quote:Luciano klopt wereldkampioene Marianne Vos
Luciano, de kleurrijke Braziliaanse doelman van FC Groningen kan behalve fantastisch keepen ook erg goed fietsen. Dat bleek maandagavond in het programma Holland Sport van de VPRO. Luciano nam voor het ludieke fietsspelletje aan het eind van de uitzending plaats op de snelle tweewieler en nam het ondermeer op tegen wereldkampioene Marianne Vos. En Luciano won. De doelman trapte als een bezetene de trappers in het rond, nam vanaf het begin de kop en zette Marianne Vos in twee rondjes op gepaste afstand. Voor wie het niet gezien heeft. Klik
DVHN
Het is wat romantiseren in de ruimte.quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt nooit een idee wat hij moet vragen...
Anders neem je de opmerking serieus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef fokkersdelight het volgende:
Met alle respect maar als Gomes niet eens wordt geselecteerd, in zijn psv tijd dan met name nu zie ik hem niet zo vaak, dan heeft Luciano niets te zoeken op een wk. Ik ben Groningen fan en Luciano laat regelmatig goede dingen zien maar een international van Brazilie zie ik niet in hem. De wereldtop is andere koek dan (sub)top in Nederland, daarvoor komt hij m.i. toch echt te kort.
afgeschrikt door zijn lengte, Feyenoord heeft wel geinformeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
Luciano is toch wel van hoog niveau.
Raar dat er nog geen kapers op de kust liggen, of wel soms?
Waarom doe je altijd zo overdreven?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Garudo het volgende:
Er waren geruchten dat Feyenoord interesse had in Luciano, maar daar bleef het ook bij. Gelukkig maar, want ik wil Luciano het liefst nog 5 jaar zien keepen bij Groningen!![]()
Tsja, zo ben ik eenmaal. Beetje raar om dit eigenlijk te zeggen...moet ik me anders gedragen, omdat andere mensen me overdreven vinden? Je bent zoals je bent. Ik kan heel positief zijn, maar ook heel negatief. En over Luciano ben ik gewoon heel positief...klaar.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
afgeschrikt door zijn lengte, Feyenoord heeft wel geinformeerd.
Ik stel alleen een vraag he.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Garudo het volgende:
[..]
Tsja, zo ben ik eenmaal. Beetje raar om dit eigenlijk te zeggen...moet ik me anders gedragen, omdat andere mensen me overdreven vinden? Je bent zoals je bent. Ik kan heel positief zijn, maar ook heel negatief. En over Luciano ben ik gewoon heel positief...klaar.
Maar sorry als ik te overdreven ben...blijkbaar mag dat niet!
Ik heb begrepen dat Feyenoord wel degelijk interesse heeft getoond voor Luciano.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:11 schreef The_Verve het volgende:
Feyenoord heeft helemaal niet geīnformeerd. Of bedoel je naar zijn lengte?
Misschien heb je het verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Feyenoord wel degelijk interesse heeft getoond voor Luciano.
Zou kunnen, maar deze man heeft tot nu toe altijd gelijk gehad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien heb je het verkeerd begrepen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |