Welcome to Michigan.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:42 schreef Guard het volgende:
Damn, na het zien van deze foto's wil ik helemaal een keer naar Ann Arbor in de herfst/ winter...
Maar Wake finished beterquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Playmaker het volgende:
En Bowl season begint eindelijk!![]()
Navy begint goed aan de wedstrijd.
USC, no doubt... iedereen doet alsof Penn State een kans heeft, maar daar geloof ik niets van, niet tegen die defense.quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Rose Bowl coming up!
Wie gaat hem pakken?
Die laatste drive was echt een fiasco. Harris speelde niet echt super maar ook niet bar slecht. Het was pas zijn tweede start en hij maakt al meer indruk op me dan Marve. Alleen die fumble...dat was echt een domper. Het was in ieder geval een closer game dan de meeste "kenners" hadden voorspeld. De Canes zijn nog jong dus er zit hopelijk nog groei in.quote:Op maandag 29 december 2008 20:41 schreef Guard het volgende:
Net trouwens de Emerald Bowl gekeken, wat een sof voor Miami... 3/4 kwart van de game in command, en dan een fumble laat in het 4e kwart en very very bad clockmanagement tijdens de laatste drive...
Wel een leuk team voor de komende jaren, the Canes...
Die behind-the-back catch was echt fenomenaal!quote:Op zondag 28 december 2008 01:57 schreef Guard het volgende:
This sucks... UNC verliest met 1 punt verschil... Nicks wel een huge day!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:05 schreef Playmaker het volgende:
Vandaag weer een aantal mooie matchups op het programma!
OK Popo, ik moet toegeven dat het er wel mooi en indrukwekkend uitziet zo'n hockey game in Wrigley Field.quote:
Gelukkig nieuwjaar Guard!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Guard het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mede-collegefootball liefhebbers![]()
Half uurtje nog voor de Rose Bowl....
Toch maar even kijken, ook al is het voor mij niet de bowl met de meeste aantrekkingskracht...
New Year's day bowlgames is uiteindelijk toch beter dan het (in Nederland) traditionele schansspringen
Ach, het is "slechts" 2100 miles...quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:56 schreef Guard het volgende:
Mooi dat er zoveel Penn State fans zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |