gekopieerd lyricquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
Samjustme,
Ik wil geen bitch zijn, maar als ex leraar Engels, zie ik een foutje in je zinnetje. If your on a mission....moet zijn: if you're on a mission.
er is een verschil tussen topic en toppic.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Waarom schrijf je topic nu opeens wel goed?
quote:
ga je leraarschap nog in of de seksindustie behaagt je op dit moment nogquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
ga je leraarschap nog in of de seksindustie behaagt je op dit moment nog
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik zit toch achter de kassa bij Jamin, jeweets...
Nee, grapje. Het leraar zijn is leuk, maar was het niet eens met de jaarlijkse veranderingen die er steeds plaatsvonden. Er kwamen steeds meer nevenactiviteiten bij. En salaris was niet bijster hoog. Seksindustrie is erg leuk, maar vind achter de schermen leuker. Tuurlijk houd ik van sex, maar laat mij maar achter de schermen rommelen.
kwootje voor het nageslachtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik zit toch achter de kassa bij Jamin, jeweets...
Nee, grapje. Het leraar zijn is leuk, maar was het niet eens met de jaarlijkse veranderingen die er steeds plaatsvonden. Er kwamen steeds meer nevenactiviteiten bij. En salaris was niet bijster hoog. Seksindustrie is erg leuk, maar vind achter de schermen leuker. Tuurlijk houd ik van sex, maar laat mij maar achter de schermen rommelen.
hij begint wel echt door de mand te vallen ??quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Je ex die opbelt of je nog naar Amsterdam bent geweest met "die jongen uit Berlijn" en hoe het met "mijn vriendje" is. Pure onschuldige belangstelling tonen?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Je ex die opbelt of je nog naar Amsterdam bent geweest met "die jongen uit Berlijn" en hoe het met "mijn vriendje" is. Pure onschuldige belangstelling tonen?
tinsel town? haha ben je er weleens geweest?quote:
Nee DE ex waarmee ik 3 jaar iets gehad heb en heb samengewoond. Zoveel exen heb ik helemaal niet hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met je ex bedoel je niet die gast euh..boyfriend-to-be? maar is dat weer een ander? en dan noem je mij de grootste slet? grapje
en die vraagt hoe je date was met die duitser? is dat niet belangstelling dan? Of denk je dat er meer achter zit? Tenzij die weer geinteresseerd in je is en dat je nu 'verder' gaat en dat dat hem dan steekt. (Isn't this very Oprah of me?)quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee DE ex waarmee ik 3 jaar iets gehad heb en heb samengewoond. Zoveel exen heb ik helemaal niet hoor
Aangezien hij laatst dronken op mijn verjaardag allerlei dingen opbiechtte ..... dat ondanks dat hij niet op mannen valt ik altijd speciaal zal blijven, dat hij op vrouwen en op mij valt, dat als ik alsnog besluit naar Amsterdam te komen hij het best nog eens zou willen proberen ...... tja. Geen idee. Laten we hopen dat het gewoon belangstelling is voor een vriend.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en die vraagt hoe je date was met die duitser? is dat niet belangstelling dan? Of denk je dat er meer achter zit? Tenzij die weer geinteresseerd in je is en dat je nu 'verder' gaat en dat dat hem dan steekt. (Isn't this very Oprah of me?)
Hij is dus verkapt hetero?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien hij laatst dronken op mijn verjaardag allerlei dingen opbiechtte ..... dat ondanks dat hij niet op mannen valt ik altijd speciaal zal blijven, dat hij op vrouwen en op mij valt, dat als ik alsnog besluit naar Amsterdam te komen hij het best nog eens zou willen proberen ...... tja. Geen idee. Laten we hopen dat het gewoon belangstelling is voor een vriend.
You don't know what you've got 'till its gone.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij is dus verkapt hetero?
Of hij realiseert zich... Don't it always seem to go,
was jij degene die in London zat? ben je nog naar the Blue Bar gegaan? Jij was toch ook die whiskey drinker? Of haal ik weer personen door de war?quote:
Volgens mij prefereren Nuno en R wijn boven Whiskey, en dan vooral Vinho Verde dat nu voor hun geimporteerd wordtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij degene die in London zat? ben je nog naar the Blue Bar gegaan? Jij was toch ook die whiskey drinker? Of haal ik weer personen door de war?
O ja, wie was degene met die container vol vino?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij prefereren Nuno en R wijn boven Whiskey, en dan vooral Vinho Verde dat nu voor hun geimporteerd wordt
ik houd niet van zweetzakkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
haha ik had Janet Jackson in mind...btw Vin Diesel hmmm daar word ik echt nat van..
in principe ken ik je niet, maar als ik zo die paar dagen de verhalen lees, is er altijd wel wat met de boys...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You don't know what you've got 'till its gone.
Nee weekend was meer BF weekend, en vrienden. Ik moet wat meer tijd aan hem bestedenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij degene die in London zat? ben je nog naar the Blue Bar gegaan? Jij was toch ook die whiskey drinker? Of haal ik weer personen door de war?
Werken, over maarten nadenken, werken, bedenken wat ik ook alweer moet gaan doen als er voor je een client ligt te spuipen door de epileptie, denken over hoe maarten dit zou hebben gedaan, bedenken dat je dat wel op een armbandje zou kunnen plakken ala WWJS, maar aangezien hij niet weet wat microgynon is zal hij dit ook niet echt hebben geweten, werken. rapporteren, bed opemaken, nog met een collega diepe gsprekken gevoerd over geloof, paranormaliteit en drank, aangehoord hoe de matrix is in Nijmegen, uitgenodigd worden om mee te gaan, bedenken dat maarten niet mee zou gaan, slapen, om 6 uur wakker schrikken omdat je denkt dat het al dik 12 uur is, ondertussen hoor je de clienten in het huis ernaast wakkerworden, toch nog even slapen, wakkerworden, collega wakkermaken, douchen andere clienten wakkermaken, hun douchen bedden verschonen, nog even gekllaag aangehoord van een collega over een andere collega. Klaar met werken, naar oom/tante nichtje neefje+ buurjongen en 2 meisjes. Naar walibi gereden, mij bedenken dat mijn tank bijna leeg is maar eigenlijk in een negatieve cashflow zit. Lekker in de achtbaan, voor het eerst dat ik het ook daadwerkelijk kan zien, want met een brilop een achtbaan doen is niet handig. Toen weer een achbaan. Koffie, broodje, spookhuis Zielige meisje van een jaar of 20 tegen komen, die niet meer durfde. En blijkbaar in mijn goedheid vertrouwde en aan mijn zij verder door het spookhuis heen l;iep. Mij bedneken dat ik toch echt werkelijk vrij was en nu toch weer mensen aan het helpen was... Bedenken dat het leuker is om met maarten aan mijn zij door het spookhuis te lopen. Meisje wordt aangevallen door een griezel figuur, ik mijn halve agressietraining toegpast op figuur, figuur meisje mee naar buiten gelopen. Ik weer door het spookhuis heen. Buiten mensen in paniek omdat ze mij kwijt waren geraakt. Toen weer naar een atraktie, de kinderen daarin, bleek het ding maar half te werken, tante gerustgesteld dat het ding echt niet gaat lopen als hij het niet doet. Toen een ander spookhuis in toen weer een, toen weer naar de achtbaan x* toen koffie, toen naar huis, verkeerd rijden, weer goed rijden om half 1 in ede aan komen mij bedenken dat ik er toch om 7:30 er weer uit moet, nog even wat drinken bij oom en tante, dvd van Omnia mee gekregen, naar huis, slapen, opstaan douchen de auto in en mij bedenken dat het echt fucking koud is. Collegaq tegen komen overdracht asanhoren. Pilletjes geven, schuimpjes proberen te maken, afscheidscadeau voor collega 1 en voor maarten gemaakt/voorbereid toen weer eten, wandelen, afscheid gevierd van collega 1. klaar met werken, tanken, naar huis. Eten, moeder zien, hoi zeggen. Mail sturen naar school. Opdracht collega nakijken, tv kijken, en nu dus hier (waar ik ook wel even nog was langs geweest zo af en toe)quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha waar ben je geweest de afgelopen dagen?
Wijn gaat boven allesquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij prefereren Nuno en R wijn boven Whiskey, en dan vooral Vinho Verde dat nu voor hun geimporteerd wordt
Niemand, maar vorige week heb ik een vriend van me wel geholpen, samen met 15 anderen, om 6000 flessen Zuid Afrikaanse wijn gesorteerd te krijgen. En de helf van mijn bestelling bij hetm bestond uit port. En Rob besteld voor vrienden en kennissen 1 keer per jaar een container in Zuid Afrikaquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O ja, wie was degene met die container vol vino?
je bedoelt Queer as Folk? vond die Engelse leuker...waarschijnlijk omdat ik dat als eerste had gezien..Die remake in USA vond ik minder, alhoewel er veel lekkers rondliep.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Xiance het volgende:
nee mike, ik bedoelde ook de Tv serie, soort QAF maar dan uhh.. in tinsel town
je bedoelt Queer as Folk? vond die Engelse leuker...waarschijnlijk omdat ik dat als eerste had gezien..Die remake in USA vond ik minder, alhoewel er veel lekkers rondliep.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Xiance het volgende:
nee mike, ik bedoelde ook de Tv serie, soort QAF maar dan uhh.. in tinsel town
xou zo z'n oksels uitlikkenquote:
Jij wordt wel vaak en snel nat he?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
haha ik had Janet Jackson in mind...btw Vin Diesel hmmm daar word ik echt nat van..
Tis een virus!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef Xiance het volgende:
owjee...
maarten....
er is wat met kerels die maarten heten...
Nee, ik probeer de boel af te leiden van wat Samjustme me vroeg..He set me up, the skankquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Pjederdy het volgende:
Oei, val ik hier midden in een Oprah sessie?
En hij was zo lekker!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van ons allemaal ben jij degene die hem het laatst gezien heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |