Ah, dan valt het nog mee, ik dacht dat je alleen bij Westerhaven (baggerwinkel) had gekekenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:09 schreef RemCOW het volgende:
Woops, foutje... Had alleen bij de combo's gekeken. Tof, dan kan ik die ook gewoon testen daar!
Wat Dean zegtquote:En welke Roland dan bijvoorbeeld?
dan zou ik ook gaan voor een los distortion/overdrive geval...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als je all around wilt spelen raad ik aan: Een Boss multipanel voor het bepalen geluid (Boss ME-50 ofzo) En een amp met goede clean channel (denk aan een Roland ofzo)
Maar dit zijn mijn voorkeuren
De distortion die je uit een ME-50 kunt halen zijn best wel ok. Lijkt me dan een beetje overkill.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:17 schreef Aresdreams het volgende:
dan zou ik ook gaan voor een los distortion/overdrive geval...
Bedoel ik, kutdingenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:25 schreef Aresdreams het volgende:
hetgeen ik uit de gt-8 haal vind ik toch echt tegen vallen, of het is te tam, of je hebt te veel gain/ruis.
Kopen?quote:
Te veel knopjes zul je bedoelen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:11 schreef Witchfynder het volgende:
Die JVM van onze gitarist is ook zooooo bruut. Wel een hoop knopjes..
Ja precies, want amps hebben meestal of haast geen mogelijkheden of tig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind minder juist relax, wel per kanaal een EQ, 2 kanalen en een gainboost op het leadkanaal en ik ben tevreden
Daarom ben ii zo blij met m'n valveking precies goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja precies, want amps hebben meestal of haast geen mogelijkheden of tig..
Laat ik nu net nog een goeie oude ME-8 over hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als je all around wilt spelen raad ik aan: Een Boss multipanel voor het bepalen geluid (Boss ME-50 ofzo) En een amp met goede clean channel (denk aan een Roland ofzo)
QFT!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
wat een irritante kleur, heb die site gelijk weer dicht geklikt...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik bouw later een echte mannenvrouwen versterker met maar één knop.... een aan knop.
Ja en dan een goed gevulde pedaltrainquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik bouw later een echte mannen versterker met maar één knop.... een aan knop.
Een dikke case voor één hele tunerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja en dan een goed gevulde pedaltrain
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een dikke case voor één hele tuner
Line6 M13, veel makkelijkerquote:
Een akoestische gitaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Tuner en dikke scheur uit je top, wat heb je nog meer nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |