Bied hem dan ook niet aanquote:Uw aanvraag kon niet worden voltooid vanwege onderstaande reden:
*Het gewenste tarief is niet meer beschikbaar voor de geselecteerde reis
*Het gewenste tarief is niet meer beschikbaar voor de geselecteerde reis
**
**
*Ga terug om uw trein of tariefkeuze te wijzigen
Als deze fout zich voor blijft doen neem dan contact op met onze Internet Support Desk 0900-9296, 0,35 euro pm.
Dagkaarten bedoel je?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Bied hem dan ook niet aan![]()
![]()
Zo gaat het al heel de avond![]()
Mag ik? Ja ?
Godverdehoerenteringkankerkachel![]()
![]()
![]()
Iemand nog tips van een site waar ik die 25 euro kaartjes uit kan trekken ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh nee wacht! Hij is oranje! Stond reserve voor het geval Nederland het EK zou winnen!
Er zijn (hele kleine) kinderen die niet jengelen en helemaal al niet in een treinquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef James1988 het volgende:
Ik weet er niks vanaf, maar het klinkt als een enorm goed idee. Voor kinderen is het leuk om een speelhoek te hebben, dat is stukken leuker dan de hele tijd stil moeten zitten of zich met een boekje of spelletje te moeten vermaken...
Daar komt ie, toevallig opgezocht omdat Bork-jr en ik volgend weekend naar NRW fahren ->quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, het Schöner Tag Ticket NRW, dat is toch al vanaf Enschede geldig?Daar hoef je toch niet, anders dan bij Venlo en Heerlen, een grensoverwipkaartje te kopen?
Als ie uit is, wil ik hem best voor je meenemen, 31e t/m 3e Dusseldorf/Wuppertal.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand of de nieuwe Hafas CD rom al uit is, zo ja dan ga ik m halen op....
Aken is het beste?
Dat zou best cool zijn, geen idee of Flesch nog eerder in die contreien komt? zowiezo weet fles waneer dat ding er is ...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef bork het volgende:
[..]
Als ie uit is, wil ik hem best voor je meenemen, 31e t/m 3e Dusseldorf/Wuppertal.
ICE met 1e klas kaartjes FTW!![]()
Die komt op zn vroegst half november pas uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand of de nieuwe Hafas CD rom al uit is, zo ja dan ga ik m halen op....
Aken is het beste?
Weer is prachtig zo te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef sander89 het volgende:
Weer is een poging gedaan om foto's te maken.
Dan kan je je beter als zwartrijder laten oppakken in de thalysquote:
Misschien een serieuze overweging....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je je beter als zwartrijder laten oppakken in de thalys
Leuke foto's hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef sander89 het volgende:
Volgende keer maar eerder daarna toe, want je kan beter aan de andere kant staan ivm begroeiing etc.
Zo te horen slechte ervaringen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee. Maar ik zou liever thuisblijven dan ooit nog wat met de treinreiswinkel te maken te hebben.
Wat ik zelf fijn vind rjiden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Nightshadow het volgende:
Wat is jullie top-x materieel qua comfort eigenlijk? Daarbij bedoel het binnenlandse materieel van NS, Arriva, Veolia, Syntus enz. die op dit moment rondheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |