan leuk natuurlijk wel een aantal andere eisen vast: financieel onafhankelijk, slim , lief, leuk en er goed uitzien
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben wel zo'n idioot die dit doet. Ik haat spelfouten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
You got me,. De meeste taalfouten ontstaan bij mij altijd omdat ik halverwege de zin besluit dat de zin anders moet. En vervolgens ga knutselen in de zin zelf in plaats van hem gewoon te wissen en opnieuw te starten.
Hier neem ik nooit de tijd om de tekst nogmaals rustig na te lezen eer ik hem online gooi.
Op mn werk doe ik dat uiteraard wel..
Ik begon al te twijfelen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog wel eens last van hormonale opvliegers?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen!
Ik ben een ramp met spellen...Nooit goed in geweest ook... Vaak zat jankend de klas uitgerent omdat ik de regels prima kende, maar bij het toepassen ging/gaat het fout... En daar zit je dan..."men" kreeg het er gewoon niet in op school...
Ik heb twee DVD's van hemquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, wat een homodiscriminerende TT.
Ik heb gisteravondJosh Groban
ontdekt trouwens, dus ik ga nu eens proberen wat muziek van hem op m'n mp3-speler te krijgen
.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog wel eens last van hormonale opvliegers?
6, ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:35 schreef AKnynke het volgende:
hoeveel ouder is jouw man dan CF? toch niet zo heeeeel veel? jaar of 5?
Oh, grappig! Ik heb echt het idee dat die jeuk van al dat losse kriebelende haar komt. Helemaal gek word ik ervan! Ik loop voornamelijk de hele dag op mijn hoofd en in mijn nek te scheukenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Plotselinge zweetaanvallen... Ik loop ook standaard in een vest of t shirt buiten terwijl de koters soms al in winterjas ( nog net niet met sjaal en wanten) naar buiten gestuurd worden...
Haar wat terug begint te groeien ( mimiplukjes op mn hoofd bij de haargrens) en toch ook nog steeds aan het uitvallen is...
Menstruatie tien keer zo erg als "voorheen" mét buikpijnen vergelijkbaar met een wee... Kan janken om zielige liedjes bij Sesamstraat ( maar dat kon ik na de eerste ook al en dat is toen noooooit meer weg gegaan) en iedereen duikt onder zn/haar bed als ze maar denken dat ik ietwat chagerijnig ben...
Jeuk trouwens ook...Op de meest rare plaatsen! ( maar eik best veel op mn hoofd en buik..Ow en mn armen en benen... Uhm... overal dus eik wel)
Ik ben geen taalnazi.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KwakDat stukje had ik nog niet eens gelezen.
Taalnazi's uitlachenIk ben er zelf ook een
Tofquote:
Jij voldoet iig aan één van mijn eisen: leuk kunnen schrijvenquote:En nu even bijlezen weer over al die eisen van jullie
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef Laureline het volgende:
...
En w.b. taalfouten: echt het aller-allerergste vind ik (en ik lees het ook vaak op fok) me. Als in: ik heb me telefoon vergeten. Ieeeh!Dan kan iemand eruitzien als Johnny Depp, het is dan hopeloos verloren.
Ook niet bij een potje Scrabble?quote:
Nee, dan vind ik een t waar een d hoort toch erger: gehoort, gedeelt, gehaaltquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
! Dat is inderdaad de meest tenenkrommende van allemaal.
Het meest erge vind ik nog altijd aLs MeNsUh ZoO gAaN sChRiJfUh.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik een t waar een d hoort toch erger: gehoort, gedeelt, gehaalt![]()
.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, grappig! Ik heb echt het idee dat die jeuk van al dat losse kriebelende haar komt. Helemaal gek word ik ervan! Ik loop voornamelijk de hele dag op mijn hoofd en in mijn nek te scheuken. En dat uitvallen is echt niet te harden op het moment. Dat ik nog niet kaal ben
.
Dat soort mensen heb ik niet in mijn MSN, dus dat scheeltquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het meest erge vind ik nog altijd aLs MeNsUh ZoO gAaN sChRiJfUh.
Ik heb ze ook niet in mijn vriendenkring (en ik heb geen MSN, dat scheeltquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb ik niet in mijn MSN, dus dat scheelt.
Maar jij bent nog van voor de internetgeneratiequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Wij zaten vroeger tenminste nog spannende woorden in het woordenboek te zoeken.
Oh God, ik heb echt een Scrabbletrauma. Ik won altijd van iedereen. Tot ik dat trots aan mijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet bij een potje Scrabble?
Dat spel moet hier echt gespeeld worden met een Dikke Van Dale ernaast.
Yups! De eerste les Nederlands in het brugjaar ging bij ons over woordenboekgebruik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom dan? Om te kijken of het er überhaupt in stond?.
Definitelyquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik kan defenitely beter koken de de Duitser. En beter spellen in het Nederlands, al is dat natuurlijk niet zo gek. M'n engels is ook net iets beter, iets wat ik hem graag inwrijf.
Alhoewel mijn Nederlands wel aan het deteriorating (aiaiaiaia) is. Soms komen de Nederlandse woorden niet meer in me op, en de Engelse wel. Best shit!
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Yups! De eerste les Nederlands in het brugjaar ging bij ons over woordenboekgebruik.
Het eerste woord wat ik opzocht: kont..
Brugklas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |