quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de boel af te leiden van wat Samjustme me vroeg..He set me up, the skank
Ik heb niks met kerels die Maarten hetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef Xiance het volgende:
owjee...
maarten....
er is wat met kerels die maarten heten...
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tis net dweilen met de kraan open (wat ordi weer haha)
is dat dan geen hoer? hahahahahahaahah nee hoor net zoals jullie slet ik ook in de stad ik bedoel ik heb geen vriendje waar ik steeds op kan klimmen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
je bent geen slet je wordt tenminste voor betaald
ja zulke verhalen hoor ik nu nooit bij meneer Jaminquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tis net dweilen met de kraan open (wat ordi weer haha)
Sletten in de stad is okay ole ole ole!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat dan geen hoer? hahahahahahaahah nee hoor net zoals jullie slet ik ook in de stad ik bedoel ik heb geen vriendje waar ik steeds op kan klimmen...
een bf draait niet om seksquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat dan geen hoer? hahahahahahaahah nee hoor net zoals jullie slet ik ook in de stad ik bedoel ik heb geen vriendje waar ik steeds op kan klimmen...
mister Ordi je hebt gelijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Sletten in de stad is okay ole ole ole!
HIW was anders veel te bang dat hij ons een detail zou onthouden nadat hij de opsomming gemaakt hadquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Af en toe een entertje tussendoor kan geen kwaad!
je moet eens weten wat ik met een zuurstok kan doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zulke verhalen hoor ik nu nooit bij meneer Jamin
Tuurlijk!, dat weet ik....maar ik thuis wel tegen m'n Furby lullen, maar die zegt niets terugquote:
die associeer ik dan weer met kermis en niet met Jamin, dan moet ik veel eerder aan dubbellik denkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ik met een zuurstok kan doen![]()
Jah, maar dan kun je eerst woest en wild je verhaal neertypen om het bij het doorlezen even te parfieren (is dat een woord??). Works for me!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW was anders veel te bang dat hij ons een detail zou onthouden nadat hij de opsomming gemaakt had
daarom zijn wij natuurlijk ook zo leuk als surrogaatquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk!, dat weet ik....maar ik thuis wel tegen m'n Furby lullen, maar die zegt niets terug
Is idd zo HUGquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk!, dat weet ik....maar ik thuis wel tegen m'n Furby lullen, maar die zegt niets terug
haha maar wie is maarten? das toch die collega van HIW? Die zit hier toch niet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Xiance het volgende:
dat komt omdat je geen foto plaatst mike.. dus we kunnen je niet koppelen
Maartens zijn evill.. moet je ver bij uit de buurt blijven!
Zijn verhalen vergen wat oefening maar na een paar gaat het steeds beterquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Jah, maar dan kun je eerst woest en wild je verhaal neertypen om het bij het doorlezen even te parfieren (is dat een woord??). Works for me!
Ik heb overigens wel even het hele verhaal gelezen! (*trots)
Och ordi...quote:
hahahahaah dubbellik?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die associeer ik dan weer met kermis en niet met Jamin, dan moet ik veel eerder aan dubbellik denken![]()
Ik zit nu thuis...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dan dat hij dat nu niet meer IS ?
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:15 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och ordi...
Ik ben een hele keurige vent, alleen als ik in een sleazebar ben dan pas ik me aan mijn omgeving aan.
Net als ik in een kerk kom, dan ben gedraag ik me ook heel devoot!
jij hebt jezelf al opgeworpen als de centrale spil die zijn afscheid feestelijk vorm gaat geven?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis...
(maar hij is tijdelijk daar werkzaam, neemt over een week afscheid)
En toen ik op post drukte merkte ik dat ik nog minsten 3x zoveel had kunnen typen, maar dit was het eerste wat in mij op kwam. De essentie:quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW was anders veel te bang dat hij ons een detail zou onthouden nadat hij de opsomming gemaakt had
hoezo evil? speelt ie een spelletje?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En toen ik op post drukte merkte ik dat ik nog minsten 3x zoveel had kunnen typen, maar dit was het eerste wat in mij op kwam. De essentie:
Maarten=Maar evil (zoals X dat omschrijft)
Ik kan het je niet nadoen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel even het hele verhaal gelezen! (*trots)
EN weet ie nog steeds van je verliefdheid niet af, ga achterna! Hup hupquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En toen ik op post drukte merkte ik dat ik nog minsten 3x zoveel had kunnen typen, maar dit was het eerste wat in mij op kwam. De essentie:
Maarten=Maar evil (zoals X dat omschrijft)
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben van de moordspelingen en platte grappen
itelligent was ik vroeger
Nee ik ben niet zo goed in scorenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in principe ken ik je niet, maar als ik zo die paar dagen de verhalen lees, is er altijd wel wat met de boys...![]()
kan je geen makkelijke scoren, die geen drama doet?
quote:
Ik vermoed, ik heb immers niet terug gelezen, dat de ex van X maarten heet... Mijn maarten is ook evil, want hij wilt mij niet, althans dat concludeer ik omdat hij niet reargeert op mijn flirten.... Maar goed, dat heeft niemand ooit door... Maar goed, hij maakt geen move naar mij, dus hij is stom. En X is complex, daarom is zijn maarten stom...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo evil? speelt ie een spelletje?
yeah sure, volgens mij heb jij meer kilometers gemaakt dan de locale stadsbusquote:
leuk geprobeerd ouwe doosquote:
Nou, ik ben zo duidelijk mogelijk geweest, zover dat de situatie dat toeliet... Maar ik dnek overigens ook dat hij een relatie heeft. Ik ga dat eens navragen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
EN weet ie nog steeds van je verliefdheid niet af, ga achterna! Hup hup
Dat ie geen interesse heeft is toch niet evil, soms zit het mee en soms tegenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vermoed, ik heb immers niet terug gelezen, dat de ex van X maarten heet... Mijn maarten is ook evil, want hij wilt mij niet, althans dat concludeer ik omdat hij niet reargeert op mijn flirten.... Maar goed, dat heeft niemand ooit door... Maar goed, hij maakt geen move naar mij, dus hij is stom. En X is complex, daarom is zijn maarten stom...
ja... we hadden gister al geconcludeerd dat ik eeuwig single blijf omdat ik gewoonweg TE complex ben voor de gemiddelde homo..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vermoed, ik heb immers niet terug gelezen, dat de ex van X maarten heet... Mijn maarten is ook evil, want hij wilt mij niet, althans dat concludeer ik omdat hij niet reargeert op mijn flirten.... Maar goed, dat heeft niemand ooit door... Maar goed, hij maakt geen move naar mij, dus hij is stom. En X is complex, daarom is zijn maarten stom...
de lokale stadsbus in Eindhoven is pas evilquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah sure, volgens mij heb jij meer kilometers gemaakt dan de locale stadsbus![]()
Das zo. Ik vergeet hem, wat ik al een week lang roep ofzo...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat ie geen interesse heeft is toch niet evil, soms zit het mee en soms tegen
het zal je nog verbazen hoe weinig mijn banden gesleten zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah sure, volgens mij heb jij meer kilometers gemaakt dan de locale stadsbus![]()
Is ie wel van de club? Straks is ie hetero.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou, ik ben zo duidelijk mogelijk geweest, zover dat de situatie dat toeliet... Maar ik dnek overigens ook dat hij een relatie heeft. Ik ga dat eens navragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |