*Zucht!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef fransbreda het volgende:
Wat bedoel je nou ?
DA"S MIJN TRADEMARK!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Afwazig het volgende:
WAAROM TYP JIJ PUNTJES AAN HET EIND VAN EEN UITROEP OF VRAAGTEKEN?![]()
![]()
Wat vind je niet duidelijk, dan?!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Anders maak jij je OP een beetje leesbaarder
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.quote:
quote:
Nosh verwoordt het wel aardigquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.
Dan moet je in KLB zijn, maar gezien het baggergehalte van dit topic gaat het linea recta naar ONZ !quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!! Ik ga me alleen maar steeds meer ergeren!!....
![]()
..
Joepie!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in KLB zijn, maar gezien het baggergehalte van dit topic gaat het linea recta naar ONZ !
Wat is een klaagbank?quote:
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!! Ik ga me alleen maar steeds meer ergeren!!....
![]()
..
ik vind remlof nog mildquote:
volgens mij had ik dat ergens eerder gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is een klaagbank?
Staat die voor de klaagmuur?
we zijn hier toch vol medelevenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |