Mogguhquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
Vanavond gaat Kriebel hemelen, de schat heeft een geweldig leven gehad
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Gefeliciteerd Sientje. Geniet ervan tot de laatste druppel!
Ja eens, ik had het volgens mij wel voldoende gemaakt, maar de laatste sommen gingen niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Ole het volgende:
stommerd!
Heb vliegangstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Ole het volgende:
drank en sigaretten koste hier geen drol tong. Wel iets voor jou!
je kunt ook met debus hoor!quote:
http://www.ebuddy.net werkt ook niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Ole het volgende:
Ik kan niet op msn met mijn linuxje :´(
quote:
Echt niet.quote:
dat zal bestquote:
Maar daarna nog wel sletjes geregeld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:33 schreef tong80 het volgende:
Ben één keer met de bus naar Lorett de Mar geweest. Nooit meer je kunt niet slapen en komt met rugpijn en helemaal gesloopt na 24 uit die bus gerold.
en ik maar denken dat het daar alleen maar ombier en tieten gaat..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:38 schreef tong80 het volgende:
Zo ben ik niet. Ben een nette jongen. Naar Lorett ga je voor de mooie cultuur en natuur.
Als je me nou op tijd had gmsnt had je een eigen topic gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:24 schreef appelsientje het volgende:
Oja voor de liefhebbers
[ afbeelding ]![]()
op naar de 40....
Jij gaat ook voor de cultuur en de indrukwekkende pilaren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:41 schreef Ole het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het daar alleen maar ombier en tieten gaat..
Ms toch nog maar even kijken daar van de week
wat dacht jij dan ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij gaat ook voor de cultuur en de indrukwekkende pilaren?
Heet ie Tarzan ?quote:
Daar zou je Kim Holland een plezier mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
Hele week aan gedacht, en toch vergeten.op een plekje naar keuze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |