Blijkbaar niet, prutsers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan dat engelse wijf d'r muil niet houden?
Idd. Sws hoor je aan die muts al dat ze er maar weinig verstand van heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het allemaal zo goed gaat, waar is die 9 miljard dan voor nodig?
dat had ik nou ookquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt schandalig dat ik op de staatsomroep geen nederlandse stream kan krijgen van de persconferentie
Zou ze goed staan ja.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef MikeAtTilburg het volgende:
De top van ING ziet af van al hun bonussen in 2008, wat jammer
Als ze ballen hebben laten ze dat gewoon door gaanquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef MikeAtTilburg het volgende:
De top van ING ziet af van al hun bonussen in 2008, wat jammer
Officiele verklaring is versteviging van eigen vermogen en dus solvabiliteit. Maar als je 10 miljrd nodig hebt en je hebt 200 miljard waarde, dan sta je niet echt op omvallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus de ING bank staat of stond op het punt van omvallen? Of is dat een verkeerde interpretatie vanuit mijn kant?
Anders doe je toch geen beroep op geld van de overheid neem ik aan?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef MikeAtTilburg het volgende:
Voor de mensen die het hebben gemist, of het in meer detail willen terug lezen, hier is het officiele persbericht van het ministerie dat zojuist is uitgegeven: http://bnonews.com/news/4.html
Interessant...quote:Bij de bepaling van de prijs van de securities is uitgegaan van de slotkoers van het ING-aandeel op donderdag 16 oktober (10 euro). Hiermee wordt de grillige koersontwikkeling van vrijdag 17 oktober buiten beschouwing gelaten.
Op het NOS journaal hoorde ik dat de Nederlandse tak van het Ing concern zo'n 24 miljard waarde heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Officiele verklaring is versteviging van eigen vermogen en dus solvabiliteit. Maar als je 10 miljrd nodig hebt en je hebt 200 miljard waarde, dan sta je niet echt op omvallen.
Nope.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:24 schreef MikeAtTilburg het volgende:
"ING was a bank about to fall"
-- Wouter Bos.
Maar waarom wordt er geld ingestoken dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:29 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Nope.
Hij zei:
"Fortis was a bank about to fail. Voor ING geldt dit absoluut niet."
Niet goed gehoord dan, maar ik vertrouw erop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:29 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Nope.
Hij zei:
"Fortis was a bank about to fail. Voor ING geldt dit absoluut niet."
Die 24 miljard is bepaald op basis van de beurswaarde. Dat is niet perse gelijk aan datgene wat aan bezittingen en schulden op de balans staat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op het NOS journaal hoorde ik dat de Nederlandse tak van het Ing concern zo'n 24 miljard waarde heeft.
Als er dan 10 miljard ingestoken moet worden om de bank overeind te houden dan is dat toch behoorlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |