abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 oktober 2008 @ 21:55:18 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62514264
Van kleuter tot puber deel 27

Kinderen:
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
08 augustus 1996: Bo, dochter van Vamperotica
02 november 1997: Sem, zoon van Vamperotica
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van buzzer
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
30 december 1999: Sabine dochter van buzzer
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
18 maart 2000: Connor, zoon van Five_Horizons & Loena-tik-
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Icaä
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
20 maart 2002: Twan, zoon van Diaan73
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
26 september 2003: Eleni, dochter van rameijer
26 september 2003: Mick, zoon van Vamperotica
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
17 maart 2004: Bram, zoon van debuurvrouw
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons

Laatste post:
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Toen we vanmorgen in de keuken waren om cadeautjes uit te pakken, had Christan een kaart in zijn handen met muizen erop. Omdat ie net een kaart met geluid had gekregen dacht hij dat deze kaart ook geluid maakte, want er klonk gepiep. Bleek dat Guus een muis had gevangen in de ren, die hij triomfantelijk aan ons kwam laten zien

Een paar foto's van vandaag staan in het fototopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62514594
Rewimo nog gefeliciteerd trouwens, met Christan!
Saartje
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:06:54 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62514627
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Christan, Rewimo. Hoe voelt dat om zo'n grote zoon te hebben?

Luchtbel, ik wou nog even terugkomen op jouw post in het vorige deel.
quote:
En wat is ze een ander kind geworden in die drie maanden tijd. Het is echt een heel echt kind geworden met stout zijn, gekke liedjes, vieze woorden en van alles willen mogen. Maar ook urenlang knutselen (en ze kan ineens van alles met naald en draag, knippen, vouwen) zelf spelletjes verzinnen, voor het eten nog even naar de speeltuin (elke keer hetzelfde argument 'het is nu nog mooi weer, straks is het winter....') en kindjes die bij en met haar willen spelen.
Gisteren zijn we samen naar de stad geweest voor nieuwe kleren en ze heeft echt overal een mening over. Tien winkels in en uit en uiteindelijk terug naar H&M, daar hadden we kleren gezien die we alletwee leuk vonden. Zo blij en trots op de dingen die ze kreeg. Helemaal goed
Leuk is dat als ze ouder worden, inderdaad. Dat vind ik zelf ook zo bijzonder om mee te maken.
Het zelfstandig spelen en het leren argumenteren en het samen dingetjes doen. Ik vind het ook wat dat betreft allemaal steeds makkelijker worden. En als ik op stap ga met Job of met Katja, kan ik daar zo van genieten. Nu moet ik nog de stap maken om ook leuk relaxed met allebei tegelijkertijd op stap te gaan. Dat is nog wat moeilijker. Maar ook dat zal wel met de tijd makkelijker worden, hoop ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 oktober 2008 @ 22:11:49 #4
13151 crew  Rewimo
pi_62514757
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Rewimo nog gefeliciteerd trouwens, met Christan!
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:06 schreef livelink het volgende:
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Christan, Rewimo. Hoe voelt dat om zo'n grote zoon te hebben?
Dank jullie wel Hoe het voelt? Ik vind het onvoorstelbaar dat er alweer 8 jaar om is... De tijd vliegt echt. 8 jaar geleden was ie net zo groot als de kat:

Nu is het een kerel van 8 met maat 38
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62514891
hahahaha nu staat het in je MyAt *wijst en lacht*
Saartje
pi_62515204
is dat nou die beroemde 'glimlach van twente'?

luchtbel: klinkt erg leuk allemaal!

rewimo, wat een verschil he! 8 jaar is ook niet niks natuurlijk, maar 't gaat inderdaad erg snel....
  maandag 20 oktober 2008 @ 06:53:34 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_62520359
dat gevoel hebben we allemaal denk ik, dat we oud worden voor we er erg in hebben
Liam wordt ook alweer 5 in januari en dan denk ik niet alleen "wat wordt hij groot" maar ook zeker "wat word ik snel oud"
Nog van harte rewimo!
stormy waters...
sailin'
pi_62521293
Van harte Rewimo !! En ja de tijd vliegt waanzinnig !
Wat een leuke foto zo naast de kat ! Is de kat er nog ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 09:34:38 #9
13151 crew  Rewimo
pi_62521735
De kat is nu 10

pi_62521772
Nog gefeliciteerd, Rewimo, met je grote (en knappe) zoon
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 09:44:51 #11
13151 crew  Rewimo
pi_62521930
Dank je wel
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:30:06 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_62524174
Ik kom me hier ook maar eens melden.

Zo raar dat Kai nu ineens een kleuter is. Hij is ook gelijk zo groot en nog stoerder dan dat hij al was. Meneer heeft het gigantisch naar zijn zin op school en op de BSO. Het verbaast me nog steeds hoe flexibel hij wel niet is. Door verhuizingen/scheiding en nog meer verhuizingen heeft hij in totaal al 4 verschillende KDV bezocht en nu dan natuurlijk de basisschool en een hele nieuwe BSO en het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld te zijn voor hem. Ik ben echt zo trots op hoe hij alle veranderingen heeft opgepakt.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 11:41:58 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_62524473
M@X & Kai, leuk jullie er ook bij.
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden.

Zo raar dat Kai nu ineens een kleuter is. Hij is ook gelijk zo groot en nog stoerder dan dat hij al was. Meneer heeft het gigantisch naar zijn zin op school en op de BSO. Het verbaast me nog steeds hoe flexibel hij wel niet is. Door verhuizingen/scheiding en nog meer verhuizingen heeft hij in totaal al 4 verschillende KDV bezocht en nu dan natuurlijk de basisschool en een hele nieuwe BSO en het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld te zijn voor hem. Ik ben echt zo trots op hoe hij alle veranderingen heeft opgepakt.
Zou dat ook niet komen omdat jullie gewoon heel relaxed met hem omgaan?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:44:31 #14
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_62524536
Het zou kunnen. We kunnen gelukkig nog steeds normaal met elkaar omgaan en ik denk dat dat ook een hele hoop scheelt. Als M. Kai komt halen dan blijft hij ook altijd hier eten e.d. We nemen er de tijd voor en we merken ook aan Kai dat hij de hele situatie volkomen normaal vindt, alsof het nooit anders is geweest. Soms vraagt ie wel eens of ik een keer bij hem kom logeren maar dat weten we gelukkig leuk af te ketsen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 11:51:44 #15
13151 crew  Rewimo
pi_62524707
Als je er zelf relaxt mee omgaat kan dat zeker schelen. Christan vond het tot vorig jaar ook de gewoonste zaak van de wereld om twee huizen te hebben Hij wist gewoon niet dat het eigenlijk geen normale situatie was.

Al zegt hij nu geregeld dat hij het heel erg leuk vindt dat we nu met zijn drietjes bij elkaar wonen

Kinderen zijn over het algemeen heel flexibel. En Kai heeft meer aan twee ouders die niet bij elkaar wonen maar wel goed met elkaar overweg kunnen, dan aan twee ouders in één huis waar constant spanning hangt.

Ikzelf ben ook vanaf mijn 13e in twee huizen opgegroeid, ook met ouders die gelukkig goed met elkaar omgingen. Ik kan me nog een vriendin herinneren waarvan de ouders (na meer dan 25 jaar scheiding) nog altijd een blokje om reden als de auto van de ander nog voor de deur stond bij een verjaardag...
pi_62528147
Pffff...Ik kom ff binnen vallen hoor....
Heb ik ff geleden een heftige preek gehouden tegen dochterlief ( over de net afgeketste 1 en een schriftcontrole, ook een 1enzo) Verwacht ik op zn minst wel een klein beetje inzet van mevrouw dr kant...Wordt ik nét gebeld door dr....Ze moet een strookje inleveren of er iemand op de ouderavond komt...a.s woensdag... Was ze ff vergeten!! GRRRRRR
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 14:25:18 #17
13151 crew  Rewimo
pi_62528278
* Rewimo geeft vamp een stoel en een glaasje water

Even afkoelen
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:27:34 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62528339
Oh, dat lijkt me lastig Vamp, als het zo gaat op de middelbare school.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62531812
Vamp Ze belt je tenminste nog dat er een ouderavond is, hier werden we een keer waarom we niet reageerde op briefjes.
Pubermeisjes zijn niet fun Soms zijn het schatten, maar er zijn al heel wat rollen behang door heen

M@x fijn dat het zo lekker gaat! Kleintjes wennen snel aan nieuwe situaties gelukkig en als het dan ook nog eens lekker relaxed gaat dan is het helemaal super!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:57:30 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62533734
Jamie ..

Rewimo.. het is en blijft een ontzettend lief beest!
Nog van harte met je kerel!

Vamp.. ik denk dat ik ook even onrustig zou worden hiervan.. adem in en uit !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62547375
Zo... De bloeddruk is weer wat omlaag...
Heerlijk ja, die pubertjes...En het ergste is..Ze zit nog maar net in de eerste...Ze moet "de truukjes" nog gaan ontdekken ( toch? )
En ze heeft het niet eens van een vreemde.

Vanmorgen belde ze wel even op om te vertellen dat ze een 7 of 8 had voor Frans.. Ja... Dát wordt wel doorgeven!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 05:10:32 #22
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_62572648
Wat een leuk topic!
Ik kom even meelurken, als mama van Patrick (04/11/98)!
Dunkelheit
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2008 @ 08:53:19 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62573526
bemoeien jullie je met ruzies en andere problemen?
ik probeer me er zelf zo min mogelijk mee te bemoeien, maar af en toe kan ik er bijna niet omheen heb ik het gevoel.
zo is er een tijdlang een vriendje weze spelen, die er binnen een uur de brui aan gaf en gewoon weer naar huis ging met het verhaal van : ik wil nu wel weer thuis spelen.
ik heb ook een keer vreselijk gebaald toen het mooi weer was en ik eigenlijk met luca afgesproken had om met hem naar de kapper te gaan, toen datzelfde vriendje zich weer vertoonde en met luca en de skelter wilde spelen.
dan heb ik zo van : nou dan verzetten we die kapper toch, geniet maar van het mooie weer.
vriendje was binnen een half uur uitgespeeld en verdween naar huis en voor mij was het ondertussen te laat om naar de kapper te gaan.
vanaf dat moment weiger ik vastgelegde afspraken voor welk vriendje dan ook nog uit te stellen, want mooi dat ik op woensdagmiddag door de regen naar de kapper kon
en datzelfde vriendje pest luca steeds (zegt hij zelf) tja, wat doe je daaraan?
ik wil me er niet mee bemoeien, want zulke dingen lossen zich meestal vanzelf weer op. maar het lijkt op het ogenblik wel structureel te worden, ik hoor het nu elke dag.
ik heb tegen luca gezegd hem maar te negeren en er niet op in te gaan, maar op de lange duur is dat ook geen oplossing.
het vervelende is dat er zo weinig jongens bij hem in de klas zitten. er is verdraaid weinig afwisseling mogelijk.
pi_62573856
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:31 schreef vamperotica het volgende:
Zo... De bloeddruk is weer wat omlaag...
Heerlijk ja, die pubertjes...En het ergste is..Ze zit nog maar net in de eerste...Ze moet "de truukjes" nog gaan ontdekken ( toch? )
En ze heeft het niet eens van een vreemde.

Vanmorgen belde ze wel even op om te vertellen dat ze een 7 of 8 had voor Frans.. Ja... Dát wordt wel doorgeven!
Ehh even je terug op aarde zetten ben ik bang... ze hebben verrotte snel door hoe het werkt. Week 1-3 zijn nog spannend en leuk en daarna zijn het volleerde pubers is mijn ervaring.

Tip : check regelmatig de bodem van de schooltas : hierin liggen namelijk al die briefjes, niet opgegeten lunches (*vergten mam*) en andere in hun ogen 'onbelangrijke" zaken die voor jou belangrijk zijn...
enne geef dr elke maand een nieuw stel pennen... kan ze de smoes van ik heb geen pen in elk geval niet gebruiken... (bij action, 10 pennen voor 0.39 of zo) Deze kan nl zo in de ergernis top 10 van docenten.. net zoals : mijn agenda/ boek ligt nog thus, mijn schrift is vol (een goede docent heeft schriften op voorraad), ohh dat wist ik niet want ik was ziek. (en dan nog ff melden dat je gerust ouders mag bellen.......dat doe ik dus ook levert leuke gesprekken op )

Als mentor mail ik met mijn metor-ouders over briefjes, erg makkelijk en zo weten de ouders dat er briefjes zijn en de leerlingen dat ik er boven op zit !

GOed zeg een 7 of 8 voor Frans !! Dat red ik echt niet !
pi_62574020
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Stout het volgende:

[..]

Ehh even je terug op aarde zetten ben ik bang... ze hebben verrotte snel door hoe het werkt. Week 1-3 zijn nog spannend en leuk en daarna zijn het volleerde pubers is mijn ervaring.

Tip : check regelmatig de bodem van de schooltas : hierin liggen namelijk al die briefjes, niet opgegeten lunches (*vergten mam*) en andere in hun ogen 'onbelangrijke" zaken die voor jou belangrijk zijn...
enne geef dr elke maand een nieuw stel pennen... kan ze de smoes van ik heb geen pen in elk geval niet gebruiken... (bij action, 10 pennen voor 0.39 of zo)

Als mentor mail ik met mijn metor-ouders voer briefjes, erg makkelijk en zo weten de ouders dat er briefjes zijn en de leerlingen dat ik er boven op zit !

GOed zeg een 7 of 8 voor Frans !! Dat red ik echt niet !
Ghehehe zal voortaan inderdaad maar elke dag die tas op zn kop gaan houden!
Haar mentor doet ook aan mailtjes als er iets te bespreken valt...Maar heb nog geen mailtjes ontvangen! Zal eens nagaan of ze mn mailadres wel heeft! ( vind die "enen" toch wel een mailtje waard eik)
Pennen gebruikt ze zat...Daar kun je lekker mee kliederen en onzin in elkaars agenda schrijven!

Vanavond hebben we een ouderavond over wat voor lessen er gegeven wordt en ook hoe je als ouder kan helpen met de leerstof enzo...
Gelukkig komt vaderlief ook. Die is nogal van mening dat ze het zelf moet doen...Terwijl ik meer ben van de agenda laten zien en overhoren enzo ( en dat houdt in gaan zitten, schrijven, maar ook tussen neus en lippen losse vragen zeg maar...)

Ja... Van die cijfers mag ze meer meenemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')