Zo te horen ook al niet.quote:
Succes met zoeken, maar niet hier...quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef kokos het volgende:
Ik zoek de liveset van Polder en die van Microfunk, die van afgelopen Voltt Loves Summer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Succes met zoeken, maar niet hier...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef kanya het volgende:
Ik zoek twee verschillende dance/ trance nummers.
Tweede is een nummer wat ik deze zomer vaak voorbij zag komen op TMFparty. Ik kan alleen de clip beschrijven. Het is een clip met veel (onder)water shots en dolfijnen enzo. En zo tussendoor zingt zo'n vrouw 'I feel the music/ enz' En die paar regels die ze dan zingt verschijnen in de clip ook in beeld.
Hoop dat iemand kan helpen
Ben er intussen achter dat het uit de notenkrakersuite van Tsjaikovski komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef daReaper het volgende:
Wie weet welk klassieke muziekstuk dit is: http://www.2shared.com/file/4151644/32b5d2b/21062008032.html
Ik vind het erg mooi
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zoek het nummer met de volgende video: Hoop vrouwen die in nachtponnetjes, afropruiken en gote zonnebrillen trompet (en andere van dat soort instrumenten) staan te spelen. Het is een recent nummer, en het is dance muziek.
quote:
Ik doe nog maar eens een poging. Er moet toch wel iemand zijn die dit nummer kent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Adidah het volgende:
Ik zoek dit nummer uit een aflevering van Chuck. In het centrale topic heb ik nog geen antwoord gekregen, en op Internet staat overal "Unknown song".
Waarom niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Succes met zoeken, maar niet hier...
Daar is dit topic niet voor, zoals in de OP staat vermeldquote:
?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik loop nu al twee dagen met een stukje van een songtekst in mn hoofd en zelfs met Google kan ik niet op de titel komen. Het is een langzaam (achtig) liefdes(verdriet?)liedje, gezongen door een man. De tekst gaat (iets in de richting van) 'Please don't hurt her, don't single her out, just love her' of zoiets. Zegt het iemand iets?
Gwen Stefani - The Sweet Escapequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:58 schreef TNA het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer waar Gwen Stefani zo fucking snel in zingt?
Oh ja!quote:
En dat in twee secondequote:causei'vebeenactinglikesourmilkfellontheflooit'syourfault
youdidn'tshuttherefrigerator
maybethat'sthereasoni'vebeenactingsocold
Geen dankquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh ja!
[..]
En dat in twee secondeDank!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef Alpine69 het volgende:
Weet er iemand hoe het nummer in dit filmpje heet? Je kan het het beste horen vanaf een 50 seconden of daar in die buurt.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een houseachtig nummer, heeft duidelijk soorte 'tikken' en je hoort een soort flanger er over heen gaan repeterend over 8 beats ofzo. Een impressie![]()
Geluidsclip 07.wav - 0.12MB
Kudo's voor diegene die weet wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |