Het gaat gewoon om het feit dat je een vreemde bent als je liever een oud wijf hebt dan een jonge meid, ongeacht de leeftijd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
Een MILF is per definitie lekker, anders zou het geen MILF zijn.
Conclusie: TS is verstandelijk gehandicapt.
Jij hebt zeker nog nooit een vrouw aangeraakt - moeder buiten beschouwing gelaten - of je bent op dit moment onder invloed van een heel prettig middeltje. Welke van de twee? Ik wacht af.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het feit dat je een vreemde bent als je liever een oud wijf hebt dan een jonge meid, ongeacht de leeftijd.
Allebei mis, waarom zou het niet kunnen dat mensen niet van ouder houden?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een vrouw aangeraakt - moeder buiten beschouwing gelaten - of je bent op dit moment onder invloed van een heel prettig middeltje. Welke van de twee? Ik wacht af.
De tetten worden ook groter en steviger.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind oudere vrouwen vaak een mooiere vorm hebben in het gezicht. Niet van die ronde kindergezichtjes, maar wat scherpere lijnen ofzo, jeweetwel.
Of juist slapperquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De tetten worden ook groter en steviger.
natuurlijk kan dat wel, wie doet dat nou niet bij Stichting Martijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Allebei mis, waarom zou het niet kunnen dat mensen niet van ouder houden?
Bij sommigen beginnen ze inderdaad te hangen.quote:
Daar geil ik ook niet op, ik wil dat ze me pijpt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef Catch_me het volgende:
Wat is er mis met deze zieke geesten? Waarom zou je geilen op een uitgelubberde kut van een wijf van 45 (we hebben het niet over tienermoeders) terwijl je ook een jong blaadje kan pakken
![]()
Er zijn genoeg lekkere MILF's.. (een MILF is per definitie lekker, anders is het geen MILF meer).quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het feit dat je een vreemde bent als je liever een oud wijf hebt dan een jonge meid, ongeacht de leeftijd.
Moet ik met jou praten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef GretchenFetchin het volgende:
[..]
Maak er een Cock goes where? shop van en dan praten we verder.
Ik zie het probleem niet.. er blijven zo ILF's voor je over. Je zou het juist toe moeten juichen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die milfs lekker vinden.
Wat is er mis met deze zieke geesten? Waarom zou je geilen op een uitgelubberde kut van een wijf van 45 (we hebben het niet over tienermoeders) terwijl je ook een jong blaadje kan pakken
![]()
Aanleiding van deze klacht is dat ik steeds meer van deze sadness op de interwebs tegenkom.
O ja voor de totally n00b onder ons: milf betekend mother i like to fuck
En wat als ik nou geen Photoshop heb?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:24 schreef GretchenFetchin het volgende:
[..]
Neu, niet als shoppen te moeilijk voor je is.
TILFS! Waarbij de t voor ''teenie'' of ''toddler'' kan staan. Want alles is natuurlijk beter dan een vrouw op leeftijd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.. er blijven zo ILF's voor je over. Je zou het juist toe moeten juichen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |