 
		 
			 
			
			
			Dat is wel zo, maar hoe vaak zal die snelheid gereden kunnen worden? Tussen Gouda, Woerden en Breukelen is de max toegestane al snelheid 130. Daarna mag wel weer sneller, maar rondom Amsterdam is de snelheid ook weer lager. Die 140 zal dus in de praktijk maar weinig haalbaar zijn, dus uiteindelijk is de SGMm maar 5km/u langzamer op die trajecten. Alleen tussen Nieuwerkerk - Gouda zal de snelheid duidelijk hoger liggen, net als tussen Breukelen - Abcoude en Zaandam - Hoorn. Zouden die stukken voldoende zijn om de huidige dienstregeling in stand te houden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tuurlijk zit het waardeloos, maar kijk even verder dan alleen de maximale versnelling, en je moet constateren dat mDDM 140km/h mag, tegen 125 voor SGMm. En dat SGMm die maximale versnelling echt niet over het volle accelleratiegebied volhoudt.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dat gaat vast wel lukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:00 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar hoe vaak zal die snelheid gereden kunnen worden? Tussen Gouda, Woerden en Breukelen is de max toegestane al snelheid 130. Daarna mag wel weer sneller, maar rondom Amsterdam is de snelheid ook weer lager. Die 140 zal dus in de praktijk maar weinig haalbaar zijn, dus uiteindelijk is de SGMm maar 5km/u langzamer op die trajecten. Alleen tussen Nieuwerkerk - Gouda zal de snelheid duidelijk hoger liggen, net als tussen Breukelen - Abcoude en Zaandam - Hoorn. Zouden die stukken voldoende zijn om de huidige dienstregeling in stand te houden?
 Overigens is Nieuwerkerk - Gouda ook 130.
 Overigens is Nieuwerkerk - Gouda ook 130.
											 
			 
			
			
			Ik las dat er iets was met de panto's: bij het handmatig omlaag doen van de panto's, bij een brug bijvoorbeeld, genereert het systeem een fout. Er zit een breukbeveiliging op de panto's, zodat ze automatisch zakken als het sleepstuk breekt, maar deze foutmelding komt dus ook op bij het handmatig neerlaten van de beugel. De foutmelding kan alleen worden weggedrukt als de trein stilstaat. Onhandig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat lekker met de nieuwe VIRM trouwens. Mocht je de stelletjes missen, dan kan dat kloppen. Van de 17 geleverde stellen rijden er vier rond, staan er 2 op Bokkeduinen en elf stellen staan volgens Somda in Onnen
 
			 
			
			
			 
   
   
   
  
			 
			
			
			Klopt en dat biotoilet werkt ook nog niet optimaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik las dat er iets was met de panto's: bij het handmatig omlaag doen van de panto's, bij een brug bijvoorbeeld, genereert het systeem een fout. Er zit een breukbeveiliging op de panto's, zodat ze automatisch zakken als het sleepstuk breekt, maar deze foutmelding komt dus ook op bij het handmatig neerlaten van de beugel. De foutmelding kan alleen worden weggedrukt als de trein stilstaat. Onhandig.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			nee, maar normaal wordt ie wel omgeroepenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:32 schreef Cothen het volgende:
De lijn naar Zutphen is dan ook geen NS-lijn
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik vind het er eigenlijk wel kek uitzienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat handige programma is onder voorbehoud, de NS is er allerzachtst niet blij mee.
 
											 
			 
			
			
			Ze kunnen 'm toch niet meer van me afpakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat handige programma is onder voorbehoud, de NS is er allerzachtst niet blij mee.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Bij de overweg natuurlijk. Anders heb je sluitseinenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:58 schreef dennistd het volgende:
als ik in bilthoven rond 13u een trein (de 273) die vanaf het middenspoor uit den dolder komt wil platen, waar kan ik dan het beste staan op het station? aan de kant van de overweg of juist aan de utrechtse kant?

 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ja, maar zondag kom ik er toch al langs als ik naar utrecht moetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef Zug-Chef het volgende:
Moet je zaterdag gaan, dan is het zonnig
 
											 
			 
			
			
			tja, helaas dan...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |