De helft van de ICE's stopt wel in Wolfsburgquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, scheelt idd 23 minuten. En de ICE stopt niet in Wolfsburg, Stendal en Rathenow.
Ook leuk op de regenachtige dinsdagochtendquote:Drie lesbische stellen hebben elkaar dinsdag in de trein het jawoord gegeven. Drie ambtenaren van de burgerlijke stand verbonden de koppels tegelijkertijd in de echt.
De huwelijksplechtigheden waren onderdeel van de campagne Nederland Leest, waarin het boek 'Twee vrouwen' van Harry Mulisch centraal staat.
In welke gemeente zouden zij het jawoord hebben gegeven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)awoord_in_trein.html
[..]
Ook leuk op de regenachtige dinsdagochtend![]()
Die met die hoed moet eigenlijk een tuinbroek aan??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok! is nog niet homohuwelijk-proof
Dat hoeven ze ook niet te wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok! is nog niet homohuwelijk-proof
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:16 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook niet te worden
Ja! En een peuk zware shag. EN kisten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die met die hoed moet eigenlijk een tuinbroek aan??
Zou zo maar kunnen, een aantal jaar terug zijn de treinnummers omgenummerd naar 14x serie met ICE-intenties. Echter is het vooralsnog daar bij gebleven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal het trouwens niet ooit hetzelfde gaan aflopen met de PE als met Amsterdam - Arnhem - Düsseldorf - Köln etc? Dat ze dat gaan vervangen door een ICE
Meer info en o.a. ook die scriptie zelf: hierquote:Spoor Groningen-Emmen beter dan stoppen in Stadskanaal
Het verlenging van de in 2010 te starten treinverbinding Groningen-Veendam naar Emmen is bijna zeker gunstiger dan een verlenging die stopt in Musselkanaal. Dit is de uitkomst van het scriptie-onderzoek van student Diederick van der Lely onder leiding van professor Jan Oosterhaven van de Rijksuniversiteit Groningen. Het belangrijkste voordeel bestaat uit het veel grotere aantal buspassagiers dat overstapt naar de trein bij een verlenging tot Emmen en dat betekent een hogere kaartverkoop voor de vervoerder en een belangrijke winst in reistijd en comfort voor de passagiers.
Interessant, maar ik vrees dat het bedrag aan de lage kant is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer info en o.a. ook die scriptie zelf: hier
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Interessant, maar ik vrees dat het bedrag aan de lage kant is.
Zolang er maar meer spoor komt vind ik het best.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Ik zou meteen combineren met grafen, matrices en Excel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Het zit bomvol met aannames die naar mijn mening te optimistisch zijn en zaken die niet uitgewerkt zijn, een gemiste kans eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Ik kreeg ook een 6-je voor m'n scriptiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Dat, plus een nogal kinderlijke hoofdstuktitelkeuze ("Probleemstelling", "Conclusie" etc.). Plus het ontbreken van een kaart/plattegrond met aangegeven over welke trajecten het eigenlijk gaat. Dat gekleurde-vlakjesverhaal wat voor bijlage moet doorgaan is natuurlijk helemaal om te huilen want de legenda is volstrekt onleesbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het zit bomvol met aannames die naar mijn mening te optimistisch zijn en zaken die niet uitgewerkt zijn, een gemiste kans eigenlijk.
Mja, veel smijten met modellen en zo, schijnt er bij te horen. Maar hé, ik ben ook maar een onderpresterende HBO'er, dus weet ik veel. Als ik zie hoe de huidige HTS'ers het doen, ben ik blij een oude lul te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Er wordt vooral van uitgegaan dat je nog wat hebt aan de sporen die er nu liggen, terwijl je volgens mij moet beginnen met de oude meuk allemaal weg te halen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zit bomvol met aannames die naar mijn mening te optimistisch zijn en zaken die niet uitgewerkt zijn, een gemiste kans eigenlijk.
Dat is helaas een verplichtingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat, plus een nogal kinderlijke hoofdstuktitelkeuze ("Probleemstelling", "Conclusie" etc.).
Dat moet idd zo'n beetje als je vanuit Zuidbroek komt vanaf de aftakking naar de kalkfabriek in Veendam zit al het een en andere vervangen worden en vanaf station Veendam richting Stadskanaal en Musselkanaal zou alles vervangen moeten worden, wat zeer kostbaar zal worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er wordt vooral van uitgegaan dat je nog wat hebt aan de sporen die er nu liggen, terwijl je volgens mij moet beginnen met de oude meuk allemaal weg te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |