In het verleden behaalde resultaten bieden geen TVP voor de toekomstquote:Koers - De waarde van een effect op een bepaald moment. Koersen van effecten zijn variabel.
Ik wacht nog een paar weken af. Misschien nog wat daghandel tussendoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef star_gazer het volgende:
ING is vrij stabiel. Lijkt me een mooi moment om alsnog in te stappen, want 9 euro is m.i. een koopje.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:59 schreef superworm het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen TVP voor de toekomst
Leuk! Als het geld is wat je kan missen heb je er zeker lol van en op de lange termijn misschien nog wat winst ook. Ik heb zelf de neiging toch naar de dagkoers te kijken. SNS is een van de grotere dalers vandaag. Die heb ik afgelopen donderdag gekocht.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:38 schreef wmihnm het volgende:
Ik heb alvast wat Ishares MSCI Europe aangeschaft.
De Dow zal wel gematigd positief openen, gok ik zo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef ijsblokjes het volgende:
Wat denken jullie dat de Dow Jones vandaag gaat doen?
Ik zit te denken over een turbo long erop, maar weet niet zeker of ik een belangrijke negatieve invloed op de koers over het hoofd zie.
(graag een 2nd opinion dus)
Er is om 17u een meeting van Bernanke met een House-panel over de economische toekomst; negatief nieuws zou de koersen kunnen drukken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef ijsblokjes het volgende:
Wat denken jullie dat de Dow Jones vandaag gaat doen?
http://nl.ishares.com/exi(...)Farticle_nl_news.pdfquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:19 schreef wmihnm het volgende:
Ik lees wel eens wat over Ishare trackers. Maar ik als noob vraag me dan af of zoiets wel veilig is, wat gebeurt er als dat failliet gaat?
Bernancke support second stimulus plan. Ze trekken echt alles uit de kast. Kijken wat de lange rente doet. Best eng. Lijkt alsof ze echt in jaren '30 modus zijn. Zou liever wat rust zien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:01 schreef CaMeRooN het volgende:
hij gaat al iets omhoog, +2,66% nu
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Kan ik ook de Marokkaanse beurs hier ook meekijken
Het is nu eenmaal speculantenweerquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Bernancke support second stimulus plan. Ze trekken echt alles uit de kast. Kijken wat de lange rente doet. Best eng. Lijkt alsof ze echt in jaren '30 modus zijn. Zou liever wat rust zien.
Volgens mij is dit topic echt bedoeld als slowchat over de beurs e.d. en is BB&B meer voor het echte (macro)economische nieuws.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is het verschil tussen dit en de Bulls, Bears & Bucks reeks?
Rot toch op meki, ook al ben je trots op je land en zal het vast een mooi en vriendelijk land zijn, maar face it: op economisch gebied stelt marokko geen fuck voor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Kan ik ook de Marokkaanse beurs hier ook meekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |