Ik moest denken aan de aflevering van S!ngle afgelopen dinsdagquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt jezelf al opgeworpen als de centrale spil die zijn afscheid feestelijk vorm gaat geven?
en het mooiste cadeau voor het laatst bewaard, namelijk jezelf !!!!
*checkt foboquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen hoe weinig mijn banden gesleten zijn
Hey pssst, dagboek is bijgewerkt. Niet echt in de schrijfstijl die je van me gewend bent en niet incl alle ranzige details, maar ik ben ene beetje drooggebloed merk ik. Het is te lang geleden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor soort "whiskey" je dan drinkt, Mike...
Dat maak je mij niet wijs, in je dagboek lees ik toch andere verhalen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lek me ahv de trailer een grappige serie, maar m'n vriendin zag de eerste aflevering en zei dat het extreme bagger wasquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de aflevering van S!ngle afgelopen dinsdag
Vroem vroemquote:
Ui betrouwbare bron: Hij is ook homo, wist je dat al?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is ie wel van de club? Straks is ie hetero.
o god, jij hebt ook een Maarten? jij bent toch niet single? ik dacht dat je een BF hebt? ik haal hier echt personen doorelkaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja... we hadden gister al geconcludeerd dat ik eeuwig single blijf omdat ik gewoonweg TE complex ben voor de gemiddelde homo..
"Mijn" Maarten is evil..
want hij is leuk, lief, zorgzaam.. maar ziet mij niet staan.. en hoewel ie nog steeds homo is heeft ie het in zn hoofd gehaald dattie Bi is en nu dus met een of andere vrouw aant slipperen is...
en dat terwijl het nog geen 24 uur geleden isquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey pssst, dagboek is bijgewerkt. Niet echt in de schrijfstijl die je van me gewend bent en niet incl alle ranzige details, maar ik ben ene beetje drooggebloed merk ik. Het is te lang geleden.
Daar kun jij helemaal niet in lezen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat maak je mij niet wijs, in je dagboek lees ik toch andere verhalen...
Ja maar ik had zelfs het einde van Sebastian en het begin van rein er nog niet instaan!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat terwijl het nog geen 24 uur geleden is
Had er wel meer van verwacht...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lek me ahv de trailer een grappige serie, maar m'n vriendin zag de eerste aflevering en zei dat het extreme bagger was
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
volgens mij moest jij maar eens een excell sheel gaan aanleggen met alle info die een ieder over zichzelf hier verteld zodat jij minder dingen door elkaar haaltquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god, jij hebt ook een Maarten? jij bent toch niet single? ik dacht dat je een BF hebt? ik haal hier echt personen doorelkaar
*schenkt nog een glenfiddich in*
Bi speelde ik ook in Nederland. (omdat ik hier niet uit de kast ben, wel in het buitenland) i know klinkt raar.
Maar ik geloof niet in bi..dat lijkt mij meer een tussenstop..
haha juist ja, ik ben al antiek tussen julliequote:Op zondag 19 oktober 2008 22:26 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nooit je ouwe dozen weggooien zolang ze het nog goed doen!
Ow alsjeblieft zeg... als er 1 een beurt nodig heeft hier, dan ben jij dat wel...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, krijg net een aanbod voor een seksdate... weet niet of ik daar wel eigenlijk zin in heb. Ik ben er niet zo voor weggelegd denk ik...
Oh, is dat die hele slechte film die ik nu na Fast & Furious zit te kijken? Hmmzz...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga de ultieme foutheid PIRANHA kijken op Veronica. heb het originele uit 1978 gezien, dus ben benieuwd naar de remake van 1995
haha USA-guy...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor soort "whiskey" je dan drinkt, Mike...
Het is eigenlijk net als bij door rood rijden. Bij twijfel : niet doen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, krijg net een aanbod voor een seksdate... weet niet of ik daar wel eigenlijk zin in heb. Ik ben er niet zo voor weggelegd denk ik...
Of onderhoud een relatie met Stroek...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moest jij maar eens een excell sheel gaan aanleggen met alle info die een ieder over zichzelf hier verteld zodat jij minder dingen door elkaar haalt
wat is fobo? xie allerlei afkortingen voorbij komen dat ik denk..WTF? meesten weet ik nou wel..quote:
Ouch!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow alsjeblieft zeg... als er 1 een beurt nodig heeft hier, dan ben jij dat wel...
misschien hou je dan ook eens op met dat ellenlange gezeur erover
Vorige week vrijdag was niet zon succes...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow alsjeblieft zeg... als er 1 een beurt nodig heeft hier, dan ben jij dat wel...
misschien hou je dan ook eens op met dat ellenlange gezeur erover
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ui betrouwbare bron: Hij is ook homo, wist je dat al?
Je bent 4 jaar jonger dan ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha juist ja, ik ben al antiek tussen jullie
Sebastian? Rein? geen versleten banden? please bitchquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik had zelfs het einde van Sebastian en het begin van rein er nog niet instaan!
fotoboekquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
wat is fobo? xie allerlei afkortingen voorbij komen dat ik denk..WTF? meesten weet ik nou wel..
Tja. nee ben toch meer het typ van geen seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef Xiance het volgende:
ohh HIW ik zou het doen!!
je kan je hoogstens genaaid voelen na afloop
FOto BOekquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is fobo? xie allerlei afkortingen voorbij komen dat ik denk..WTF? meesten weet ik nou wel..
Het kan geen kwaad om eerst wat te oefenen hoor!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja. nee ben toch meer het typ van geen seks voor het huwelijk.
Maar dat gaat dus nu al niet meer op.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
Vorige week vrijdag was niet zon succes...
...Tja. nee ben toch meer het typ van geen seks voor het huwelijk.
doen! en anders ga naar die parkeerplaats...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
Nop, maar goed. Ik vind dat ik altijd wel vrij netjes ben geweest (op de wc affaire en afgelopen vrijdag na) Ik heb altijd verder wel seks gehad uit liefde...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:43 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus nu al niet meer op.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moest jij maar eens een excell sheel gaan aanleggen met alle info die een ieder over zichzelf hier verteld zodat jij minder dingen door elkaar haalt
Wij hebben een oprit...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doen! en anders ga naar die parkeerplaats...
Maar nog altijd vóór het huwelijk. Zeg dan gewoon dat je meer een 'geen betekenisloze seks' persoon bent.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
Nop, maar goed. Ik vind dat ik altijd wel vrij netjes ben geweest (op de wc affaire en afgelopen vrijdag na) Ik heb altijd verder wel seks gehad uit liefde...
Hmzz, sleazebars zijn niet de finest plekken, maar een parkeerplaats is wel heeeel erg getrouwde-hetero-mannen-seks.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doen! en anders ga naar die parkeerplaats...
ben je toch naar die parkeerplaats geweest?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag was niet zon succes...
O, haha dus je bent 24?quote:
Ok, ik ben niet echt van de betekenisloze seks en de volgende keer wil ik eerst getrouwd zijn voordat ik met die persoon seks heb.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:47 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maar nog altijd vóór het huwelijk. Zeg dan gewoon dat je meer een 'geen betekenisloze seks' persoon bent.
o god ja,,,en nee, ben niet blondquote:
Helemaal wat voor mij, ik sop helemaal weg van jonge getrouwde mannen (met kids)quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hmzz, sleazebars zijn niet de finest plekken, maar een parkeerplaats is wel heeeel erg getrouwde-hetero-mannen-seks.
When it souds to good to be true... it probably is!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, wat vinden jullie hiervan Lijkt mij wel erg handig.
neeeeeeeeee dan heb je het hele homo zijn niet begrepenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja. nee ben toch meer het typ van geen seks voor het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |