Ja, alweer, ja.quote:
Zuidlaardermarkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, alweer, ja.Zuidlaardermarkt
De dagen waarop je leeft op broodjes hamburger en bier en waarna er geuren uit je lichaam komen waarvan je niet wist dat je ze kon produceren.
En ik zie alles niet helemaal helder meer.
je was gewoon zomaar plotseling wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:03 schreef zwartedoos het volgende:
Geen zin om straks te werkenWil liever hele dag met mn vriendje in bed liggen
kusj voor bob.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Bob. het volgende:
Hmpf.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef candygirl het volgende:
ziekenboeg hier thuis, al 2 dagen niks gegeten![]()
met?quote:
Ik heb nu ook honger.quote:
Druk neemt nog steeds af, gelukkig maar want ik werd echt kneiters. Voel me nu wel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
De druk begint af te nemen. Wat ben ik blij als het Woensdag is.
dat en ik mis hem, ondanks alle klotestreken, wacht de halve dag al dagen lang weer of die op msn komt, terwijl hij gewoon bij haar is, hij maakt t me moeilijk, waarom zegt ie niet gewoon dat ie me stom vindt ipv al die lieve dingen....maar vooral ik maak het mezelf moeilijk,quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:05 schreef scrub_nurse het volgende:
en wat ga ik me vandaag weer vervelenallenig dus
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat en ik mis hem, ondanks alle klotestreken, wacht de halve dag al dagen lang weer of die op msn komt, terwijl hij gewoon bij haar is, hij maakt t me moeilijk, waarom zegt ie niet gewoon dat ie me stom vindt ipv al die lieve dingen....maar vooral ik maak het mezelf moeilijk,
en dat het "de tijd van de maand" is helpt ook niet echt, nouja maar eens lang douchen zo
wil ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:24 schreef MarMar het volgende:
gaat nu weer een beetje, wist even niet waar ik het moest zoeken van de pijn.
Heeft iemand nog morfine liggen toevallig?
AWWWWW.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:19 schreef Nantes het volgende:
Blij!. Misschien komt deze lieverd in huis:
[ afbeelding ]
nog steeds ,word alleen maar erger lijkt wel of ik vind mezelf alleen maar zieliger dat kan ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
wil ook
voel me kut en ziek enen
en
Wil je dan nu ook op de bank hangen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ook, want daar ligt mnnog lekker in ....
beterschap meid!quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:05 schreef candygirl het volgende:
[..]
nog steeds ,word alleen maar erger lijkt wel of ik vind mezelf alleen maar zieliger dat kan ook
Nu ben ik benieuwd wat je gedaan hebt dat je je een kloothommel voelt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Moe, wakker, ziekjes en een kloothommel.
Ik heb nog weinig gedaan, maar ben wel onnodig aan het kloothommelen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat je gedaan hebt dat je je een kloothommel voelt.
* MarMar wacht met smart op pijnstillers!
Dankquote:
succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:23 schreef zwartedoos het volgende:
Slecht geslapenhoop dat ik zo wat duidelijkheid krijg en weer wat vrolijker wordt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:38 schreef scrub_nurse het volgende:
Nou ik heb mijn duidelijkheid gekregen. Alleen vrolijk werd ik er niet van.
Dus hoe voel ik me nu? Boos verdrietig belogen en kan niet begrijpen dat er dan ook zo afschuwelijk tegen MIJ wordt gedaan, snap er helemaal niks meer van.
hele dikke knufquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:38 schreef scrub_nurse het volgende:
Dus hoe voel ik me nu? Boos verdrietig belogen en kan niet begrijpen dat er dan ook zo afschuwelijk tegen MIJ wordt gedaan, snap er helemaal niks meer van.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:38 schreef scrub_nurse het volgende:
Klinkt niet tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:38 schreef scrub_nurse het volgende:
ziggo shit???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
blij dat mn huisfoon en internet het weer doen!
Hele dikke knuffelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:38 schreef scrub_nurse het volgende:
quote:
dat je bent gegaan?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:33 schreef Miam het volgende:
ik word steeds gebeld door een onbekend iemand. rete irritant vind ik zoiets.
verder ist wel goed.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voorzichtige [ afbeelding ]
Beterschap.
O jij was het?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:57 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
.
OT: Ik durf niets tegen der te zeggen.
dacht al dat ik vroeg wakker was!quote:Op zondag 2 november 2008 07:43 schreef scrub_nurse het volgende:
al wakker maar ja ik sliep ook alweer erg vroeg ... ik ben zoooooo moe de laatste paar weken
Bij mij begon het donderdag.quote:Op zondag 2 november 2008 19:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Verkouden en ziekjes.
Doe mij wat van jouw vriendinnen danquote:Op zondag 2 november 2008 17:17 schreef Miam het volgende:
van je vriendinnen moet je't maar hebben.![]()
![]()
verder voel ik me wel goed.
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 3 november 2008 09:31 schreef draculettetje het volgende:
moe
stond vannacht iemand ineens voor de deur echt vaak aan te bellen
bleek een verward persoon te zijn die verdwaald was
je word 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 november 2008 18:06 schreef zwartedoos het volgende:
Geen zin in morgenVerder gemengde gevoelens...
jij bent heul niet liefquote:Op maandag 3 november 2008 19:36 schreef candygirl het volgende:
[..]
je word 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok de situatie nu is niet ideaal maar 30 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT ; voel me nog steeds blegh![]()
maar ZW mijn liefste vriendinntje word morgen 30![]()
![]()
![]()
30 is een mooi rond getal.quote:
nietesquote:Op maandag 3 november 2008 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
30 is een mooi rond getal.
En je bent gewoon nog hartstikke piep hoor
Welles!quote:
welles!! en gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |