Ah, dan valt het nog mee, ik dacht dat je alleen bij Westerhaven (baggerwinkel) had gekekenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:09 schreef RemCOW het volgende:
Woops, foutje... Had alleen bij de combo's gekeken. Tof, dan kan ik die ook gewoon testen daar!
Wat Dean zegtquote:En welke Roland dan bijvoorbeeld?
dan zou ik ook gaan voor een los distortion/overdrive geval...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als je all around wilt spelen raad ik aan: Een Boss multipanel voor het bepalen geluid (Boss ME-50 ofzo) En een amp met goede clean channel (denk aan een Roland ofzo)
Maar dit zijn mijn voorkeuren
De distortion die je uit een ME-50 kunt halen zijn best wel ok. Lijkt me dan een beetje overkill.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:17 schreef Aresdreams het volgende:
dan zou ik ook gaan voor een los distortion/overdrive geval...
Bedoel ik, kutdingenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:25 schreef Aresdreams het volgende:
hetgeen ik uit de gt-8 haal vind ik toch echt tegen vallen, of het is te tam, of je hebt te veel gain/ruis.
Kopen?quote:
Te veel knopjes zul je bedoelen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:11 schreef Witchfynder het volgende:
Die JVM van onze gitarist is ook zooooo bruut. Wel een hoop knopjes..
Ja precies, want amps hebben meestal of haast geen mogelijkheden of tig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind minder juist relax, wel per kanaal een EQ, 2 kanalen en een gainboost op het leadkanaal en ik ben tevreden
Daarom ben ii zo blij met m'n valveking precies goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja precies, want amps hebben meestal of haast geen mogelijkheden of tig..
Laat ik nu net nog een goeie oude ME-8 over hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als je all around wilt spelen raad ik aan: Een Boss multipanel voor het bepalen geluid (Boss ME-50 ofzo) En een amp met goede clean channel (denk aan een Roland ofzo)
QFT!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
wat een irritante kleur, heb die site gelijk weer dicht geklikt...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik bouw later een echte mannenvrouwen versterker met maar één knop.... een aan knop.
Ja en dan een goed gevulde pedaltrainquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ik bouw later een echte mannen versterker met maar één knop.... een aan knop.
Een dikke case voor één hele tunerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja en dan een goed gevulde pedaltrain
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een dikke case voor één hele tuner
Line6 M13, veel makkelijkerquote:
Een akoestische gitaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Tuner en dikke scheur uit je top, wat heb je nog meer nodig?
als je leest, hij heeft als een voxad30vt, de overtreffende trap van een cube, dus waarom een stapje terug gaanquote:
Misschien is de nieuwe lijn beter. Ik vind de huidige iig aanzienlijk beter dan de Fenders van dezelfde prijsklasse.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:45 schreef Cynic het volgende:
Mwoa, ik heb een aantal jaren geleden eens wat akoestische gitaren geprobeerd en toen vond ik de Deans er wel mooi uitzien, maar ze klonken niet zo mooi.
En Ovation moet je maar net liggen (klank, vorm, stijl), maar kwalitatief valt daar niet echt iets slechts over te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef Cynic het volgende:
Fender is dan ook niet echt een geweldig akoestisch merk.
Vergeleken met Yahama, Takamine etc zijn ze echt minder.
Vquote:
Electrischquote:
quote:
Alweer? Je hebt net een nieuwe en daarvan heb je nog niet eens pics laten zienquote:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erger vind aan Ovation: die rare plastic bubbel of het feit dat ik altijd aan Bon Jovi moet denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Ovation moet je maar net liggen (klank, vorm, stijl), maar kwalitatief valt daar niet echt iets slechts over te zeggen.
Dat zou mooi zijn ^^quote:
Hoezo te plat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ^^
Ik vind die V's van Jackson tochwel het mooist. (al vind ik de hals te plat)
Ik denk over het algemeen aan de Unplugged set die Queensrÿche deed. Dat helpt mij altijd wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erger vind aan Ovation: die rare plastic bubbel of het feit dat ik altijd aan Bon Jovi moet denken.
Maar ze klinken wel.
Vriend van me heeft zo'n Jackson Dinky.quote:
Beide uitspraken gedaan op woensdagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Alweer? Je hebt net een nieuwe en daarvan heb je nog niet eens pics laten zien
Of heb je het een dag uitgesteld?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n Jackson Dinky.
En ik vind die hals erg plat, het voelt als een soort van tafeltje. zal wel aan mij liggen dan
Hmmm, ja ik zie het nu ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beide uitspraken gedaan op woensdag
Dean
Hoe wil je het anders hebben?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n Jackson Dinky.
En ik vind die hals erg plat, het voelt als een soort van tafeltje. zal wel aan mij liggen dan
Ja, daar zag ik het net dus ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:40 schreef Witchfynder het volgende:
Is in je eigen citaat te zien, grapjas..
meer gitaarspelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef KaMo het volgende:
Ik krijg iig kramp in mijn linkerhand van dat ding, waar dat aan ligt mogen jullie vertellen dan xD
Heb het enkel bij die gitaar dus dat zal het niet zijn...quote:
In dat geval: Meer gitaarspelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb het enkel bij die gitaar dus dat zal het niet zijn...
Maar meer gitaar spelen is altijd goed advies
Dure Gibson kopen, nergens last meer vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb het enkel bij die gitaar dus dat zal het niet zijn...
Maar meer gitaar spelen is altijd goed advies
Ja, maar daarmee is het nog steeds geen lat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:42 schreef Cynic het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat de hals zowel aan de onder- als aan de bovenkant plat is. Dan vind ik "een platte hals" wel een goede omschrijving
Ja of Fender (wha niet slaan) xDquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dure Gibson kopen, nergens last meer van
ha, beetje wel zelfs! als je gibson hebt met 50ies hals, is het alsof je een honkbalk knuppel vast paktquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dure Gibson kopen, nergens last meer van
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Stel ik ben vergeten de nationale geheugentest te kijken, ben ik dan al gezakt ?
Het kan ook nog zijn dat je nek een beetje krom staat, wat weer te verhelpen is met het verstellen van de halspin... (alleen weet ik nooit welke kant ik op moet draaien bij mijn akoestischequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kan zijn dat je snaren rammelen omdat je actie te laag is (snaren te dicht op je hals dat ze tegen je frets trillen) Dan kan je de brug wat omhoog schroeven. Of als je net nieuwe snaren hebt zijn ze misschien nog niet goed opgerekt waardoor ze nog wat rammelen. Beetje oprekken dus.
Komt die bzzzzz ook door je versterker heen ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Stel ik ben vergeten de nationale geheugentest te kijken, ben ik dan al gezakt ?
Je bedoelt dat ie te recht staat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het kan ook nog zijn dat je nek een beetje krom staat, wat weer te verhelpen is met het verstellen van de halspin... (alleen weet ik nooit welke kant ik op moet draaien bij mijn akoestische)
Ja ik dacht dat hij al zou afhaken bij het "brug omhoog draaien" dus dat kan je maar beter achterwege latenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het kan ook nog zijn dat je nek een beetje krom staat, wat weer te verhelpen is met het verstellen van de halspin... (alleen weet ik nooit welke kant ik op moet draaien bij mijn akoestische)
Of het kan liggen aan het niet goed fretten van je noten. (Dus je vinger te ver over de fret heenleggen/of juist te ver naar de fret richting de kop van de gitaar).quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |