Intwine of Tool zou inderdaad wel tof zijn jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef Shadow_NL het volgende:
Intwine lijkt me ook wel, of Tool.
Maar denk niet dat er een grote kans is dat die komen.
Jazeker, het laatste album is commercieel gezien helaas mislukt maar was veel donkerder en harder dan de voorgangers. Blijkbaar zijn er niet veel mensen die deze kant van hun leuk vonden... (ik vond hetquote:
quote:THE KOOKS
Dinsdagochtend vroeg werd de organisatie verrast met de bevestiging van de derde aansprekende act THE KOOKS. In het ochtendprogramma van Giel Beelen werd dat meteen wereldkundig gemaakt. We hebben hier te maken met een typische Britse band van deze tijd. In 2007 stond de band al op Pinkpop, dit jaar nog in de Alpha op Lowlands en afgelopen november stond de band een uitverkochte Heineken Music Hall. Over groeidiamant gesproken. Op hun laatste album staan heerlijke hits als “Always Where I Need To Be” en het nog altijd populaire “Shine On” .
en ook hierboven alquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef Begiristain het volgende:
Ik hoor net op StuBru dat ook the Kooks komen. Nog niet officieel in persbericht gecommuniceerd, maar hoor net Jan Smeets het verklappen op de Belgische radio..
Edit: hmm..staat wel al gewoon op de Pinkpop-site
[..]
OK.. heb ze wel eens live gezien en ken de singles uiteraard... ik word er niet erg warm van. Het is overigens inderdaad echt niet slecht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jazeker, het laatste album is commercieel gezien helaas mislukt maar was veel donkerder en harder dan de voorgangers. Blijkbaar zijn er niet veel mensen die deze kant van hun leuk vonden... (ik vond het.) Toch zetten ze deze lijn op het ergens in 2009 uitkomende vierde album eigenwijs door.
Blijf het zonde vinden dat zo een talentvolle band met zo een negatieve bevooroordeelde reputatie zit.
Maximo Park lijkt me ook super maar die zijn toch niet met een nieuw album bezig of wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb als gouden tip:
Arcade Fire
Calvin Harris
Maxïmo Park
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:56 schreef Lauriette91 het volgende:
Super veel mensen die Coldplay kiezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |