abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62580184
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hakkar solo? ik weet niet of je Hakkar ooit gedaan hebt maar je zult er iig een beetje hulp bij nodig hebben
Ik wil nog wel eens Hakkar omleggen zonder al die andere bosses eerst te doen

Osirian zou solo nog wel te doen zijn...
Ik ken Hakkar helaas maar al te goed. Die MC gaat lastig worden geef ik toe. Maar toch, lijkt het me wel leuk.
pi_62580401
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hakkar solo? ik weet niet of je Hakkar ooit gedaan hebt maar je zult er iig een beetje hulp bij nodig hebben
Ik wil nog wel eens Hakkar omleggen zonder al die andere bosses eerst te doen

Osirian zou solo nog wel te doen zijn...
"Sands of the desert, rise and block out the sun!"

Aah wat vond ik Ossirian toch een vette baas
Doe eens niet.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:33:38 #178
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62580832
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ken Hakkar helaas maar al te goed. Die MC gaat lastig worden geef ik toe. Maar toch, lijkt het me wel leuk.
En je hebt maar 10min, je kunt hem niet kiten, hij healt zichzelf en misschien nog een mind control op je pet. Het is een hele flinke uitdaging idd.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62581118
Na een jaar niet meer gespeeld te hebben begon het weer te kriebelen na het zien van WotLK, account weer geactiveerd.

Ga maar weer eens verder met m'n NE Hunter L64...
pi_62581243
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:33 schreef Ps2K het volgende:

[..]

En je hebt maar 10min, je kunt hem niet kiten, hij healt zichzelf en misschien nog een mind control op je pet. Het is een hele flinke uitdaging idd.
Sounds like fun

(let op: op level 80 he )
pi_62581532
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb dus http://www.wowhead.com/?item=32329 roll gewonnen op Gorefiend om mn T4 head te upgraden, komt iedereen naar me toe "OMG, DAT IS PRIEST GEAR BLABLABLA", "OMG WARLOCK WITH SPIRIT YOU SUCK"
en andere die komen zeiken dat ik felhunter gebruik als affli en niet imp. Sommige mensen.
l2RTFM.

Als er mp5 op zat zouden ze trouwens wel gelijk hebben, net als healers die niet op +hit gear moeten rollen.
Felpuppy is the way to go als je affli bent deze dagen. Wat een mongolen zeg
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:01:55 #182
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62581622
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom zit iedereen zo te huilen Ten eerste is de hp van alle mobs gescaled. Wat dus betekend dat ze veel minder hp hebben. Dan zijn ook nog alle classes sterker geworden door nieuwe abilities/buffs.

In WOTLK komt dat weer helemaal goed waarschijnlijk, in deze patch is iedereen gewoon eventjes overpowered om de smaak van de expansion te pakken te krijgen.
Ik kan het wel begrijpen, het spel wordt steeds makkelijker. Deze patch heeft het raiden vernietigd wat op zich niet zo'n ramp is aangezien de expansion er toch al heel snel is. Maar het zet mensen wel aan het denken. Blizzard heeft gezegd dat ze nooit weer een Sunwell willen maken omdat dat veel te moeilijk was. Hier zijn een heleboel mensen het niet mee eens. Het is Blizz's eigen schuld dat zo weinig mensen sunwell gecleared hebben en dat komt gewoon omdat Black Temple veel en veel te makkelijk was. Ik zou ook gestopt zijn als ik een jaar geleden Illidan gedood had en daarna 9(!) maanden had moeten wachten op iets nieuws.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62581627
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb dus http://www.wowhead.com/?item=32329 roll gewonnen op Gorefiend om mn T4 head te upgraden, komt iedereen naar me toe "OMG, DAT IS PRIEST GEAR BLABLABLA", "OMG WARLOCK WITH SPIRIT YOU SUCK"
en andere die komen zeiken dat ik felhunter gebruik als affli en niet imp. Sommige mensen.
l2RTFM.

Als er mp5 op zat zouden ze trouwens wel gelijk hebben, net als healers die niet op +hit gear moeten rollen.
Spirit > MP5 voor priests big time imho
En verder, een upgrade is een upgrade Hide Helm ftw
Doe eens niet.
pi_62582969
Whee, Sinister Squashling geloot net.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:13:48 #185
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62583703
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Als horde is het heel moeilijk om op teldrasil te komen. Volgens mij kom je de boot niet eens op
Gister met 40 man gewoon aanboord gelopen hoor . Voor de patch kon je gewoon nog mounted door de stad heen rijden . Op lvl 80 is het ook weer een makkie .
phluphy for president!
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 oktober 2008 @ 15:18:30 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62583824
quote:

[..]

Als horde is het heel moeilijk om op teldrasil te komen. Volgens mij kom je de boot niet eens op
Jawel hoor, gewoon door Auberdine lopen, en als je helemaal aan het einde van de pier staat rennen alle guards terug naar Auberdine Eitje.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62583877
Je moet alleen niet even afk zijn, terugkomen en zien dat de hele raid al wat verder is en jij wordt neergehaald door een gnome
pi_62583889
quote:

[..]

Hard rennen, hopen op weinig Alliance in Darnassus (dus altijd) en hard rennen. Kost misschien wat gold voor repairs, maar je komt er wel. Kaartje van Darnassus erbij pakken helpt ook zodat je niet per ongeluk bij Tyrande naar binnen rent.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_62584248
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef Elmowan het volgende:
Je moet alleen niet even afk zijn, terugkomen en zien dat de hele raid al wat verder is en jij wordt neergehaald door een gnome
Dit herken ik heel goed... zag ik bij een vriend van me. Ze waren darnassus aan het raiden en de baas was dood. Toen was er een portal om daar weg te gaan en die vriend van me zat even niet op te letten, dus toen stond ie daar in ze eentje nog tegen 50 alliance... dat heeft ie natuurlijk niet kunnen navertellen. Wat wel grappig was dat ie daarna onder een brug ze heartstone gebruikte terwijl die zelfde 50 mensen nog steeds op de brug boven hem stonden.
pi_62584362
Net erachter gekomen dat Strat soloen best wel heel erg makkelijk is . Nu dus runs aan het doen, wie weet ben ik lucky!

Tis iig vrij gemakkelijk als Druid om te soloen . Net binnen 23 minuten Baron geganked. Toch best netjes imo .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_62584637
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Blistering het volgende:
Net erachter gekomen dat Strat soloen best wel heel erg makkelijk is . Nu dus runs aan het doen, wie weet ben ik lucky!

Tis iig vrij gemakkelijk als Druid om te soloen . Net binnen 23 minuten Baron geganked. Toch best netjes imo .
Armory linkje? Druid zijnde ben ik wel benieuwd.
pi_62584700
Overigens:

Epic fail.
pi_62585460
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:48 schreef Omentuva het volgende:
Whee, Sinister Squashling geloot net.
Gratz!

Ik heb 'm gister voor het eerst zien droppen. En ik had de een na laagste roll. Maar kennelijk kan je 'm ook Trick or Treaten!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_62585605
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Armory linkje? Druid zijnde ben ik wel benieuwd.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Plaza

Showed alleen nu ff m'n fishing gear . Maar m'n normale set is kut hoor, voornamelijk blue quest rewards nog, S2 schouders, S2 gloves, Brewfest trinkets, Panter JC trinket. Dat soort troep . Niets speciaals iig. Maar toch is heel simpel om te doen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_62585818
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Gratz!

Ik heb 'm gister voor het eerst zien droppen. En ik had de een na laagste roll. Maar kennelijk kan je 'm ook Trick or Treaten!
Nee toch? Dan is dat nieuw want dat kon niet
pi_62586597
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Plaza

Showed alleen nu ff m'n fishing gear . Maar m'n normale set is kut hoor, voornamelijk blue quest rewards nog, S2 schouders, S2 gloves, Brewfest trinkets, Panter JC trinket. Dat soort troep . Niets speciaals iig. Maar toch is heel simpel om te doen.
Nice! Op m'n s2/s4 rogue kon ik Baron niet eens soloen. De 3 ziggurats en alle trash voor Baron wou nog wel, maar Rivendale zelf lukte me nooit.
pi_62586713
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nice! Op m'n s2/s4 rogue kon ik Baron niet eens soloen. De 3 ziggurats en alle trash voor Baron wou nog wel, maar Rivendale zelf lukte me nooit.
Hij is echt niet moeilijk zeker niet na de patch. Nu swipe je al die skeletten kapot. Ik heb hem zelf 20 tot 30 keer gedaan maar nog nooit de mount zien droppen helaas ach ja als ik hem nog 970 keer doe moet ik hem wel een keer zien wheheh.

Mijn druid trouwensħ http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Effex
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:53:45 #198
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62586756
Heb toch niks anders te doen nu. Zit ziek thuis en voelde me waar aardig lekker smiddags, met een beetje geluk morgen ook weer aan het werk .
phluphy for president!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:04:22 #199
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62587041
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:02 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Spirit > MP5 voor priests big time imho
En verder, een upgrade is een upgrade Hide Helm ftw
Ik vind 'm wel cool dr uit zien.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:15:31 #200
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62587365
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb toch niks anders te doen nu. Zit ziek thuis en voelde me waar aardig lekker smiddags, met een beetje geluk morgen ook weer aan het werk .
[ link | afbeelding ]
Dr zijn al wel UI mods uit hoor..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')