als je leest, hij heeft als een voxad30vt, de overtreffende trap van een cube, dus waarom een stapje terug gaanquote:
Misschien is de nieuwe lijn beter. Ik vind de huidige iig aanzienlijk beter dan de Fenders van dezelfde prijsklasse.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:45 schreef Cynic het volgende:
Mwoa, ik heb een aantal jaren geleden eens wat akoestische gitaren geprobeerd en toen vond ik de Deans er wel mooi uitzien, maar ze klonken niet zo mooi.
En Ovation moet je maar net liggen (klank, vorm, stijl), maar kwalitatief valt daar niet echt iets slechts over te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef Cynic het volgende:
Fender is dan ook niet echt een geweldig akoestisch merk.
Vergeleken met Yahama, Takamine etc zijn ze echt minder.
Vquote:
Electrischquote:
quote:
Alweer? Je hebt net een nieuwe en daarvan heb je nog niet eens pics laten zienquote:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erger vind aan Ovation: die rare plastic bubbel of het feit dat ik altijd aan Bon Jovi moet denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Ovation moet je maar net liggen (klank, vorm, stijl), maar kwalitatief valt daar niet echt iets slechts over te zeggen.
Dat zou mooi zijn ^^quote:
Hoezo te plat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ^^
Ik vind die V's van Jackson tochwel het mooist. (al vind ik de hals te plat)
Ik denk over het algemeen aan de Unplugged set die Queensr’che deed. Dat helpt mij altijd wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erger vind aan Ovation: die rare plastic bubbel of het feit dat ik altijd aan Bon Jovi moet denken.
Maar ze klinken wel.
Vriend van me heeft zo'n Jackson Dinky.quote:
Beide uitspraken gedaan op woensdagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Alweer? Je hebt net een nieuwe en daarvan heb je nog niet eens pics laten zien
Of heb je het een dag uitgesteld?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vriend van me heeft zo'n Jackson Dinky.
En ik vind die hals erg plat, het voelt als een soort van tafeltje. zal wel aan mij liggen dan
Hmmm, ja ik zie het nu ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beide uitspraken gedaan op woensdag
Dean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |