Is Disja een stoer metalraggerquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Jaap is al een tijdje spoorloos... Ik heb sinds zijn feestje niets meer van hem vernomen. Wie was er nou blijven slapen? Ik gok dat disjfa er iets mee te maken heeft, ik vertrouw die stoere metalragger voor geen meter
We konden op de eerste verdieping Disjfa horen snurken, Jaap trok het niet meer en is weggevlucht. Geen idee waarheen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Jaap is al een tijdje spoorloos... Ik heb sinds zijn feestje niets meer van hem vernomen. Wie was er nou blijven slapen? Ik gok dat disjfa er iets mee te maken heeft, ik vertrouw die stoere metalragger voor geen meter
Jaap is een stoere neger, die redt zich welquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft niemand hem gemist ofzo? Dat je er nu pas aan denkt toen je de TT zag?
Das wel sneu voor Jaap!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Jaap z'n lijk ligt naast Marlies...
Ineens is iedereen hier bruut, stoer en een metal raggerquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaap is een stoere neger, die redt zich wel
Uhm. Ik moet nageven je al 20 keer verteld te hebben ouder te zijn dan jouw, jij gelooft dat alleen niet en dus heb ik je verteld dat in jouw wereld ik jonger was dan jij zodat jouw wereld netjes blijft.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is Disja een stoer metalragger![]()
Ik dacht gewoon een klein knaapje![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet stoer bent he? Want dan heb je hier niets te zoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ineens is iedereen hier bruut, stoer en een metal ragger![]()
Maar je weet niet hoe oud ik ben dus hoe kun je dat zo zeker weten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm. Ik moet nageven je al 20 keer verteld te hebben ouder te zijn dan jouw, jij gelooft dat alleen niet en dus heb ik je verteld dat in jouw wereld ik jonger was dan jij zodat jouw wereld netjes blijft.
Je luisterd toch niet.
En nee, ik heb jaap niet opgegeten. Ik heb hem niet schuddent naast mij gehadIk heb hem niet de zee in geduwd. Ik was mijn handen in ontschuld en ben ook benieuwd waar onze vriendelijke vriend is.
Vanochtend gewoon zonder jas op de fietsquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet stoer bent he? Want dan heb je hier niets te zoeken.
Nee, dat is gewoon dom.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Vanochtend gewoon zonder jas op de fietsDat lijkt me toch wel stoer!
Dom en stoer liggen dicht bij elkaar Roy!quote:
De laatste keer zei jij dat je 24 was. Ik denk ook dat je dat te hoog hebt ingeschat, maar dan toch!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoe oud ik ben dus hoe kun je dat zo zeker weten?
23 was datquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
De laatste keer zei jij dat je 24 was. Ik denk ook dat je dat te hoog hebt ingeschat, maar dan toch!
oudquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
23 was datMaar dat is wel de waarheid idd! En jij dan?
Wát een mongoolquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dom en stoer liggen dicht bij elkaar Roy!
Luister maar ff naar die link wie ik net poste! Die kerel is zowel dom als stoer!
Hij is stoer
* Sinds zijn 12de niet meer gehuild!
* Cheaters zoekt die op en beukt die neer ook al zijn ze maar 8 jaar
* Vrouwen neer beuken geen probleem
Hij is echt een baasquote:
hihihahaquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
hihihaha
echte gamers zijn stoere metal-raggers!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Metal, Gothic, Lelijk, Within Temptation, allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
Metal mensen zijn niet direct lelijk! Jullie vergelijken zeker within templation zeker ook met gothic
[ afbeelding ]
Dat is metal!
Precies de gedachtequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metal, Gothic, Lelijk, Within Temptation, allemaal hetzelfde.
Niet wat is de vraag maar wie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
En wat zuigt de zachtste apenballen dan?
In de context die jij in je post nu gebruikt, wil je daarmee zeggen dat jij de zachtste apenballen zuigt?quote:
Heheh denk het wel ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
In de context die jij in je post nu gebruikt, wil je daarmee zeggen dat jij de zachtste apenballen zuigt?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
In de context die jij in je post nu gebruikt, wil je daarmee zeggen dat jij de zachtste apenballen zuigt?
Heb je mijn link al gezien van een stukje terug? Die luister ik nu al weer voor de 31ste keer!quote:
Niet iedereen is zo kansloos als jouwquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je mijn link al gezien van een stukje terug? Die luister ik nu al weer voor de 31ste keer!
Zo gaaf
Ja maar vond 1 keer wel genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je mijn link al gezien van een stukje terug? Die luister ik nu al weer voor de 31ste keer!
Zo gaaf
Ga je je zusje aan stukken scheuren?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja maar vond 1 keer wel genoeg
Ik moet zo nog even naar de praxis heel veel afdekplastic halen voor de horrorfilm die ik vanavond ga maken![]()
Iemand nog zieke scene-suggesties?
Beter worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik heb net een potje Worms gespeeld met Rkatier!
Nu heb ik alleen het vermoeden dat hij cheats gebruikt ofzo. Wat moet ik nu doen?
Bedankt alvast
Ik wil tool spelen in GH:WTquote:
Ik kan je ook geen zusje leveren, maar wel wtee broertjes. Doe je het daar ook voor?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:06 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb geen zusje
Maar als iemand zijn zusje wil opofferen?
Ogh wat willekeurige lichaamsdelen zijn altijd welkomquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik kan je ook geen zusje leveren, maar wel wtee broertjes. Doe je het daar ook voor?
Nu lekker weg van het werk om te solliciteren!!!
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ook. kan niet wachten tot ik thuis kom en Wolfmother - Joker And The Thief te spelen
Je gold blijft toch gewoon z'n waarde houden in World of Warcraft of hebben ze daar ook last van een kredietcrisis?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Yay mn gratis wireless headset is eindelijk binnen. Maar nu is m'n gold nét verlopen
Het hele gebeuren is gewoon te koop hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Ik wil gewoon weer keihard ownen met Enter Sandman.
Jamaar, jamaar.. Daar moet je ook cash voor hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het hele gebeuren is gewoon te koop hoor.
* SocialDisorder neuriet nog even "dreams of fire, dreams of liars, dreams of dragon's fire and the things that will biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite yeah"
ROCK BAND PWNT GH: WT!!!! Metallica + NIN + Creedence Clearwater Revival + Black Sabbath + Wolfmother > all en zeker The Eagles - Hotel California.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar.. Daar moet je ook cash voor hebben
En aangezien ik toch nog even wacht op GH:WT.. Rock Band koop ik denk dan alsnog Game Only..
Dat plaatje klopt wel heel erg.. Alleen draag ik geen bril, is mijn bloempot kapot en rook ik nietquote:
Maar hoezo ga je een ''film'' maken? Wordt dat meer zoiets als Emar ''reviews'' doet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ogh wat willekeurige lichaamsdelen zijn altijd welkom
Hahah nah zo goed wordt 't nou ook weer niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hoezo ga je een ''film'' maken? Wordt dat meer zoiets als Emar ''reviews'' doet?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahah nah zo goed wordt 't nou ook weer niet.
Ik moet voor school gewoon een video'tje maken van 3min om die camera en finalcutpro onder de knie te krijgen. En m'n vrienden hadden zin om een horror te maken, dus dat gaan we vanavond maar ff doen. Wordt waarschijnlijk wel iets langer dan 3min.
Ik heb al nepbloed
Een Lennart UWE B Film!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:47 schreef disjfa het volgende:
Dames helpen...
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze zself wel.
Dat was me toch een toffe film!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:47 schreef disjfa het volgende:
Dames helpen...
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze zself wel.
Slechte film.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:47 schreef disjfa het volgende:
Dames helpen...
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze zself wel.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als we het over toffe filmpjes hebben moet iedereen een bepaald Ninja filmpje kijkenEen geweldige film met een ware held die een mooie dame uit de brand helpt!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:59 schreef Poit het volgende:
Heeft trouwens een of andere *voer hier u persoonlijke krachtterm in* AAP met een hamer op m'n motorkap staan slaan..
Kutvolk.. Lijkt wel of ik in Gouda woon..
Oh, wacht ff![]()
Dat kunnen we inderdaad prima zelf! (link NSFW)quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:47 schreef disjfa het volgende:
Dames helpen...
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze zself wel.
Vind je dat al normaal ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:59 schreef Poit het volgende:
Heeft trouwens een of andere *voer hier u persoonlijke krachtterm in* AAP met een hamer op m'n motorkap staan slaan..
Kutvolk.. Lijkt wel of ik in Gouda woon..
Oh, wacht ff![]()
Ben ik de enige die die foto bekijkt en het opvalt dat dat meisje maar 1 sok draagt? Dat ziet er toch niet uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:47 schreef disjfa het volgende:
Dames helpen...
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze zself wel.
Ik ben bang dat je idd de enige bent Koeiquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die foto bekijkt en het opvalt dat dat meisje maar 1 sok draagt? Dat ziet er toch niet uit
Heb jij duitse vriendenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:57 schreef lennartb.nl het volgende:
hoogstwaarschijnlijk wel jaahjoh het is maar een duitser
Ingewikkeld hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Heb je weer mummietje lopen spelen op je werk SD? Volgende keer kan je daarvoor beter een paar rollen goedkoop verband gebruiken. Dat is herbruikbaar....
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik had een beetje last van explosieve spetterpoep met klontjes, dus er gingen 2 rollen tegenaan om de billetjes weer enigszins schoon-achtig te krijgen. Bleken naderhand de laatste 2 te zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik had een beetje last van explosieve spetterpoep met klontjes, dus er gingen 2 rollen tegenaan om de billetjes weer enigszins schoon-achtig te krijgen. Bleken naderhand de laatste 2 te zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, serieus, de eerste lading valt nog mee, maar die tweede explosie die komt dan weer in contact met deel 1, waardoor het echt alle kanten op gaat, inclusief mijn toch al niet bescheiden derrière. Probeer je eens voor te stellen wat uitbarstingen 3 t/m 12 tot gevolg hadden...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, serieus, de eerste lading valt nog mee, maar die tweede explosie die komt dan weer in contact met deel 1, waardoor het echt alle kanten op gaat, inclusief mijn toch al niet bescheiden derrière. Probeer je eens voor te stellen wat uitbarstingen 3 t/m 12 tot gevolg hadden...
total loss dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Ook fijn: mijn auto staat momenteel op mij te wachten tot ik hem op kom halen na een reparatie van de centrale deurvergrendeling. Ik zou hem vanavond op gaan halen, krijg ik zojuist een telefoontje van de garage dat de startmotor besloten heeft het niet meer te doen...
Iemand nog een zwarte VW Golf kopen?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Ook fijn: mijn auto staat momenteel op mij te wachten tot ik hem op kom halen na een reparatie van de centrale deurvergrendeling. Ik zou hem vanavond op gaan halen, krijg ik zojuist een telefoontje van de garage dat de startmotor besloten heeft het niet meer te doen...
Iemand nog een zwarte VW Golf kopen?
quote:
Hardlyquote:to·tal loss [tootelos] pred bn 1 (van zaken, m.n. auto’s) onherstelbaar beschadigd
En dat is bij auto`s als de schade duurder is dan de dagwaarde. En als je zegt dat je een barrel hebtquote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dat is bij auto`s als de schade duurder is dan de dagwaarde. En als je zegt dat je een barrel hebt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dat is bij auto`s als de schade duurder is dan de dagwaarde. En als je zegt dat je een barrel hebt
[ afbeelding ]
quote:
Same here en ik ben natuurlijk heerlijk luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik wou er ook 1 maken maar ik kan het niet
Dat geeft niet jongen, we accepteren je zoals je bent...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap alleen niet goed waarom nu iedereen die kerel loopt te painten enzo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat geeft niet jongen, we accepteren je zoals je bent...
ik heb het ook ff gemist, scheelt dat het me bijzonder weinig interesseertquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
Zo gaat dat op het internet! Iemand doet iets, en BAM! iedereen doet het na! Iedereen wil dus eigenlijk disjfa zijn, maar dat is logisch...!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
QFT!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo gaat dat op het internet! Iemand doet iets, en BAM! iedereen doet het na! Iedereen wil dus eigenlijk disjfa zijn, maar dat is logisch...!
Ik deed hem eigenlijk al eerstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo gaat dat op het internet! Iemand doet iets, en BAM! iedereen doet het na! Iedereen wil dus eigenlijk disjfa zijn, maar dat is logisch...!
Ik wou net ook de dude linksboven toasty laten zeggen, maar ik dacht dat dat een beetje een vergeten gamefeature wasquote:
Deed jij nou die opleiding filosofie? of was dat Spanky?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En AQps3, het internet soept. Dat begint niemand dat is van iedereen. En hoeft nergens te beginnen en zal nooit ergens eindigen.
Nee, ik denk dat we gezien de titel van dit topic allemaal Jaap willen zijn. De mensen die de afbeelding posten hebben allemaal al de Jaap in zich gevonden, de rest is nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zeg de dingen. Spankzorz leert de dingen. Er moeten duidelijke verschillen zijn in het leven. De een streeft ergens naartoe. De ander is het allangquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deed jij nou die opleiding filosofie? of was dat Spanky?
quote:
quote:
Schitterend Disjfaquote:
En het tactische voordeel van met z'n tweeën zijn (jij gaat linksom, ik rechtsom en we flankeren zo de vijand) is ook out the window. Het is geen afzeiken, het is gewoon kritiek op een feature uit een game. Maar ja, ik heb een PS3, ik heb kritiek op iets op de 360, dus het is gelijk verzuurd fanboy-gedragquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan help je jouw buddy met het killen van die vijanden om daarna samen die off-screen vijanden te verslaan. Je bent nu gewoon als verzuurde PS3 fanboy zonder grote exclusive de tofste 360-exclusive aan het afzeiken op niets.
En nee, LBP is geen grote toffe exclusive
Oh, dat geloof ik ook best. Co-op lijkt daarmee toch een beetje het ondergeschoven kindje te zijn. Maar goed, (Fable Defense Mode ON) ik koop de game niet voor co-opquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En het tactische voordeel van met z'n tweeën zijn (jij gaat linksom, ik rechtsom en we flankeren zo de vijand) is ook out the window. Het is geen afzeiken, het is gewoon kritiek op een feature uit een game. Maar ja, ik heb een PS3, ik heb kritiek op iets op de 360, dus het is gelijk verzuurd fanboy-gedrag
Kijk eens op GAF, ik ben echt niet de enige, ook mensen met een 360 vinden dit erg jammer (en dan druk ik me nog voorzichtig uit).
*kuch* In-game voice-chat. *kuch*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:45 schreef Poit het volgende:
Ik ben het eens met SD!!!!
Doe het dan net als in N+ Daar vond ik de Coop erg relaxed uitgewerkt. Of als in Bionic Commando.
Maarja, dat zal de xbox wel niet aankunnen
Moehahaha.
Nee, omdat je zuigt in co-op-gamequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook best. Co-op lijkt daarmee toch een beetje het ondergeschoven kindje te zijn. Maar goed, (Fable Defense Mode ON) ik koop de game niet voor co-op
De falende co-op is in dit geval een punt aftrek! En verrek! Dat vond hij zelf ook al!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, omdat je zuigt in co-op-game![]()
Maar ik ga Fable 2 ook niet kopen voor de online co-op, dus dat scheelt weer![]()
We kunnen het iig wel eens zijn dat de door Molyneux veel geprezen co-op niet de second coming of jesus is, itt wat Molyneux ons deed geloven.
Kan de 360 wel aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:45 schreef Poit het volgende:
Ik ben het eens met SD!!!!
Doe het dan net als in N+ Daar vond ik de Coop erg relaxed uitgewerkt. Of als in Bionic Commando.
Maarja, dat zal de xbox wel niet aankunnen
Moehahaha.
Online coop zit er inderdaad niet in, maar offline wel en dat werkt op dezelfde manierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Wel slim van MS om de review-versies van Fable 2 alleen voor de debug-360s te versturen, zo kom je er minder snel achter dat de online co-op gimped is als reviewer, en wordt het (waarschijnlijk) niet in het cijfer meegenomen.
Meest over gewaardeerde functie bij een game evahh. Enkel handig als je met clans werkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*kuch* In-game voice-chat. *kuch*
Ik heb heel geen keuzes gemaakt bij deze gamequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan de 360 wel aan![]()
Is gewoon een keuze geweest van Peter de Grote
Die wil ik ook nog heel graag zien. Hoorde er goede verhalen over!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben net naar Bienvenue chez les Ch'tis in de bios geweest, en hij was echt geweldig! De leukste film die ik dit jaar in de bios gezien heb! En een film die ik zonder mn pathe-kaart nooit zou hebben gezien, dus ik ben weer blij met mn pasje!
Ik vind het een heerlijke functie. Ik heb een ex vriendinnetje voor Kerst ooit een headset gegeven zodat we met elkaar konden ouwehoeren terwijl we toch onze eigen games aan het spelen waren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Meest over gewaardeerde functie bij een game evahh. Enkel handig als je met clans werkt.
[..]
Dat zeggen alle mensen zonder voice chat mogelijkheden... Maar met vrienden spelen is opeens zoveel leuker! (en ja, op de bank blijft altijd leuker. Hebben we dat cliché ook gelijk gehad)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Meest over gewaardeerde functie bij een game evahh. Enkel handig als je met clans werkt.
Ik denk wel dat je voor de biosversie snel moet zijn, het zou me niets verbazen als hij morgen niet meer draait. Maar goed, ik had ook verwacht dat ik vrijwel in mn eentje in de zaal zou zitten, maar de zaal was bijna helemaal vol (wel klein zaaltje, maar goed, vergeleken met het aantal mensen bij Bottle Shock was het enorm druk)quote:[..]
Die wil ik ook nog heel graag zien. Hoorde er goede verhalen over!!
Ik vind het ronduit irritant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijke functie. Ik heb een ex vriendinnetje voor Kerst ooit een headset gegeven zodat we met elkaar konden ouwehoeren terwijl we toch onze eigen games aan het spelen waren.
Ik gebruik het ook alleen maar met bekenden hoor, als ik Catan ranked speel hou ik het op de ingame emoticonsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit irritant.
Had laatst Burnout Paradise in de PS3 gedaan, denk zo van nou, lekker een potje online proberen. Hele tijd van die kutherrie op de achtergrond, vond het maar niks. Te lui om op te zoeken hoe die herrie uit kan ben ik maar lekker offline gegaan.
Maar deze oude rot heeft het sowieso niet echt op online gamen. Vroegâh, toen Quake 1 nog via de ISDN modem online gespeeld werd. Dat was nog eens online gamen...
Inmiddels heb ik last van een soort "online pleinvrees"
quote:Not with you now
Naast de PC was ik met Socom op de PS2 ook al bezig met voice chat. Dat werkte prima maar ik vind het gewoon niks. Bij Socom had het nog een functie en dan is het zeker een leuke toevoeging. Als ik slap wil ouwehoeren dan post ik hier wel wat ofzo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen zonder voice chat mogelijkheden... Maar met vrienden spelen is opeens zoveel leuker! (en ja, op de bank blijft altijd leuker. Hebben we dat cliché ook gelijk gehad)
Hoef hem niet perse in de bios te zien. Wordt ff downlooien denk ik zo. Bottle Shock zegt me dan weer niets.. Wasda?quote:[..]
Ik denk wel dat je voor de biosversie snel moet zijn, het zou me niets verbazen als hij morgen niet meer draait. Maar goed, ik had ook verwacht dat ik vrijwel in mn eentje in de zaal zou zitten, maar de zaal was bijna helemaal vol (wel klein zaaltje, maar goed, vergeleken met het aantal mensen bij Bottle Shock was het enorm druk)
Maar..maar dan ben jij dus Peter de Grotequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef Poit het volgende:
Ik heb heel geen keuzes gemaakt bij deze game
Ge Weet..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar..maar dan ben jij dus Peter de Grote
quote:
Heb je dat stukje uit de film zelf niet? Dat is echt bruut als scorpie er aan komt!quote:
Nee! Het was meer in een soort van bos ofzo? Maar nu twijfel ik of het tegen sub sero was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Poit het volgende:
Deze?
Ik vond de gevechten met Johnny Cage altijd heel stoer
me beste vriendin speelt WoW, Ik heb WoW gespeeld (thanks to herquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Skippen naar 3:45. Zij speelt dus gewoon WoW
dus het enige dat ze doet is werken en WoW spelen en jij noemt dat leven?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
me beste vriendin speelt WoW, Ik heb WoW gespeeld (thanks to her) Dus?
edit voor dat je gaat roepen ze heeft geen leven: daar werkt ze al veels te veel voor
Ze werkt zeker om de maandelijkse contributie aan WoW te kunnen betalen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
me beste vriendin speelt WoW, Ik heb WoW gespeeld (thanks to her) Dus?
edit voor dat je gaat roepen ze heeft geen leven: daar werkt ze al veels te veel voor
Niet zozeer vrouwen, maar gewoon Wowquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:17 schreef SummerBreeze het volgende:
En wat is er mis met vrouwen die WoW spelen?
Aye Poit dat was hem jong!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Poit het volgende:
Dude!! Tsjek me uber post man!!!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee! Het was meer in een soort van bos ofzo? Maar nu twijfel ik of het tegen sub sero was!
Het was in elk geval wel Scorpie!
Power Rangers The Movie was ook zo vet![]()
Ik had het over de verhouding met gamenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dus het enige dat ze doet is werken en WoW spelen en jij noemt dat leven?
En andere dingen te betalenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze werkt zeker om de maandelijkse contributie aan WoW te kunnen betalen?
Je hoeft haar niet te verdedigen hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik had het over de verhouding met gamenze werkt meer dan dat ze gamed. Ze doet ook nog lading andere dingen
[..]
En andere dingen te betalen
Werken is goed voor jou!!!quote:Het is dat ik in de hoereca werk anders had ik ook nog geWoWed. Maar ik werk bijna elke avond
Tis nog vroeg. En geef toe; dat filmpje kun je niet vaak genoeg bekijken.quote:
Vuile downloaderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:41 schreef Edwinuss het volgende:
Zo maar even kijken of FC2 wat leuk op de pc is.
ROAR... LANIBOEKJE IN D'R HUISPAKKIEquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen, bijna middag.
Ik heb vandaag echt zwaar de drang om impulsaankopen te doen. Dat voel ik altijd aan... Daarom blijf ik vandaag maar lekker in mijn huispakkie thuis, moet geen leuke winkeltjes zien ofzo!!
En ja, ik weet dat er online winkels zijn. Heb net al een bestelling bij een online kledingshop geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik nam het op voor die goede vriendin van mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hoeft haar niet te verdedigen hoorAls iemand graag WoW speelt is dat toch goed
![]()
[..]
Werken is goed voor jou!!!
En door wie is die uitgeroepen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
OWH JA MENSEN! 22 OKTOBER IS CAPS-LOCKDAY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT STELT NIET VEEL VOOR HEUR!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Poit het volgende:
[..]
ROAR... LANIBOEKJE IN D'R HUISPAKKIE![]()
IK HEB STIEKEM EEN ZWAK VOOR HUISPAKKIES. LEKKER NONCHOquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
DAT STELT NIET VEEL VOOR HEUR!
PICS!!! WE'LL BE THE JUDGE OF THAT!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
DAT STELT NIET VEEL VOOR HEUR!
IK BEN VOOR.. MAAR VOOR MIJ KAN HET TOCH AL NIET MEER STUK...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PICS!!! WE'LL BE THE JUDGE OF THAT!
JE KUNT OOK BOETES KRIJGEN OP DE FIETS OF ZELFS LOPEND!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
IK HEB VOLGENS MIJ OOK NOG NOOIT EEN BOETE GEMAAKT, MAAR IK HEB DAN OOK GEEN EIGEN AUTO... IK DENK WEL DAT DAT SCHEELT!!!!!11
ANYWAY, BEN IK DE ENIGE DIE CAPSLOCK-LETTERS ALTIJD ECHT SCHREEUWEND HOORT IN ZIJN HOOFD?
IK HEB NOG NOOIT EEN BOETE VOOR EEN SNELHEIDSOVERTREDING GEHAD TERWIJL IK LIEP.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
JE KUNT OOK BOETES KRIJGEN OP DE FIETS OF ZELFS LOPEND!
IK HEB OOK HET IDEE DAT IK ERG SCHREEUW TERWIJL ER GEEN ENKEL GELUID UIT MIJN KEEL KOMT. VREEMD.
SNELHEID MISSCHIEN NIET MAAR JE KUNT WEL BOETES KRIJGEN ALS JE BIJVOORBEELD EEN ROOD LICHT NEGEERT EN TOCH DE WEG WANDELEND OVERSTEEKT. ALS JE DAN OOK NOG EENS BOOS WORDT OP DE AGENT/AGENTE DAN KAN JE NOG EEN BOETE KRIJGEN VOOR HET BELEDIGEN VAN EEN AMBTENAAR IN FUNCTIE OFZO.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IK HEB NOG NOOIT EEN BOETE VOOR EEN SNELHEIDSOVERTREDING GEHAD TERWIJL IK LIEP.
Ik Ga VoOr De GuLdEn MidDEnWeG!!11!!1!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Same here Rkatier, ik ga ook gewoon lekker anti-thema en post gewoon normaal
Die URL ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:18 schreef disjfa het volgende:
Ik zoek naar oude mevrouwen op google en ik vind!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
Wat gebeurt hier toch in dit topicHet is niet meer te volgen
Ik wist dat dit ging komen toen ik het zeiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:28 schreef disjfa het volgende:
Ach, vroeger verpeste AQ het 360 topic. Hij is verplaatst en sindsdien.... Best begrijpelijk en de theorie erachter klopt aan alle kanten.
Het is AQ. Topicverpester.
Ik denk dat dat het is Poit ik moet er nog een beetje aan wennenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef Poit het volgende:
AQ, HET IS OOK HELEMAAL NIET ERG. GEBEURD VAKER ALS JE OMGAAT MET MENSEN VAN EEN HOGER NIVEAU. WEN JE VANZELF AAN.
UITGAANDE VAN HET FEIT DAT JIJ NEE GESTEMD HEBT, LIJKT HET ME EVIDENT WAT POIT GESTEMD HEEFT.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is Poit ik moet er nog een beetje aan wennen![]()
Heb je gestemd? En zo ja wattan?
QFTquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
UITGAANDE VAN HET FEIT DAT JIJ NEE GESTEMD HEBT, LIJKT HET ME EVIDENT WAT POIT GESTEMD HEEFT.
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil trouwens van meer mensen de mening daarover weten:
Poll: Is AQuila360 een Topic verpester?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
heheoahieohquote:
EEN WAAF? ALS IK OP WAAF ZOEK KRIJG IKquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
heheoahieoh![]()
Is het echt CAPSDAY? Wie heeft dat verzonnen?
Het lijkt dan inderdaad alsof je krijst![]()
Vanmiddag op straat was een lellek waaf met caps aan het bellen
NEE ECHT, disjfa, JE OVERTREFT JEZELF!quote:
NOU, EEN UITMUNTEND VOORBEELD VAN EEN WAAF TOCH?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
EEN WAAF? ALS IK OP WAAF ZOEK KRIJG IK [ afbeelding ]
Haha die controller op zijn kopquote:
Wij van WC eend....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
De uitkomsten van de poll zijn bekend!
Op de vraag of AQuila360 een topic verpester is is als volgt gestemd:
78 % is van mening dat AQuila360 GEEN topic verpester is
12 % is van mening dat AQuila360 wel een topic verpester is
10% Weet het niet of heeft geen mening
SCHEITEN MEESTAL IN IEMAND ANDERS ZIJN PLEEquote:
quote:
Doei Rkatier veel plezier op Tweakersquote:
Straf hem af! ALs de nerd die hij is, en ga dan zelf lekker meequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doei Rkatier veel plezier op Tweakers
Disjfa de uitkomsten van de Poll hebben mij duidelijk gemaakt dat jullie mij niet kwijt willen hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Straf hem af! ALs de nerd die hij is, en ga dan zelf lekker mee![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa de uitkomsten van de Poll hebben mij duidelijk gemaakt dat jullie mij niet kwijt willen hier![]()
MISSCHIEN MOET JE DAN EEN TOPIC BEGINNEN MET AQUILLAquote:
TWEAKERS IS DIE KANT OPquote:
Hoe kom je daar aanquote:
Zullen we samen een topic beginnen Koeiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE DAN EEN TOPIC BEGINNEN MET AQUILLA
Ja, maar waarom? Ik zag geen nerderige uitspraak.quote:
Een soort alternatieve slowchat waar het wel gezellig is? Lijkt me een goed plan!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Zullen we samen een topic beginnen Koei![]()
Met een streng deurbeleid!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:04 schreef koei het volgende:
[..]
Een soort alternatieve slowchat waar het wel gezellig is? Lijkt me een goed plan!
Ik weet het niet! Disjfa heeft bovenmenselijke krachten en zulks omdat hij ook Poll's enzo uit de dood kan terug halen. Dus wat kunnen we tegen hem doen?quote:
DUDE WIJ VAN WC EEND... IS ZO'N BEETJE DE STANDAARD REACTIE OP TWEAKERS, NET ALSquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:03 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Ik zag geen nerderige uitspraak.
Ik zou eerder die caps-lock nerds die kant op sturen...
Ik vind die WC eend opmerking ook super irritant! Als er weer eens een onderzoek is geweest gaat iedereen dat roepenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE WIJ VAN WC EEND... IS ZO'N BEETJE DE STANDAARD REACTIE OP TWEAKERS, NET ALSDAT HIER OP FOK IS!
Wij van wceend vinden ook oudere polls van AQquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind die WC eend opmerking ook super irritant! Als er weer eens een onderzoek is geweest gaat iedereen dat roepen
AQ is geen crew toch! Dat kan niet!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:27 schreef Poit het volgende:
OH, EN BTW. KOEI EN AQUILLA SITTING IN A TREE
MAAR DAT IS GEWOON STOM, WANT DE WIJ VAN WC EEND COMMERCIAL IS DE BRILJANTSTE RECLAME OOIT BEDACHT! DIE VERDIENT HET NIET OM MISBRUIKT TE WORDEN DOOR STOMME TWEAKERS!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE WIJ VAN WC EEND... IS ZO'N BEETJE DE STANDAARD REACTIE OP TWEAKERS, NET ALSDAT HIER OP FOK IS!
Alles kan Disjfa! Akoei360quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wij van wceend vinden ook oudere polls van AQ
[ afbeelding ]
FAIL^2
[..]
AQ is geen crew toch! Dat kan niet!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:10 schreef Poit het volgende:
PER ONGELUK M'N REET.
SELFFULFILLING PROPHECY NOEMEN ZE DAT!!!
BOEFJESquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:38 schreef Poit het volgende:
ER WORDT HIER HELEMAAL NIET GEZEKEN OP NIEMAND. HOOGUIT EEN BEETJE GEPLAAGD. MAAR WE ZIJN DAN ALLEMAAL OOK WEL EEN BEETJE BOEFJES.
EN AQWIELAIKBEDOELTEZEGGENDATJEHETALLEMAALOPJEZELFAFROEPT360
POIT IS WEL EEN BEETJE BOEFJES SOMS!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:57 schreef koei het volgende:
IK BEN NOOIT EEN BEETJE BOEFJES! IK MEEN ALLES WAT IK ZEG HEEL SERIEUS!!!111!
QFT!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef koei het volgende:
POIT IS BIJNA ALTIJD EEN BEETJE BOEFJES!
Verbeter het dat wel goed gek koeitje van me.quote:
Ohh zei je nou Gekke koeien ziektequote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Verbeter het dat wel goed gek koeitje van me.
Ga je mond eens spoelen. Ja Rule met Wu Tang vergelijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef disjfa het volgende:
veews:
[ afbeelding ]
wievw:
[ afbeelding ]
voow:
[ afbeelding ]
koei is dus een wu tang driewieler met een diepzee horloge. Raar
Dit was het oorpronkelijke plaatje, maar vond ik uiteindelijk niet zo mooi.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen. Ja Rule met Wu Tang vergelijken
Caps-lock day was gisterenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
WAT IS DIT EEN KWALITEITS CAPSLOCK TOPIC.
ik kan zo zien dat het een Metal Ragger is dus volgens mij bent u het Disjfa!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:24 schreef disjfa het volgende:
Ik wist niet dat je scheids was AQ
Zware metalen en sport gaat toch niet samenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik kan zo zien dat het een Metal Ragger is dus volgens mij bent u het Disjfa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |