Tot zover het oordeel van de man die het handelen van Bos het beste kan beoordelen van alle 16,3 miljoen Nederlanders.quote:De VVD-prominent, tegenwoordig financieel directeur bij de bank DSB, noemde de steunmaatregel van zijn opvolger Wouter Bos bij ING ,,verstandig''. ,,Hij heeft ook goede voorwaarden bedongen'', zei hij over de kapitaalinjectie van 10 miljard euro in de bankverzekeraar.
Ben je blind voor belangenverstrengeling? Zonder de miljarden van Bos zouden de banken er slapjes bij staan, wat ook voor de DSB bank van Zalm niet goed is. De mening van Zalm is daarom minder objectief en ik vraag me af of hij het handelen van Bos het beste kan beoordelen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Even ter info: Radio 1 had vanmiddag een interview met Gerrit Zalm (VVD), de voorganger van Wouter Bos als minister van financiën. Volgens Zalm deed Bos precies datgene dat hij moest doen en zou Zalm zelf niet wezenlijk anders hebben gehandeld.
Aanvullend nog deze opmerking uit een ANP-bericht:
[..]
Tot zover het oordeel van de man die het handelen van Bos het beste kan beoordelen van alle 16,3 miljoen Nederlanders.
Is Zalm echt de beste in NL? Dat waag ik dan weer te betwijfelen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Tot zover het oordeel van de man die het handelen van Bos het beste kan beoordelen van alle 16,3 miljoen Nederlanders.
die man doet aan hele-lange-termijn denken mi .. en dan in het bredere kader van machtsblokken die opkomen en afkruimelen .. de euro bvb is inmiddels een munt om rekening mee te houden .. maar ja, of hij 'de beste' is, dat is weer iets anders, ik ben er wel van overtuigd dat hij het beste met ons, Nederland/Europa, voor heeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef DS4 het volgende:
Is Zalm echt de beste in NL? Dat waag ik dan weer te betwijfelen.
hehe, maar hoe je het ook wendt of keert, het blijft een gok .. voor het moment is het vertrouwen herstelt, de run voorkomen .. en dat is toch de main-issue atm, de run voorkomen ?quote:Je hoort mij niet zeggen dat de maatregelen an sich niet goed zijn, maar boven elke twijfel verheven is iets anders. Er zijn genoeg mensen die het veel beter weten dan ik die niet onverdeeld positief zijn. Dat is iets anders dan de actie afkeuren, maar het is natuurlijk niet zo dat nu al vast staat wat "het beste" is
idd, want dit is sec bekeken panic-control toch .. zorgen dat bedragen boven de garantie zich veilig blijven voelen ..quote:1 ding geloof ik wel: onder Zalm was precies hetzelfde gebeurd. Maar dat had dus te maken met de ambtenaren op de achtergrond.
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:11 schreef El_Matador het volgende:
P(ra)vdA-ers zijn allemaal profiteurs. Kutlinksen die over de rug van de echt armen schreeuwen hoe zielig ze wel niet zijn. Wat een corporatistische mafiapartij is het toch...
Dit is al best netjes voor zijn doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic.
Ik wist dat ik op je steun kon rekenen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic.
En op die van jou, uiteraard.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is al best netjes voor zijn doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |