Tuurlijk niet, het is daar immers uitgevondenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo erg, treinen in de UK?
Het aanleggen van spoorlijnen wel. De noodzaak tot onderhoud lijkt echter nog niet te zijn doorgedrongen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tuurlijk niet, het is daar immers uitgevonden
Darkwingquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zo terug van Reizen door de UK
Ik heb een hoop diversiteit aan railvoertuigen gezien waaronder cabriomodellen
De 6430 nadat de cabine onzacht in aanraking kwam met een bordes?quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik heb in een boek nog ergens een foto van een Nederlandse cabrio-loc.
Treinennerd! Je bent rijp voor dat RTL4 programma!quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De 6430 nadat de cabine onzacht in aanraking kwam met een bordes?
Nee dat niet, maar in de chaos ergens weggestopt...quote:
Nee, waarschijnlijk hebben we het zelfde boek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Treinennerd! Je bent rijp voor dat RTL4 programma!
De man hield gewoon rekening met blaadjes op de railsquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:38 schreef dennistd het volgende:
even een bedankje aan de machinist van trein 10145:
door het geweldig snelle optrekken en het late afremmen (dus niet...) miste ik mijn bus in Enschede, waardoor ik een half uur kon wachten
Correctemundo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk hebben we het zelfde boek.
(Ongevallen op Nederlands Spoor)
blaadjes ok, maar moet ie daarvoor op 1,5km van het station al niet harder dan 30 kmh rijden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De man hield gewoon rekening met blaadjes op de rails
Tof boek wel trouwensquote:
En geen voormalige overwegwachterswoning kopen en al helemaal niet bij de wissel in Heeze gaan wonen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof boek wel trouwensAl bladerend denk je steeds "Oh handig, volgende keer niet meer vooruit rijden." "Oh en ook niet op het balkon" "en niet in de kopbak" tot je uiteindelijk geen plek meer overhoudt waar je nog kan zitten
Ja, inderdaad. Behoorlijk wat schadegevallen, en nog vrij fors ook. Ik heb ook nog dat boek van Rob Dragt, naast het spoor, alsmede Spoorwegongevallen in Nederland van Jongerius.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof boek wel trouwensAl bladerend denk je steeds "Oh handig, volgende keer niet meer vooruit rijden." "Oh en ook niet op het balkon" "en niet in de kopbak" tot je uiteindelijk geen plek meer overhoudt waar je nog kan zitten
Ja, dat klopt. Een deel van het ICR-park bestaat uit buurlandrijtuigen, een deel is alleen voor binnenlands verkeer. Verschil zit 'm in de statische omzetter onder het rijtuig in de inklappende tredes bij de deuren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:50 schreef James1988 het volgende:
Vandaag vanuit Ehv terug naar Breda gegaan met (volgens mij) ICR, ik zag een rijtuig voorbijkomen wat was goedgekeurd voor NL, B, D en L, het volgende was alleen NL - kan dat kloppen?
Behalve dat dat huis plat gegaan is toen, zijn daar meerdere zware crashes geweest. Minimaal drie zo te zien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En geen voormalige overwegwachterswoning kopen en al helemaal niet bij de wissel in Heeze gaan wonen.
Ja, en allemaal ontspoord op het overloopwissel door te hoge snelheid.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dat dat huis plat gegaan is toen, zijn daar meerdere zware crashes geweest. Minimaal drie zo te zien.
Ahhh...quote:
in Bentheim is VEEL meer te zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:21 schreef dennistd het volgende:
wat ik me vanmiddag bedacht:
als volgend jaar de pimpel om de twee uur gaat rijden wordt het wel interessant om een keer een slagje bentheim te doen, en daar kijken bij de locwissels, de flirt van de westfalenbahn te platen, en een goederentrein op de foto te zetten
retourtje met gratis NL-net is maar 4,40 als ik het vanmiddag goed heb ingevoerd op de automaat
ik ben er al een paar jaar niet meer geweest, terwijl het hier toch maar 14,1km vandaan isquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in Bentheim is VEEL meer te zienDaar is ook een gaaf kasteel waar je op kan en allerhande eettentjes en zo
Zeker als ik straks in Deventer woon ga ik daar heul vaker heen
Ben er dit jaar helemaal nog niet geweest eigenlijk
Komend weekend wat te doen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ben er al een paar jaar niet meer geweest, terwijl het hier toch maar 14,1km vandaan is
ja, een FOK!sport-crewmeetquote:
Ah hmm. Dan ga ik wel alleenquote:
En dat terwijl de verbinding er uiteindelijk niks sneller van wordt...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal het trouwens niet ooit hetzelfde gaan aflopen met de PE als met Amsterdam - Arnhem - Düsseldorf - Köln etc? Dat ze dat gaan vervangen door een ICE
Dat dat toeslagplichtig wordt in NL
Dat er alleen nog in Amf, Dv en Hgl gestopt wordt
en dan pas weer in Osnabrück?
En dan de astronomisch hoge prijzen die je moet betalen voor sommige trajecten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:13 schreef Cothen het volgende:
[..]
Het aanleggen van spoorlijnen wel. De noodzaak tot onderhoud lijkt echter nog niet te zijn doorgedrongen.
Sneller is de ICE wel, stuk Hannover - Berlijn is de ICE iets van 20 min sneller dan de IC.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
En dat terwijl de verbinding er uiteindelijk niks sneller van wordt...
Klopt ja, scheelt idd 23 minuten. En de ICE stopt niet in Wolfsburg, Stendal en Rathenow.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:43 schreef sander89 het volgende:
Sneller is de ICE wel, stuk Hannover - Berlijn is de ICE iets van 20 min sneller dan de IC.![]()
De trein komt niet overal. Hier heb ik de keuze tussen een leasebak die mee mag op vakantie of een OV-jaarkaart.quote:
Wat is dit voor waas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:50 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gisteren gemaakt, met een mobiele telefoon met een crappy kutcamera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |