quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:50 schreef Wezzel het volgende:
Yelleuw,
op zoek naar het nummer uit de Mars-reclame van een negroide man die het verkeer staat te regelen en door een mars weer allemaal energie krijgt. Je hoort ze onder andere zingen: "do the dance"..
Ik zou er bijna speciaal een account voor aanmakenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:57 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Als je superdudes hebt maak ik een account aan en drop je 10 kuddo's
Moet je wel eerst die haartjes doen en voor een vieze spiegel een foto met flits maken om erop te zettenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou er bijna speciaal een account voor aanmakenMaar graag gedaan hoor
Ja daarom, daar ga ik maar niet aan beginnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:03 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Moet je wel eerst die haartjes doen en voor een vieze spiegel een foto met flits maken om erop te zetten![]()
Oh en vergeet ook die rozenkrans niet...
Truequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Overigens is dit het (veel betere) origineel:
lol, ja die van cameo is zoooo 80's! Bijna cult!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueAl vind ik de clip van Korn weer toiffer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek zo'n liedje, weet niet hoe oud het is, maar het kwam beetje country-achtig op me over. Je hoort een mondharmonica snel spelen en een zingende man. Volgens mij zat er ook een beat onder of iig iets moderns.
OMG wat snelquote:
Deze misschien?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef agter het volgende:
Ik zoek een liedje wat onlangs in veel cafe's / terassen te horen is geweest.
Melodieus, een gitaar met een mannenstem. Vrij sober.
Iemand?
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een houseachtig nummer, heeft duidelijk soorte 'tikken' en je hoort een soort flanger er over heen gaan repeterend over 8 beats ofzo. Een impressie![]()
Geluidsclip 07.wav - 0.12MB
Kudo's voor diegene die weet wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Bravebart op 26-10-2008 18:06:35 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeltChapeau als je er op komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het was geen daft-punk, het klonk behoorlijk electronisch en niet panfluit achtig ofzo
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Chapeau als je er op komt![]()
En het was geen daft-punk, het klonk behoorlijk electronisch en niet panfluit achtig ofzo
Nee dat is em niet, hij lijkt er inderdaad iets op. Maar die ik bedoel is veel "harder" en veel minder andere bliepjes/geluidjes er onder. Verder heeft die een masterlijke harde/diepe bassquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Nee dat is em niet, hij lijkt er inderdaad iets op. Maar die ik bedoel is veel "harder" en veel minder andere bliepjes/geluidjes er onder. Verder heeft die een masterlijke harde/diepe bass
Nee dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorToen ik hem postte dacht ik al dat hij het waarschijnlijk niet was, maar ik kan niet op het echte nummer komen
Nee, helaas. Het nummer is veel soberder.quote:
Iets van Jason Mraz misschien?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:10 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het nummer is veel soberder.
Zo te horen ook al niet.quote:
Succes met zoeken, maar niet hier...quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef kokos het volgende:
Ik zoek de liveset van Polder en die van Microfunk, die van afgelopen Voltt Loves Summer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Succes met zoeken, maar niet hier...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef kanya het volgende:
Ik zoek twee verschillende dance/ trance nummers.
Tweede is een nummer wat ik deze zomer vaak voorbij zag komen op TMFparty. Ik kan alleen de clip beschrijven. Het is een clip met veel (onder)water shots en dolfijnen enzo. En zo tussendoor zingt zo'n vrouw 'I feel the music/ enz' En die paar regels die ze dan zingt verschijnen in de clip ook in beeld.
Hoop dat iemand kan helpen
Ben er intussen achter dat het uit de notenkrakersuite van Tsjaikovski komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef daReaper het volgende:
Wie weet welk klassieke muziekstuk dit is: http://www.2shared.com/file/4151644/32b5d2b/21062008032.html
Ik vind het erg mooi
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zoek het nummer met de volgende video: Hoop vrouwen die in nachtponnetjes, afropruiken en gote zonnebrillen trompet (en andere van dat soort instrumenten) staan te spelen. Het is een recent nummer, en het is dance muziek.
quote:
Ik doe nog maar eens een poging. Er moet toch wel iemand zijn die dit nummer kent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Adidah het volgende:
Ik zoek dit nummer uit een aflevering van Chuck. In het centrale topic heb ik nog geen antwoord gekregen, en op Internet staat overal "Unknown song".
Waarom niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Succes met zoeken, maar niet hier...
Daar is dit topic niet voor, zoals in de OP staat vermeldquote:
?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik loop nu al twee dagen met een stukje van een songtekst in mn hoofd en zelfs met Google kan ik niet op de titel komen. Het is een langzaam (achtig) liefdes(verdriet?)liedje, gezongen door een man. De tekst gaat (iets in de richting van) 'Please don't hurt her, don't single her out, just love her' of zoiets. Zegt het iemand iets?
Gwen Stefani - The Sweet Escapequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:58 schreef TNA het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer waar Gwen Stefani zo fucking snel in zingt?
Oh ja!quote:
En dat in twee secondequote:causei'vebeenactinglikesourmilkfellontheflooit'syourfault
youdidn'tshuttherefrigerator
maybethat'sthereasoni'vebeenactingsocold
Geen dankquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh ja!
[..]
En dat in twee secondeDank!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef Alpine69 het volgende:
Weet er iemand hoe het nummer in dit filmpje heet? Je kan het het beste horen vanaf een 50 seconden of daar in die buurt.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een houseachtig nummer, heeft duidelijk soorte 'tikken' en je hoort een soort flanger er over heen gaan repeterend over 8 beats ofzo. Een impressie![]()
Geluidsclip 07.wav - 0.12MB
Kudo's voor diegene die weet wat ik bedoel
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een nummer dat een maand of 2 regelmatig gedraaid werd op 3FM, het is iets met heroes, een beetje rock/indie-achtig. Iemand die een idee heeft?
Dario G - Carnaval de Parisquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:52 schreef dekloonvanzuen het volgende:
Ik zoek een oud volgens mij FIFA (voetbal) nummer, volgens mij was het van een reclame ofzo een aantal jaren terug. Er zitten trompetten en trommels in en het doet een beetje Braziliaans aan, het is erg herkenbaar en ik ken het deuntje wel maar niet hoe het nummer heet. Het kan zij ndat het nummer gelijk was met een EK of WK, kan ik mij ook niet goed meer herinneren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze ietwat vage uitleg![]()
![]()
Harold Faltermeijer, Axel Fquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef InProduction het volgende:
Klassieker, heel simpel maar ik kom even niet op de artiest en titel. Alvast bedankt!
Klik
Let niet op de GTA VC geluiden
Ja sorry, had de verkeerde gequotequote:
Maakt niet uit, probleem is dat er niet zoveel mensen thuis zijn in dat genrequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja sorry, had de verkeerde gequotezelf ben ik niet thuis in het genre waar jij wat in zoekt, dus daar kan ik je niet mee helpen.
YES! Eindelijk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef dekloonvanzuen het volgende:
nine inch nails - get down, make love?
ff googelen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:24 schreef F04 het volgende:
WMV video
Weet iemand hoe die intro muziek heet van bovengenoemde link? Volgens mij komt het uit één of ander film ost. vanaf 00:10.
Nondeju, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Als het categorie Soul II Soul is, is het dan niet: Soul II Soul - Get A Life
Heb hem gevonden, zat er toch naast met m'n -ic of -ix:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hmmm...weet je ook geen tekst meer?
Je zegt dat de titel waarschijnlijk eindigt op "ic"..dan denk ik aan Music, of Electronic of zoiets?
quote:
In Grid - Tu es foutu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:15 schreef Molluck het volgende:
Ik vergeet elke keer hoe dat nummer ook alweer heet. Zomernummertje van een paar jaar terug, met in het refrein een vrouw die letterlijk tuuduutuu tuuduuduuduuduu, zingt.
Ik dacht dat het Moony was, maar daar kan ik niets van vinden. Het is volgens mij best bekend, maar ik vraag me elke keer af van wie het ook alweer was...
Mike Oldfield - Tubular Bellsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef Westerling het volgende:
Ik zoek de naam, of degene die het gemaakt heeft van een bepaald spannend deuntje (mag het waarschijnlijk niet zo noemen want het schijnt van een grote heer uit de klassieke muziek te zijn, maar ik doe het lekker toch).
Het gaat om het deuntje dat ook in Bassie en Adriaan werd gebruikt. Ik heb de naam ooit een keer gehoord maar ben hem weer vergeten.
Iemand?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:15 schreef Molluck het volgende:
Ik vergeet elke keer hoe dat nummer ook alweer heet. Zomernummertje van een paar jaar terug, met in het refrein een vrouw die letterlijk tuuduutuu tuuduuduuduuduu, zingt.
Ik dacht dat het Moony was, maar daar kan ik niets van vinden. Het is volgens mij best bekend, maar ik vraag me elke keer af van wie het ook alweer was...
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef Westerling het volgende:
Ik zoek de naam, of degene die het gemaakt heeft van een bepaald spannend deuntje (mag het waarschijnlijk niet zo noemen want het schijnt van een grote heer uit de klassieke muziek te zijn, maar ik doe het lekker toch).
Het gaat om het deuntje dat ook in Bassie en Adriaan werd gebruikt. Ik heb de naam ooit een keer gehoord maar ben hem weer vergeten.
Iemand?
quote:
Aldus één van de comments bij het filmpje...quote:Think this song is a remix of Shaun Baker's - Explode
quote:
Deze misschien?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:00 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik zoek een nummer en gaat zo:
get out of my head, get out of...my head, get out of my hea hea head... (gezongen door mannenstem en best rustig)
geen idee hoe de teksten verder gaan, maar hij werd gezongen in een clip met een kale vent als ik et me herinner... maar et was niet limp bizkit geloof ik...
iemand enig idee van wie dit nummer is
Toch niet:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:19 schreef PhoenixNLx het volgende:
nee dat was em niet, hij is een stuk rustiger... het was in de clip een man met een kaal hoofd en een baard? dacht ik hoor...
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:26 schreef PhoenixNLx het volgende:
JAdat is em! bedankt!! kon em echt niet vinden :/
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:42 schreef Mr_DG het volgende:
Wie weet hoe dit nummer heet van etienne de crecy??
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:01 schreef Cone het volgende:
Weet iemand misschien hoe het nummer heet dat in deze clip van Tony testa word afgespeeld ?
http://www.rtl.nl/compone(...)ndon_2.avi_plain.xml
Alvast bedankt
Ok dank je welquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef honderd het volgende:
Dat nummertje wat je weleens op MTV/TMF ziet, een gast die zing en rapt (geloof ik) Een blank met lange haren en een neger die rapt, zitten bij een strandhuis met allemaal lekkere vrouwen. Beetje een surfersvibe, wie weet hoe dit nummer heet? Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |