Huh wat werkt er dan raar?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een laptop gekocht (een Acer) maar die kon ik mooi zelf betalenNou ja, dat wil zeggen, ik heb hem als verjaardagscadeau van héél veel mensen gehad
Maar hij doet het prima en hoewel Apple heel goed is, werkt het ongelofelijk kut op sites van de universiteit en met andere dingen.
Mooi dingquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Feli Ewelina! Ik wil ooohooook![]()
!
De kip was lekker
Zei ik al dat ik een nieuwe laptop heb
[ afbeelding ]
Dingen als Word/Blackboard enzo. Mijn universiteit (en zeker mijn opleiding) is niet bepaald vernieuwend ingesteld op dat gebiedquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh wat werkt er dan raar?
Ik ben echt zo blij, ik kan het nog steeds niet gelovenIk had echt niet durven hopen dat m'n ouders zomaar 450 euri doneren omdat er een leuke aanbieding bij de mediamarkt is
Ik ga dit jaar maar heel veel werken denk ik
Word en blackboard werken prima hier?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dingen als Word/Blackboard enzo. Mijn universiteit (en zeker mijn opleiding) is niet bepaald vernieuwend ingesteld op dat gebied
Het gaat mij dan 400 euro kosten incl alle software die ik maar wil en alle hulp daar bij uiteraard (mijn papa is een programmeur, lucky me) En ik heb de afstandbediening van mijn vaders mac mini gestolen, dat is zo rielext, dan als ik een presentatie geef kan alles met afstandbedieningquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi ding. Ik heb geen laptop. Vond het te duur in verhouding wat ik met een (zelfgebouwde) pc kon krijgen. Maar soms, in de trein en tijdens colleges, zou ik willen dat ik er wel een had
. Maar ik wil al teveel.
Cool dan kunnen we cammen! Uiteraard is de pro beterquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een MacBook, een zwarte! Ben er erg blij mee!
Welke reden dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, en dan dat gemier als je dan de 1e kerstdag weg was.Mijn vader heeft er nooit moeilijk over gedaan, maar mijn moeder wel.
Ik geloof dat mijn schoonouders er ook niet moeilijk over doen.
Overigens ben ik nu wel van dat gezeik af. Maar dat heeft een andere reden.
Dat ziet er wel professioneel uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het gaat mij dan 400 euro kosten incl alle software die ik maar wil en alle hulp daar bij uiteraard (mijn papa is een programmeur, lucky me) En ik heb de afstandbediening van mijn vaders mac mini gestolen, dat is zo rielext, dan als ik een presentatie geef kan alles met afstandbediening![]()
![]()
[ afbeelding ]
'15, de pro was meer dan 1000 duurder! En ik heb ook al een imac en meneer C. een G5.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Cool dan kunnen we cammen! Uiteraard is de pro beter
maar deze is ook lievHeb je 13 of 15"?
Ja, nu mag het niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het te laat voor een TVP?
maar die heeft geen dvd speler!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef AKnynke het volgende:
ik wil ook een mac!
Een klasgenoot heeft de macAir, die is wel heel slick!
Opnemen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Californication en Men in Trees tegelijk op tv straks.
Damnit. Wat nu? Wat te doen? Whaaaaaaaaaa!
ja, maar die heb ik gewoon ook wel!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie net dat ik gezakt ben naar positie 27 !!!![]()
En dat betekent dat ik een woning heb! Er werden er namelijk 35 aangeboden!
Nu nog wachten op de officiële bevestiging...
En dan wordt het deze woning:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ikke wel. Maar je kan dus bij die MacAir ook geen cdrommetjes branden en dat gebruikt iedereen wel toch??quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, maar die heb ik gewoon ook wel!
Nee, dat wist ik niet. Moet ik zeggen dat ik die nooit gebruik in m'n huidige laptop!
Jeej, gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie net dat ik gezakt ben naar positie 27 !!!![]()
En dat betekent dat ik een woning heb! Er werden er namelijk 35 aangeboden!
Nu nog wachten op de officiële bevestiging...
En dan wordt het deze woning:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef AKnynke het volgende:
ik wil ook een mac!
Een klasgenoot heeft de macAir, die is wel heel slick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |