Dan is de vraag: mag het geld kosten?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Wat ik bedoelde, is dat er of activiteiten/evenmenten georganiseerd worden?
Niet van de altijd toeganglijke dingen als bowlen en karten. Toch thnx..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:18 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Wij zijn 3 jongens van 21 jr oud,
Dit dus want ik zie nu was de naam van TSquote:
Die is inderdaad wel erg leuk, daar ben ik van de zomer ook geweest,en anders kan je altijd nog paintballen of karten. Dat doet het altijd goedquote:
Schijnen zelfs een soort dingen op het internet te zijn waar je een vraag kan stellen! Alleen werkt het niet zo goed omdat er allemaal sarcatische narcisten op zitten. Maar ik heb het ook maar gehoord hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
misschien moet je eens op het internet kijken, ik heb laatst iets gehoord over sites die je dan kan bekijken, en daar zou dan eventueel op kunnen staan wat er allemaal te doen is in je buurt
maar pin mij er niet op vast hoor, ik heb het ook maar gehoord
a gangbangquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:18 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Wij zijn 3 jongens van 21 jr oud, en woonachtig in Brabant - en bij grens Brabant-Gelderland. Vorige keer waren we naar een autotuningbeurs geweest, en nu wil ik iets leuks organiseren?
Weet iemand leuke activiteiten in de buurt, of tips?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:46 schreef vaseline het volgende:
[..]
Schijnen zelfs een soort dingen op het internet te zijn waar je een vraag kan stellen! Alleen werkt het niet zo goed omdat er allemaal sarcatische narcisten op zitten. Maar ik heb het ook maar gehoord hoor.
Ja, uiteraard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is de vraag: mag het geld kosten?
met drie jongens? dan wel op een kledingavond zekerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
met drie jongens? dan wel op een kledingavond zeker
Een van de weinige reacties die echt behulpzaam is. Helaas zijn ze niet echt voetbalfan, toch bedankt.quote:
Ze houden van auto's?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Een van de weinige reacties die echt behulpzaam is. Helaas zijn ze niet echt voetbalfan, toch bedankt.
Of andersom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze houden van auto's?
Zoja, Karten?
En daarna iets gaan eten en daarna zuipen.
Dus ze zijn gay. Ik zou toch maar voor de gangbang gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:32 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Een van de weinige reacties die echt behulpzaam is. Helaas zijn ze niet echt voetbalfan, toch bedankt.
Ja of een smiley!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of groepsverkrachting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |