Donderdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
Even een vraagje: Wanneer kwam/komt farcry 2 nou precies uit? (Luiheid, jewaids geen zin om op te zoeken enzo![]()
)
Okee mijne precies een week later dus kan hem denk ik ook begin volgende week verwachten. Hoop nog op eind deze week!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Pronk het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag, 7 oktober. Dus ik ben mijn xdoos nu 13 dagen kwijt.
Hoop niet dat ze dat straks ook bij mn GoW flikken :xquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe fuck, mijn Saints Row van Gamehubs ligt bij de douane. Heb altijd wel wat
Zal vast en zeker een goede game zijn hoor maar een 10quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II, Eurogamer:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon geluk dat je 9 van de 10 keer niet hoeft te betalen! Verder moet iedereen netjes zijn belasting betalen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze dat straks ook bij mn GoW flikken :x
OverheidEcht overal moet extra voor betaald worden want stel je eens voor dat de overheid geen graantje meepikt
Dat is alleen maar mooi, gewoon laten liggen daar dat kut spelquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe fuck, mijn Saints Row van Gamehubs ligt bij de douane. Heb altijd wel wat
Ik wil ook worms met je spelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik heb net een potje Worms gespeeld met Rkatier!
Nu heb ik alleen het vermoeden dat hij cheats gebruikt ofzo. Wat moet ik nu doen?
Bedankt alvast
Ik mis optie 6: Geen van alle helaasquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:37 schreef Henk-B het volgende:
Poll: Welke game ga je deze week halen?Far Cry 2 Dead Space FallOut 3 Fable 2 Fuck it, ik haal ze allemaal!!!11
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waarom niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik mis optie 6: Geen van alle helaas
Even geen tijd voorquote:
Serieus? Hoe kan dat toch steeds vuilakkenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Straks maar even downloaden dan.
quote:
Gaat dat op tijd? Zo ja wordt dat irritant?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb gvd tot 4 november geen internet, maar ik ontdekte dat ik N+ nog op me hdd had staan.
En wat is dat een verslavende game! echt zo simpel maar zo goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |