Klopt, maar dit zit wel erg goed in elkaar!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:24 schreef Da_Ripper het volgende:
(her)ken het niet, en meestal bouwt Disney haar eigen muziek...
Dat zegt natuurlijk niks.quote:
Klopt, maar meestal staan daar ook referenties, I was only trying to help..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Klopt, maar dit zit wel erg goed in elkaar!
Heb trouwens al een instrumental versie gevonden op YouTube, en daar ging het stiekem vooral om
[..]
Dat zegt natuurlijk niks.
Het komt mij bekend voor. Op de een of andere manier heb ik het idee dat het een intro is van een gothic/metalband, hoewel is niet zou weten welke...quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Roei het volgende:
Waar is die intro van, het komt me erg bekend voor maar weet niet wat het is!
Nee helaas, ook niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Junior Senior-Move Your Feet?
tevens TVP!
Held!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bedoel je Crookers & 8 Bit Bumblebees - Now Push It (JackTheDj Fidget Remix)? Die zit direct na Missy en Dennis' praatje
Jay-Z - Hard Knock Lifequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:10 schreef ve4443 het volgende:
Ik zoek een nummer van ergens rond 1990.
Er wordt rustig in gerapt door een of meerdere heren en er wordt in gezongen door een dame.
Meest markante aan het nummer is dat het refrein gezongen wordt door een groepje kinderen.
Ik heb als kind geen woord verstaan van wat ze zongen en kom er daardoor met Google niet uit, wie helpt?
bij voorbaat dank!
oh ik ben de naam ook kwijt, maar het is wel een cover van volgens mij Phill Collinsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:29 schreef Qwea het volgende:
Ola!
Ik zoek een clip op youtube van 1 of andere ik dacht metal band. De muziek was kut, maar het filmpje was wel gaaf gemaakt.
Nu heb je aan het begin van die clip vliegtuigen met het nazi teken, en ergens aan het eind van de clip wordt een dikke vette kerel omver getrokken door allemaal mensen, en komen er dollars uit de lucht vallen.
De hele clip is geanimeerd. Wie weet welke clip ik bedoel, en heeft de naam voor me
Disturbed - Land of Confusionquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:29 schreef Qwea het volgende:
Ola!
Ik zoek een clip op youtube van 1 of andere ik dacht metal band. De muziek was kut, maar het filmpje was wel gaaf gemaakt.
Nu heb je aan het begin van die clip vliegtuigen met het nazi teken, en ergens aan het eind van de clip wordt een dikke vette kerel omver getrokken door allemaal mensen, en komen er dollars uit de lucht vallen.
De hele clip is geanimeerd. Wie weet welke clip ik bedoel, en heeft de naam voor me
Origineel:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Esto het volgende:
Ik zoek de naam van dit nummer! Werd een tijdje geleden op XFM gedraaid.. Ik geloof dat het een remix is, maar ik weet de naam van het originele nummer ook niet meer.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |