Wat moet ik daar dan voor doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je mag ook een breezertje hoor
25.. mwah valt toch mee?quote:
Ik doe geen tjikkies die breezers doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je bij relmof zijn, ik doe geen tsjikkies
We hebben wel eens een opkomst van 50 gehadquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
25.. mwah valt toch mee?
Meer is beter natuurlijk! Maar toch.
En als er mensen bij de komers staan die uiteindelijk niet komen; zoek maar een mooie schuilkelder want ik kom je halen!!
Ga jij je eigen fftjes fijn aftrekken in een hoekje terwijl je daaraan denkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben wel eens een opkomst van 50 gehad
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ga je je eigen fftjes fijn aftrekken in een hoekje terwijl je daaraan denkt.
neem ik ze wel, lekker makkelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe geen tjikkies die breezers doen
Zeg, ik regel een lekkere tsjik voor je en dan ga je lopen zeurenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe geen tjikkies die breezers doen
Vraag het haar even.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpen
Ik stuur zo wel een foto met mijn ganz geyle bril op, dat moet voldoende zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpen
Ja ja jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik stuur zo wel een foto met mijn ganz geyle bril op, dat moet voldoende zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |