Ok. Succes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
Ok, ik ben niet echt van de betekenisloze seks en de volgende keer wil ik eerst getrouwd zijn voordat ik met die persoon seks heb.
wc affaire?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, maar goed. Ik vind dat ik altijd wel vrij netjes ben geweest (op de wc affaire en afgelopen vrijdag na) Ik heb altijd verder wel seks gehad uit liefde...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
When it sounds to good to be true... it probably is!
1.000 euro is niet duur though.
xie wel het plaatje, maar naar wat? die hond, die vrouw of dat wasrek?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, wat vinden jullie hiervan Lijkt mij wel erg handig.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helemaal wat voor mij, ik sop helemaal weg van jonge getrouwde mannen (met kids)
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:14 schreef samjustme het volgende:
Is idd zo HUG![]()
Heb zelf een hele fijne bf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
parkeerplaatsen vind ik niets denk ik. Om nou tegen een boom aan te gaan staan. je kan je niet eens uitspoelen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmzz, sleazebars zijn niet de finest plekken, maar een parkeerplaats is wel heeeel erg getrouwde-hetero-mannen-seks.
hij heeft bij een vreemde man wat afzuigwerk verricht in een wc hokjequote:
Wat doe je daar nou mee dan? en Vim is toch van dat citroen schoonmaakpoeder?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
Tering man, we gaan heel snel door dit topic heen als ik met een pakje vim
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
hij heeft bij een vreemde man wat afzuigwerk verricht in een wc hokje
Nou vind het wel veel geld, maar als hij daadwerkelijk strijken kan.. Is het het geld dubbel en dwars waard..!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:51 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
When it souds to good to be true... it probably is!
1.000 euro is niet duur though.
Was ook net kantjeboord geslaagd voor mijn examen, weet je nog??quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dan heb je het hele homo zijn niet begrepen
quote:
Whisky dus. Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha USA-guy...
euh Glenfiddich etc...niet die goedkope shit.....
en als het moet drink ik de alcohol uit m'n deodorant als ik niets in huis heb.....(joke)
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat doe je daar nou mee dan? en Vim is toch van dat citroen schoonmaakpoeder?
dus je bent wel voor je orale examen geslaagd?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was ook net kantjeboord geslaagd voor mijn examen, weet je nog??
hahahaa memory lanequote:
Ze raggen het er wel voor je eruit...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
parkeerplaatsen vind ik niets denk ik. Om nou tegen een boom aan te gaan staan. je kan je niet eens uitspoelen...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh, is dat die hele slechte film die ik nu na Fast & Furious zit te kijken? Hmmzz...
hoe wist je dat ik een whiskey liefhebber ben?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whisky dus. Dat vermoeden had ik al
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze raggen het er wel voor je eruit...
wat fout is ditquote:
Zeg hallo, ik ben 30, mag ik inmiddels wat op mijn lijst hebben staanquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sebastian? Rein? geen versleten banden? please bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |