abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63451966
Ach Utah gaat in ieder geval naar een BCS-bowl, en als Oregon State van Oregon wint volgende week hebben we iedelijk weer eens een leuke rose bowl matchup.... (lees: zonder USC)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_63468189
Top of the new BCS standings:
quote:
1. Alabama
2. Texas
3. Oklahoma
4. Florida
5. USC
6. Utah
7. Texas Tech
8. Penn State
9. Boise State
10. Ohio State
pi_63587690
Zijn er hier mensen die geīnteresseerd zijn in het mee succesvol maken van een blog over, onder andere, NCAA sporten? Ik ben van plan een blog te starten in het Nederlands die eigenlijk alle amerikaanse topsport bij elkaar brengt, en daarvoor ben ik op zoek naar mensen met verstand van zaken.

amerikaansetopsport@gmail.com

(niet commercieel ofzo, het is .blogspot.com dus maak je geen zorgen)
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:53:17 #154
67205 Colplay
How you doin??
pi_63594091
Longhorns winnen met 49-9 van Texas A&M en zeker van minimaal een gedeelde eerste plaats in Big 12 South. Van t weekend zien we wel of het genoeg is om mee te blijven doen om het kampioenschap. Als Texas Tech verliest is Texas eeste, maar dat zal wel niet gebeuren. Als ook Oklahoma wint bepalen de voters wie er door gaat. Het is te hopen dat er snel een ander playoffsysteem komt want dit is echt helemaal niks. Een team dat een keer verliest gaat er uit en Missouri met twee nederlagen gaat wel door en kan nog nationaal kampioen worden. Mizzou staat 13e in de rankings, in Big 12 South staan er vier teams bij de eerste 12. Daar moet toch een ander systeem voor te bedenken zijn?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:36:44 #155
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63595223
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:53 schreef Colplay het volgende:
Longhorns winnen met 49-9 van Texas A&M en zeker van minimaal een gedeelde eerste plaats in Big 12 South. Van t weekend zien we wel of het genoeg is om mee te blijven doen om het kampioenschap. Als Texas Tech verliest is Texas eeste, maar dat zal wel niet gebeuren. Als ook Oklahoma wint bepalen de voters wie er door gaat. Het is te hopen dat er snel een ander playoffsysteem komt want dit is echt helemaal niks. Een team dat een keer verliest gaat er uit en Missouri met twee nederlagen gaat wel door en kan nog nationaal kampioen worden. Mizzou staat 13e in de rankings, in Big 12 South staan er vier teams bij de eerste 12. Daar moet toch een ander systeem voor te bedenken zijn?
Als Mizzou de Big 12 wint dan mogen ze echt niet spelen voor het Nationaal Kampioenschap. Dan gaat het gewoon tussen Florida/Alabama, USC (of de nr. 2 uit de Big 12 South).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:59:19 #156
67205 Colplay
How you doin??
pi_63598984
Zoals je merkt ben ik nog niet helemaal thuis in college football, omdat ik die bowl dingen echt voor geen meter snap. Dacht dat de winnaar van de Big 12 om het nationaal kampioenschap mocht spelen. Maar dit zou natuurlijk wel heel simpel gedacht zijn. De NCAA moet natuurlijk nog wel met een aantal extra ondoorzichtige regels komen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_63600156
Dat zou toch ook oneerlijk zijn, mocht de winnaar van de Big 12 direct voor het nationaal kampioenschap spelen. Niet dat het nu helemaal eerlijk is.

Ach, zolang Bama maar in de finale staat....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:28:09 #158
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63611756
Anders geeft LSU het even weg op het einde . Het seizoen was toch al voorbij, maar verliezen van de fucking Arkansas Razorbacks is wel heel erg triest.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 29 november 2008 @ 01:20:51 #159
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63612957
Ik vind dat echt helemaal niks die blauwe velden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_63616871
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:20 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat echt helemaal niks die blauwe velden.
Velden?
Dacht dat alleen Boise smurfturf heeft?
pi_63617009
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:36 schreef PirE het volgende:

[..]

Als Mizzou de Big 12 wint dan mogen ze echt niet spelen voor het Nationaal Kampioenschap. Dan gaat het gewoon tussen Florida/Alabama, USC (of de nr. 2 uit de Big 12 South).
dat is ook weer vreemd, dat diegene die niet goed genoeg is voor een plek in het BigXII kampioenschap, wel om de nationale titel kan spelen.... blijft een wazig systeem. Eigenlijk zou gewoon Utah of een ander ongeslagen team voor de titel moeten kunnen spelen, maar dat gebeurd dan weer niet.
Ik vraag me af waarom niet, is men bang voor een blow out in de national championship game? De afgelopen twee jaar was dat eigenlijk ook al het geval... Niet echt een blowout qua uitslag, maar OSU kon beide jaren niet echt de indruk wekken dat ze kans maakten om de wedstrijd te winnen (op die opening kickoff return van Ginn na)

Persoonlijk hoop ik niet dat Mizzou de big XII wint, want ik heb echt geen zin in USC in de title game.
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:01:38 #162
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63619598
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef Guard het volgende:
Ach Utah gaat in ieder geval naar een BCS-bowl, en als Oregon State van Oregon wint volgende week hebben we iedelijk weer eens een leuke rose bowl matchup.... (lees: zonder USC)

Ik ben geen USC fan maar ik zie liever een Penn State -USC game dan een rematch tussen de Nittany Lions en de Beavers. Eerder dit jaar werd het maar liefst 45-14 Lions...

Maar goed, het is Rivalry Weekend. Vooral leuk omdat de matchups ook nog eens belangrijk zijn:
Virginia - Virginia Tech, Georgia - Georgia Tech, FSU - Florida, BC - Maryland, Bama - Auburn, Oregon St - Oregon, Oklahoma St -Oklahoma en USC -ND.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_63619816
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef Playmaker het volgende:

[..]

Ik ben geen USC fan maar ik zie liever een Penn State -USC game dan een rematch tussen de Nittany Lions en de Beavers. Eerder dit jaar werd het maar liefst 45-14 Lions...
Revenge kan een goede motivator zijn.
Persoonlijk denk ik niet dat Penn State veel kans maakt tegen USC...
Laat USC maar lekker een in een andere (BCS) bowl tegen een Big XII of SEC team spelen, de Trojans hebben zelf aangegeven weinig te voelen voor een bowlgame tegen een BigTen team, die zijn te makkelijk voor ze...
pi_63619854
Vols zouden een deal hebben met Kiffin...
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:18:46 #165
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63619930
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef Playmaker het volgende:

[..]

Maar goed, het is Rivalry Weekend. Vooral leuk omdat de matchups ook nog eens belangrijk zijn:
Virginia - Virginia Tech, Georgia - Georgia Tech, FSU - Florida, BC - Maryland, Bama - Auburn, Oregon St - Oregon, Oklahoma St -Oklahoma en USC -ND.
USC of Oregon State maakt niet veel uit. Penn State wint wel van Oregon State maar ik denk niet dat het weer een rout wordt en als USC tegen Penn State mag, dan wint USC easy.
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:29:15 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63620124
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Velden?
Dacht dat alleen Boise smurfturf heeft?
Klopt, 't was Boise.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_63620797
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Klopt, 't was Boise.
Het ziet er ook niet uit, zeker niet als Boise hun "all blues" uni aanheeft dan zioe je de spelers niet eens
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:40:35 #168
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63622074
Lee Corso maakt ff Notre Dame belachelijk : "The priests use the TV money to pay for their vacation" en "Sell a painting in the Vatican and use that money to buy out Weis' contract"
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:50:27 #169
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63627566
Zo, weer een pijnlijke thuisnederlaang voor Georgia.Tech komt van een 22 pt achterstand bij rust terug en wint uiteindelijk met 45-42. Tech met meer dan 400 yd rushing !

Virginia Tech verslaat Virginia en gaat naar de ACC Title Game. De ACC mag dan geen elite teams hebben dit seizoen maar wel 10 teams die bowl elligible zijn. Geen enkele conference heeft er meer.

[ Bericht 15% gewijzigd door Playmaker op 30-11-2008 01:05:28 ]
  zondag 30 november 2008 @ 01:06:05 #170
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63632959
BC wint van Maryland, dus de ACC Title Game word een rematch van vorig jaar: BC-Virginia Tech. Bama en Florida winnen eenvoudig hun games.
  zondag 30 november 2008 @ 02:02:08 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63634332
quote:
Op zondag 30 november 2008 01:06 schreef Playmaker het volgende:
BC wint van Maryland, dus de ACC Title Game word een rematch van vorig jaar: BC-Virginia Tech. Bama en Florida winnen eenvoudig hun games.
Dat wordt volgende week een leuke wedstrijd tussen Bama en Florida .
  zondag 30 november 2008 @ 03:27:51 #172
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63636187
ND met NUL first downs in de eerste helft...
pi_63636567
Florida had geen enkele moeite met FSU.
Georgia Tech wint van Georgia...
Clemson wint makkelijk van South Carolina
Wake heeft nog een voorsprong tegen Vandy...
De ACC doet het niet echty slecht vandaag...

Oregon wenst niet mee te werken aan een Rose Bowl slot voor Oregon state
  zondag 30 november 2008 @ 13:19:20 #174
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63642150
Nou daar gaan we dan. Waarschijnlijk mag Oklahoma tegen Mizzou spelen in voor de Big 12 title. Ik snap overigens niet waarom de Texas Tech Epic Failers nog genoemd worden als titelkandidaat, als je verdomme niet eens de spread kan coveren tegen fucking Baylor dan moet je je diep gaan schamen . De keuze tussen Texas of Oklahoma is een lastige en de poll-voters kijken meestal alleen maar naar de laatste wedstrijden en dan heeft Oklahoma de betere kaarten

Choklahoma moet alleen oppassen dat ze niet van Mizzou verliezen, Mizzou was gisteren al bezig met de title game en daarom verloren ze ook van Kansas.
  zondag 30 november 2008 @ 14:17:46 #175
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63643323
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:19 schreef PirE het volgende:
Nou daar gaan we dan. Waarschijnlijk mag Oklahoma tegen Mizzou spelen in voor de Big 12 title. Ik snap overigens niet waarom de Texas Tech Epic Failers nog genoemd worden als titelkandidaat, als je verdomme niet eens de spread kan coveren tegen fucking Baylor dan moet je je diep gaan schamen . De keuze tussen Texas of Oklahoma is een lastige en de poll-voters kijken meestal alleen maar naar de laatste wedstrijden en dan heeft Oklahoma de betere kaarten

Choklahoma moet alleen oppassen dat ze niet van Mizzou verliezen, Mizzou was gisteren al bezig met de title game en daarom verloren ze ook van Kansas.
Wie ook tegen Mizzou speelt wint de Big 12. Oklahoma draait op volle toeren en ook Texas is sterker. Beide ploegen zullen weinig moeite hebben met die Mizzou D. En Baylor is blijkbaar toch moeilijk...vraag maar aan Mizzou.

En Oklahoma choked meestal pas in de Bowl games.
  zondag 30 november 2008 @ 16:58:17 #176
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63646704
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:17 schreef Playmaker het volgende:

[..]

Wie ook tegen Mizzou speelt wint de Big 12. Oklahoma draait op volle toeren en ook Texas is sterker. Beide ploegen zullen weinig moeite hebben met die Mizzou D. En Baylor is blijkbaar toch moeilijk...vraag maar aan Mizzou.

En Oklahoma choked meestal pas in de Bowl games.
Mizzou heeft nog een appeltje te schillen met Oklahoma en een zwakke D maakt geen reet uit in de Big 12, er is daar geeneen team met een goede defense , dat zal je ook zien als ze tegen een SEC team spelen voor de titel, dan krijg je een Florida vs Citadel achtige score . SEC > BIG12.
pi_63647289
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:13 schreef Guard het volgende:
Vols zouden een deal hebben met Kiffin...
En nu gaan er geruchten dat ook Kiffin senior meegaat naar de Vols, en dus opstapt bij de Bucs.
pi_63656895
Oklahoma nieuwe nummer 2 in de BCS rankings...
Zij gaan dus naar de Big XII title game
  zondag 30 november 2008 @ 23:58:47 #179
67205 Colplay
How you doin??
pi_63657435
Helaas geen Texas op twee. Strijd op de titel in de Big 12 gaat tussen Missouri en Oklahoma, twee teams verslagen door de Longhorns. Nu hopen dat Mizzou wint en Texas zo nog plaatsje in de strijd om de nationale titel krijgt.

Hopelijk dat de nieuwe controversie zorgt voor een nieuw systeem. Texas wint met veertig verschil en zakt ten koste van een ploeg die met 20 verschil wint. (van een sterkere tegenstander dat wel). Bovendien wordt met dit systeem running up the score gepropagandeerd. Ook al ben je veel sterker moet je met zo groot mogelijke cijfers winnen dus vol door blijven gaan. Dat terwijl dit in de VS ook weer als onsportief gedrag wordt gezien.

Kan een kenner mij uitleggen waarom er niet gewoon een play-off systeem is. In basketbal is er March Madness. Nu zijn zes rondes misschien te lang, maar ploegen spelen 12 competitiewedstrijden. Lijkt mij toch tijd genoeg over voor een playoff van vier wedstrijden.
pi_63657879
In de AP poll is Florida de #2... al die verschillende polls maakt het er ook niet makkelijker op...
  maandag 1 december 2008 @ 00:52:32 #181
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63658446
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Guard het volgende:
Oklahoma nieuwe nummer 2 in de BCS rankings...
Zij gaan dus naar de Big XII title game
Met dank aan 2 coaches die Oklahoma op de 1e plaats hebben gezet .
pi_63664429
quote:
Texas Tech quarterback Graham Harrell played with two shattered fingers on his non-throwing hand Saturday in the Red Raiders' victory over Baylor, a source close to Harrell said Sunday night.

The source said Harrell underwent four hours of surgery Sunday on the pinkie and ring fingers on his left hand, with 17 pins and two plates inserted in his hand to heal nine separate breaks. Despite the extent of the injury, suffered in the second quarter, Harrell finished the game against the Bears and is expected to be fine for Tech's bowl game.
ouch
  maandag 1 december 2008 @ 21:24:22 #183
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_63679594
Texas 't Is wel weer een trietse situatie.

Geen idee of een playoff format overigens zoveel uitmaakt. Dan verschuif je de controverse gewoon van "wie speelt er in de national title game" naar wie spelen er in de playoffs. Het gaat er ook dan weer om hoe de seeding plaats vindt.
  maandag 1 december 2008 @ 22:46:21 #184
67205 Colplay
How you doin??
pi_63682776
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Texas 't Is wel weer een trietse situatie.

Geen idee of een playoff format overigens zoveel uitmaakt. Dan verschuif je de controverse gewoon van "wie speelt er in de national title game" naar wie spelen er in de playoffs. Het gaat er ook dan weer om hoe de seeding plaats vindt.
Is waar, maar denk dat je beter een controverse kunt hebben om de laatste playoff plaats dan om een plaats in de national championship game. Maar het blijft altijd lastig ja. Maar het is toch raar dat de finalisten mede bepaald worden door wie de coaches en journalisten er het beste voor geschikt vinden.
pi_63738779
Weis blijft bij Notre Dame ....
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 3 december 2008 @ 23:52:59 #186
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63742820
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef zjroentje het volgende:
Weis blijft bij Notre Dame ....
Ze zullen hem nog wel een jaar geven om te zien of hij de ploeg daadwerkelijk beter kan maken. De Irish hebben volgend jaar een nog makkelijker schedule dan dit jaar en ook het smoesje dat hj over een vrij jonge ploeg beschikt kan volgend jaar niet meer gebruikt worden. De druk om volgend jaar te presteren zal nu nog groter worden.

Overig nieuws:
quote:
Tommy Tuberville is out after 10 years as coach of the Auburn Tigers. That word came Wednesday from The Birmingham News. There was no immediate confirmation from Auburn officials.

Tubberville was 85-40 in his decade with Auburn, including a 13-0 season in 2004 when the Tigers finished No. 2 in the nation. But Auburn went 5-7 this year and was routed 36-0 by rival Alabama, currently ranked No. 1.
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:15:19 #187
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63813117
Zo, tijd voor een wedstrijd waarin ze ook kunnen verdedigen

edit: TD Gators, easy ride to the end-zone

[ Bericht 32% gewijzigd door PirE op 06-12-2008 22:24:51 ]
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:30:39 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63813416
Euhmm Defense of is dit al de Big 12 game
  zondag 7 december 2008 @ 01:31:04 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63816857
Alabama 20 - Florida 31

Spannende wedstrijd, ging echt op en neer . Die Big 12 shoot-out sla ik over, dat no defense gedoe is zo boring .

Alabama .
pi_63819812
Florida vs Oklahoma (zeer waarschijnlijk) voor de title.

Nu maar wachten tot 20 dec voordat Bowl season begint...
  zondag 7 december 2008 @ 13:58:48 #191
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63823096
Wat een spannende pot zeg Oklahoma- Mizzou. Pfffff.....

[ Bericht 45% gewijzigd door Playmaker op 07-12-2008 14:22:38 ]
pi_63840315
NASN zendt de komende weekenden de play-offs van de FCS uit, wel interessant om wat wedstrijdjes mee te pikken
  maandag 8 december 2008 @ 02:23:08 #193
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_63841567
De BCS matchups zijn bekend:

BCS Championship Game : Florida - Oklahoma
Rose Bowl : Penn State - USC
Orange Bowl : Cincinnati - Virginia Tech
Sugar Bowl : Alabama - Utah
Fiesta Bowl : Texas - Ohio State

Boise State word dus lekker genaaid. Ongeslagen en een hogere BCS ranking dan Ohio State maar de Buckeyes mogen naar de Fiesta Bowl. Ronduit belachelijk.
pi_63844068
Volledig Bowl schedule:
quote:
2008-09 College Football Bowl Schedule
EagleBank Bowl
Wake Forest vs. Navy Washington, D.C.
RFK Stadium Dec. 20, 11 a.m. ESPN
New Mexico
Colorado State vs. Fresno State Albuquerque
University Stadium Dec. 20, 2:30 p.m. ESPN
magicJack St. Petersburg
Memphis vs. South Florida St. Petersburg. Fla.
Tropicana Field Dec. 20, 4:30 p.m. ESPN2
Pioneer Las Vegas
BYU vs. Arizona Las Vegas
Sam Boyd Stadium Dec. 20, 8 p.m. ESPN
R+L Carriers New Orleans
Southern Miss vs. Troy New Orleans
Superdome Dec. 21, 8:15 p.m. ESPN
San Diego County Credit Union Poinsettia
Boise State vs. TCU San Diego
Qualcomm Stadium Dec. 23, 8 p.m. ESPN
Sheraton Hawaii
Hawaii vs. Notre Dame Honolulu
Aloha Stadium Dec. 24, 8 p.m. ESPN
Motor City
Florida Atlantic vs. Central Michigan Detroit
Ford Field Dec. 26, 8 p.m. ESPN
Meineke Car Care
West Virginia vs. North Carolina Charlotte, N.C.
Bank of America Stadium Dec. 27, 1 p.m. ESPN
Champs Sports
Wisconsin vs. Florida State Orlando, Fla.
Florida Citrus Bowl Dec. 27, 4:30 p.m. ESPN
Emerald
Miami (Fla.) vs. California San Francisco
AT&T Park Dec. 27, 8 p.m. ESPN
Independence
Northern Illinois vs. Louisiana Tech Shreveport, La.
Independence Stadium Dec. 28, 8:15 p.m. ESPN
Papajohns.com
NC State vs. Rutgers Birmingham, Ala.
Legion Field Dec. 29, 3 p.m. ESPN
Valero Alamo
Missouri vs. Northwestern San Antonio
Alamodome Dec. 29, 8 p.m. ESPN
Roady's Humanitarian
Maryland vs. Nevada Boise, Idaho
Bronco Stadium Dec. 30, 4:30 p.m. ESPN
Texas
Rice vs. Western Michigan Houston
Reliant Stadium Dec. 30, 8 p.m. NFL Network
Pacific Life Holiday
Oklahoma State vs. Oregon San Diego
Qualcomm Stadium Dec. 30, 8 p.m. ESPN
Bell Helicopter Armed Forces
Houston vs. Air Force Fort Worth, Texas
Amon G. Carter Stadium Dec. 31, Noon ESPN
Brut Sun
Oregon State vs. Pittsburgh El Paso, Texas
Sun Bowl Dec. 31, 2 p.m. CBS
Gaylord Hotels Music City
Boston College vs. Vanderbilt Nashville, Tenn.
LP Field Dec. 31, 3:30 p.m. ESPN
Insight
Kansas vs. Minnesota Tempe, Ariz.
Sun Devil Stadium Dec. 31, 5:30 p.m. NFL Network
Chick-fil-A
LSU vs. Georgia Tech Atlanta
Georgia Dome Dec. 31, 7:30 p.m. ESPN
Outback
South Carolina vs. Iowa Tampa, Fla.
Raymond James Stadium Jan. 1, 2009, 11 a.m. ESPN
Capital One
Georgia vs. Michigan State Orlando, Fla.
Florida Citrus Bowl Jan. 1, 2009, 1 p.m. ABC
Konica Minolta Gator
Clemson vs. Nebraska Jacksonville, Fla.
Jacksonville Municipal Stadium Jan. 1, 2009, 1 p.m. CBS
Rose Bowl Game Presented by Citi
Penn State vs. USC Pasadena, Calif.
Rose Bowl Jan. 1, 2009, 4:30 p.m. ABC
FedEx Orange
Cincinnati vs. Virginia Tech Miami
Dolphin Stadium Jan. 1, 2009, 8:30 p.m. FOX
AT&T Cotton
Ole Miss vs. Texas Tech Dallas
Cotton Bowl Jan. 2, 2009, 2 p.m. FOX
AutoZone Liberty
Kentucky vs. East Carolina Memphis, Tenn.
Liberty Bowl Memorial Stadium Jan. 2, 2009, 5 p.m. ESPN
Allstate Sugar
Utah vs. Alabama New Orleans
Superdome Jan. 2, 2009, 8 p.m. FOX
International
Buffalo vs. Connecticut Toronto
Rogers Centre Jan. 3, 2009, Noon ESPN2
Tostitos Fiesta
Ohio State vs. Texas Glendale, Ariz.
University of Phoenix Stadium Jan. 5, 2009, 8 p.m. FOX
GMAC
Tulsa vs. Ball State Mobile, Ala.
Ladd-Peebles Stadium Jan. 6, 2009, 8 p.m. ESPN
FedEx BCS National Championship Game
Florida vs. Oklahoma Miami
Dolphin Stadium Jan. 8, 2009, 8 p.m. FOX
pi_63881069
quote:
The Rose Bowl Game presented by Citi between No. 5 USC and No. 8 Penn State is a keeper as well, a matchup of two rich traditions and a rematch of the 1923 Rose Bowl. The Trojans won that game 14-3, defeating the young Nittany Lions coach Joe Paterno.

Correction: Paterno did not begin coaching Penn State in 1923. Really.

En Sarkisian is de nieuwe head coach van Washington .................
pi_63907474
Damn, na het zien van deze foto's wil ik helemaal een keer naar Ann Arbor in de herfst/ winter...
  woensdag 10 december 2008 @ 16:21:12 #197
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_63908424
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:42 schreef Guard het volgende:
Damn, na het zien van deze foto's wil ik helemaal een keer naar Ann Arbor in de herfst/ winter...
Ik was er een paar weken terug, helaas net te laat voor de piek van de bladerenpracht. Toch een leuke tijd gehad. De campus is best mooi en het is een leuk, levendig stadje met uitstekende boekwinkels en goede restaurants. De Arbor Brewing Company (ABC) is zeker de moeite waard
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_63928159

=
  donderdag 11 december 2008 @ 13:50:46 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63932355
Ik denk zelf McCoy als Heisman ook al ben ik groot Tebow fan, Tebow is wel heel erg vooruit gegaan dit jaar qua QB skills
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 14 december 2008 @ 06:11:03 #200
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_64001140
En Bradford wint de Heisman Trophy. McCoy word tweede en Tebow derde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')