quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:35 schreef Xiance het volgende:
Wat is je voornaam?
:: Jan
Wat is de betekenis van je nickname?
:: Geen idee..
En die van je user-icoon?
:: dat is de X van Xiance
En van je signature?
:: Lyrics van Celine dion's River deep mountain high versie, mijn personal anthum
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
::Via Fok!
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
:: mijn laatste date was een schammele 2, zal ik die maar invullen, kunnen we lachen
Hoe oud ben je?
:: 27
Wat voor studie/werk doe je?
:: ik ben Service medewerker voor de gemeente Arnhem, ga Management studeren
Waar woon je (ongeveer)?
:: Arnhem, het groenste (en mooiste) stukje Nederland
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
:: http://www.gay.nl/Kaiser staan er meer dan 1
Heb je een vriendje? (of zoiets)
:: NEE!
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
:: winkelen, koken, biosje, uit eten, stappen, lezen, wandelen, fotograferen, enz. enz.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
:: Elke gek zn gebrek
Wat is je eerste indruk van ons?
:: Elke gek zn gebrek
Wat wil je ons nog vragen?
:: Nee, ik lurk al lang genoeg om teveel te weten
ja maar dat hebben we allemaal ooit al eens gedaan, en zo komt het allemaal in 1 topicquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
hahah Ik dacht, nu komt er wat groots.
Dit lijstje heb ik volgens mij al ingevuld. Das toch dat zelfde lijstje?
ik zal het aanpassenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wil geen bitch zijn, maar coming is met 1 Men ik weet het want ben leraar Engels geweest.
weet jij wie de understudy van Simone in Sunset is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:44 schreef wonderer het volgende:
Doe es een nieuw lijstje.
IEDEREEN moet het lijstje OPNIEUW invullenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:41 schreef Nuno_G het volgende:
O je moet ik dat lijstje echt weer invullen iedereen wet toch wie ik ben
Hee we zijn het weer eens, dat is een leuk idee. Idereen weet nu wel dat ik Nuno heet, een vriendje heb, dat het gedicht van Passoa is, ik met 1 user hier geneukt hebt, wat het cijfer 8 wel was en mijn beroep en niet toe doet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:44 schreef wonderer het volgende:
Doe es een nieuw lijstje.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:41 schreef Xiance het volgende:
* Xiance geeft Mike een koekje en een kusje op zn wang
op je wang he! op je wang!quote:
o ja,, je gaat met je ex wat drinken. dus jullie zijn op vriendschappelijke basis uit elkaar gegaan? Das zeldzaam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
op je wang he! op je wang!
ik heb me toch maar mooi even super sexy aangekleed, witte sneakers, zwarte broek, wit T-shirt met "Impress" erop gedrukt (goudkleurige letters!)
kan ie mooi zien wat ie heeft laten lopen
Nee, eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet jij wie de understudy van Simone in Sunset is?
Dat weet ie al langquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
op je wang he! op je wang!
ik heb me toch maar mooi even super sexy aangekleed, witte sneakers, zwarte broek, wit T-shirt met "Impress" erop gedrukt (goudkleurige letters!)
kan ie mooi zien wat ie heeft laten lopen
mwoah.. ik kan al mn exen gewoon in de ogen kijken hoor!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja,, je gaat met je ex wat drinken. dus jullie zijn op vriendschappelijke basis uit elkaar gegaan? Das zeldzaam.
Ik ben met al mijn exen nog bevriend en dat zijn er veel. Oh ok eentje niet dan maar de rest welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja,, je gaat met je ex wat drinken. dus jullie zijn op vriendschappelijke basis uit elkaar gegaan? Das zeldzaam.
Sunset! heb ik destijds in London gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet jij wie de understudy van Simone in Sunset is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |