Laatste cd al geluisterd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:57 schreef Dupje het volgende:
Voor gouden tip:
Lijstje 1 is vooral tactisch:
1. Kings Of Leon
2. Miss Montreal
3. T. Raumschmiere (die vind ik gewoon leuk, verder niet tactisch)
En lijstje 2 met echte voorkeuren:
1. Anberlin
2. VETO
3. Rise Against
Maar die komen toch niet...
Nee nog niet, maar heb idd slechte recensies gelezen... Ik vind m wel geweldig!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Laatste cd al geluisterd?
Die is echt bagger, maar zijn vorige optreden op Pinkpop daarentegen... De bas was nog bij amnesty te voelen.
Euh Luie Hond is toch uit elkaar?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn top3:
1. The Knife
2. Solo
3. Pete Philly & Perquisite
Voor een vriend van mij:
1. Sweet Candy Kills
2. The Knife
3. Luie Hond
Pete Philly & Perquisite gingen zich het komende jaar meer op hun soloprojecten richten. Kleine kans dus dat die komen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn top3:
1. The Knife
2. Solo
3. Pete Philly & Perquisite
Voor een vriend van mij:
1. Sweet Candy Kills
2. The Knife
3. Luie Hond
Yep, niet mogelijk dus. Hun laatste Lowlands optreden knalde trouwens lekker. Erg jammer dat ze uit elkaar zijn.quote:
Denk dat dat laatste vooral komt doordat ze hun vooroordeel niet ontkracht willen zien...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
OK.. heb ze wel eens live gezien en ken de singles uiteraard... ik word er niet erg warm van. Het is overigens inderdaad echt niet slecht.
maar denk dat de meeste Pinkpop gangers het zullen mijden...
Ja, maar je hoeft ze in 2009 écht niet te verwachten. Ik volg ze echt op de voet, ze gaan vóór 2010 niet meer touren. Daarom ben ik deze zomer naar twee concerten in de UK geweest, zodat de gap niet zó lang isquote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn gouden tip top 3:
1. Muse
2. Paramore
3. Kings of Leon
Hopen op Muse mag altijd toch?
Ik zou naar Gutter Twins in Patronaat gaan danquote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef SlaggY het volgende:
No Doubt, Gutter Twins en MGMT voor mij.
Mensen die nadat er 3 namen bekend zijn gemaakt al hun conclusie trekken...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:50 schreef Agiath het volgende:
Ik zie het al. Ik ga niet naar pinkpop dit jaar
Heb ik ook al kaartjes voor. Maar ik zou Mark Lanegan gewoon graag 's op het festival zien. Mag ook met z'n eigen band. ;-)quote:Op woensdag 10 december 2008 19:58 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik zou naar Gutter Twins in Patronaat gaan danDenk dat het daar veel mooier overkomt dan op een Pinkpop-podium. Tenzij ze in de tent staan natuurlijk
quote:Het concert dat Coldplay geeft op 10 september in het Goffertpark is uitverkocht. Maar... goed nieuws als je nog geen kaartje had of niet kom op 10 september: er komt een tweede concert op woensdag 9 september!
Gelukkig. Dan blijft er meer budget over om een fatsoenlijke band te regelenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:37 schreef Frenkel het volgende:
Coldplay kun je denk ik ook wel weer vergeten:
[..]
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan blijft er meer budget over om een fatsoenlijke band te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |