Dat je 'm herkende uit mijn lyric van 'Hey' en 'continue'quote:
Ik vind het een kutnummer, maar goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat je 'm herkende uit mijn lyric van 'Hey' en 'continue'Bedankt man! Ik kende blijkbaar alleen de remix overigens.
Ik heb hem nu niet bij de hand maar als hij morgenochtend nog niet gevonden is zal ik eens voor je gaan luisterenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef engessa het volgende:
Stomme Dance Departement geeft nooit een volle tracklist van mixes die ze draaien.. In podcast 158 zitten de crookers en rond minuut 37 draaien die een tof nummer, na die Missy Elliott remix. Klinkt op sommige moment heel oldschool hardcore maar dan zonder de 160 bpm bassIemand enig idee wie/wat dat is?
Ninja-edit: complete tracklist van de crookers mix mag ook
Dat was hem inderdaad, many thanks!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Volgens mij is het Amber Rubarth - Rough Cut, zo gauw even geen YT link, maar hier istie gratis te halen:
http://www.myspace.com/amberrubarth
Misschien deze of een van de vele mixen die er bij staan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo! Ben opzoek naar een (geloof ik) Spaanstalig nummer dat ik gister tijdens het uitgaan voor het eerst hoorde.
- Mannelijke stem
- Soort van trommels erin
- dance/house achtig nummer
- het enige wat ik me nog kan herinneren is; tu tu tu tudu tutuu tu tuuuu, tu tu du tu du tu tuu tuu tuuuuu....
Iemand? Bedankt alvast!!!
Bedoel je Crookers & 8 Bit Bumblebees - Now Push It (JackTheDj Fidget Remix)? Die zit direct na Missy en Dennis' praatjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef engessa het volgende:
Stomme Dance Departement geeft nooit een volle tracklist van mixes die ze draaien.. In podcast 158 zitten de crookers en rond minuut 37 draaien die een tof nummer, na die Missy Elliott remix. Klinkt op sommige moment heel oldschool hardcore maar dan zonder de 160 bpm bassIemand enig idee wie/wat dat is?
Ninja-edit: complete tracklist van de crookers mix mag ook
nvmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi. Zo'n liedje, komt af en toe voorbij op mtv, maar ik ben altijd te laat met titel en artiest checken. Het is een groep kerels, een met wat langer haar in een wit hemd die een beetje hip rapt, ze zijn ook op een strand soms, en bij een optreden gefilmd, met veel ijzeren stellages achtige dingen. als ze zingen staan ze in een kamer met z'n allen.
Moet ik er nog bij zeggen dat dat "Don't stop" een beetje hapert.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij overal wel regelmatig gedraaid wordt. Beetje house-achtig, waarbij vooral de tekst "Don't stop...(en dan er nog iets achteraan" vaak terugkomt. Iemand een idee?
Ik doe een poging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet ik er nog bij zeggen dat dat "Don't stop" een beetje hapert.
Nee helaas, het is maar house/dance-achtigquote:
John Marks - Don't Stop misschien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee helaas, het is maar house/dance-achtigToch bedankt
Felix - Don't You Want Mequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef Megter het volgende:
Die van mij staat nog:
Ik ben op zoek naar een trance/dance nummer met daarin de tekst:
"oh baby, don't stop baby"
en
"can't you feel my loving"
Vast wel iemand die het weet
Dank uquote:
Junior Senior-Move Your Feet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet ik er nog bij zeggen dat dat "Don't stop" een beetje hapert.
Het staat op de B&B-soundtrack..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:22 schreef Roi het volgende:
Weet iemand of dit muziekje aan het begin van Beauty and the Beast speciaal voor deze Disney is gemaakt of dat het gebaseerd is op een klassiek stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |