Brutalen hebben de halve wereld, met alleen respect tonen bereik je niets.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 06:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een 6-je voor m'n scriptieVind ik nog steeds niet eerlijk
Kinderen zouden ook verboden moeten worden in het stiltecoupé. Dan zit je op weg naar huis bij te komen van een zware werkdag, houden de koters je uit je rust.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
Zo vaak in de week zitten er toch geen kinderen in de trein, omdat ze op school moeten zitten door de week en alleen op woensdagmiddag, zaterdag en zondag iedereen in de trein wakker kunnen jengelen?
Een trein is toch bedoeld forenzen van A naar B te vervoeren? Daarnaast komen kinderen tot 11 jaar nauwelijks uit hun omgeving tijdens schooldagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef James1988 het volgende:
Ik weet er niks vanaf, maar het klinkt als een enorm goed idee. Voor kinderen is het leuk om een speelhoek te hebben, dat is stukken leuker dan de hele tijd stil moeten zitten of zich met een boekje of spelletje te moeten vermaken...
Verreweg ICM (2e klas). Die oranje banken zitten zo ongelofelijk chill op de lange trajecten. Kan geen ander materieel aan tippen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Nightshadow het volgende:
Wat is jullie top-x materieel qua comfort eigenlijk?
Al zit de eerste klas van jouw avatar ook niet heel vervelendquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:44 schreef Socios het volgende:
Verreweg ICM (2e klas). Die oranje banken zitten zo ongelofelijk chill op de lange trajecten. Kan geen ander materieel aan tippen.
niemand? das jammer..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:14 schreef sir_DERFEL het volgende:
Hai!
vraagje, weten jullie of goederentreinen die van Rotterdam naar Gdansk in de samenstelling veranderen wanneer ze Duitsland en/of Polen binnenkomen?
dankje!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Nightshadow het volgende:
Wat is jullie top-x materieel qua comfort eigenlijk? Daarbij bedoel het binnenlandse materieel van NS, Arriva, Veolia, Syntus enz. die op dit moment rondheiden.
Normaalspoor bedoel jequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:57 schreef sir_DERFEL het volgende:
niemand? das jammer..
Ik ben er al achtergekomen dat het allemaal Breedspoor is..
maar wordt de loc veranderd? want in alle 3 de landen is er een andere bovenspanning..
Dat is nogal subjectief, die lijstjes. Maar dat het mat met de letters "IC" in de afkorting het beste is, mag duidelijk zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Nightshadow het volgende:
Wat is jullie top-x materieel qua comfort eigenlijk?
Daarom rijden die treinen meestal ķf met een loc die alle spanningen lust, of nog makkelijker: gewoon met een dieselloc.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:57 schreef sir_DERFEL het volgende:
want in alle 3 de landen is er een andere bovenspanning..
Cabrio voor de NS directie.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:13 schreef Nightshadow het volgende:
Ow ik had nog een vraagje, weet iemand wat voor loc dit is was? Staat al geruime tijd bij Zutphen (afbuiging naar Strukton).
je hebt gelijk, normaalspoor.. het is dan ook niet mijn sterkste vak..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaalspoor bedoel je![]()
Het fijne weet ik er niet van, de reguliere cargofappers hier zijn nog niet thuis denk ik. Geduld, het komt wel
hmm, dan ga ik daar maar vanuit, maakt het allemaal wel weer wat makkelijkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:08 schreef ReisT het volgende:
[..]
Daarom rijden die treinen meestal ķf met een loc die alle spanningen lust, of nog makkelijker: gewoon met een dieselloc.
HIER vind je ALLESquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kun je trouwens ergens zien wat de tariefeenheden zijn die NS hanteert, en wat dat kost per eenheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |