Bernancke support second stimulus plan. Ze trekken echt alles uit de kast. Kijken wat de lange rente doet. Best eng. Lijkt alsof ze echt in jaren '30 modus zijn. Zou liever wat rust zien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:01 schreef CaMeRooN het volgende:
hij gaat al iets omhoog, +2,66% nu
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Kan ik ook de Marokkaanse beurs hier ook meekijken
Het is nu eenmaal speculantenweerquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Bernancke support second stimulus plan. Ze trekken echt alles uit de kast. Kijken wat de lange rente doet. Best eng. Lijkt alsof ze echt in jaren '30 modus zijn. Zou liever wat rust zien.
Volgens mij is dit topic echt bedoeld als slowchat over de beurs e.d. en is BB&B meer voor het echte (macro)economische nieuws.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is het verschil tussen dit en de Bulls, Bears & Bucks reeks?
Rot toch op meki, ook al ben je trots op je land en zal het vast een mooi en vriendelijk land zijn, maar face it: op economisch gebied stelt marokko geen fuck voor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Kan ik ook de Marokkaanse beurs hier ook meekijken
Daar zijn ze wel vriendelijk ja. Zet je aan het denken; als we die geiten nou allemaal terug naar het Rif brengen, worden ze dan ook aardig?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:34 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Rot toch op meki, ook al ben je trots op je land en zal het vast een mooi en vriendelijk land zijn, maar face it: op economisch gebied stelt marokko geen fuck voor.
Winsten zijn deze dagen zéér vluchtig. Ik heb m'n long turbo's op de AEX dan ook lekker de deur uit gedaan na vandaag. Eest maar eens kijken wat de Dow doet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef ijsblokjes het volgende:
Ik heb dat nieuws ook gelezen(in Alex advanced plus software kan je het ook bekijken), lijkt mij inderdaad ook wat overdreven. Des al niet te min denk ik wel dat de AEX binnenkort weer een toer naar beneden gaat maken, dus ik houd short gaan op de aex in het oog:)
Ehh, Marokko bezit een groot deel van de fosfaat-reserves in de wereld.. economisch belangrijk spul.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:34 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Rot toch op meki, ook al ben je trots op je land en zal het vast een mooi en vriendelijk land zijn, maar face it: op economisch gebied stelt marokko geen fuck voor.
quote:The strongest point of Moroccan industry is phosphate mining near Khouribga and in Western Sahara. Morocco controls approximately two thirds of the world's phosphate reserves, placing it in a higher league than its major competitors, the People's Republic of China, Russia, and the United States. Although it employs only 2% of the population, phosphate mining is responsible for half of the nation's income.
Eurobenchquote:(Correctie van eerder gepubliceerd bericht 'AFM onderzoekt ING-handel vrijdag, mogelijk marktmisbruik', om aan te geven dat de AFM niet kijkt naar mogelijk marktmisbruik door ING, maar naar mogelijk marktmisbruik door marktpartijen die vrijdag in ING hebben gehandeld.)
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Autoriteit Financiele Markten (AFM) onderwerpt de handel in het aandeel van ING Groep nv van afgelopen vrijdag aan een nauwkeurig onderzoek en kijkt ook naar mogelijk marktmisbruik door handelende partijen. De koers daalde die dag met 27%, door ongerustheid in de markt dat ING aandelen zou moeten uitgeven of zijn dividend schrappen om de kapitaalpositie te versterken.
"Ik kan zeggen is dat we de aandelenhandel in ING van vrijdag nauwkeurig onderzoeken. We onderzoeken ook of sprake is van marktmisbruik", zei AFM-woordvoerder Imre de Roo maandag tegen Dow Jones Nieuwsdienst.
De Roo wilde verder geen details verstrekken over het onderzoek.
Vlak voor het sluiten van de markt vrijdag maakte ING bekend dat voor het derde kwartaal een nettoverlies van EUR500 miljoen wordt verwacht, als gevolg van afwaarderingen in verband met de toenemende marktturbulentie.
De Nederlandse vereniging van aandeelhouders VEB deed eerder maandag een oproep aan de AFM om de communicatie door ING van afgelopen vrijdag te onderzoeken, voorafgaand aan het nieuws op zondag over een kapitaalsinjectie van EUR10 miljard aan overheidsgeld.
Het aandeel ING noteert vrijdag rond 17.00 uur 26% hoger op EUR9,24, terwijl de AEX met 6% stijgt.
Ja dat was ook wel duidelijk, ING werd gigantisch gecounterd door de markt...quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Was te verwachten. Die daling zo vlak voor het bekend maken van het nieuws was toch wel érg verdacht...
Nah, vorige week stegen we minder hard / daalden we in vergelijking tot de rest van Europa, dus denk dat het wel meevalt.quote:Ben benieuwd wat de AEX morgen doet. +6.8% loopt natuurlijk gigantisch uit het lood met het gemiddelde Europese beeld. Morgen een lichte daling wellicht?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Inderdaad, even een inhaalslagje... maar het is maar een heel klein slagje want vanaf deze lage niveaus zijn een paar punten al snel een hoog percentage natuurlijk![]()
Ook zo slecht op BNR vanmiddag:
ING was vrijdag met 27% gezakt, vandaag met 29% gestegen, dus dat verlies is weer helemaal goed gemaakt.
![]()
NEE!! Pak er een basisschoolwiskundeboek bij
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Wall Street gaat lekker3 procent erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |