quote:
- Hallo ik ben Biogardequote:
Ja, we spreken elkaar ook aan bij onze usernames op een meetquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja, snot... dan moet ik zeker mn user-name gaan vertellen
Veel mensen op zo'n meet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:15 schreef Biogarde het volgende:
remlof en mij herkennen ze altijd wel. REEEEEMMMMMLOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ZUIPUUUHHH!!!!!
BIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11111HOBBEL HOBBEL HAHAHAHAH!!!!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mods die popie-jopie gedrag vertonen en zich zelf grappig en vooral, heel erg serieus vinden..quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:15 schreef Biogarde het volgende:
remlof en mij herkennen ze altijd wel. REEEEEMMMMMLOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ZUIPUUUHHH!!!!!
BIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11111HOBBEL HOBBEL HAHAHAHAH!!!!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bek- brekende user name, heb ik...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we spreken elkaar ook aan bij onze usernames op een meet
Neuh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mods die popie-jopie gedrag vertonen en zich zelf grappig en vooral, heel erg serieus vinden..
Ik ben voorbereid op de toekomstquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bek- brekende user name, heb ik...
Nou dat is mooi:quote:
Ey ben jij frefferblekeid?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bek- brekende user name, heb ik...
HOAX, jij hebt groene ogen, haar usernaam is echt EPIC FAIL en ze doet der sig eer aan, maar die UI van der is echt Royalquote:
Bijvoorbeeldquote:
*Present...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:23 schreef KingOfPop het volgende:
Cavia's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
GMTAquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:26 schreef KingOfPop het volgende:
Het gaat weer eens ouderwets hard met de postcount
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
Ja zeker, jij bent geen meid, want je bent niet op je toekomst voorbereid, of heb jij een andere toekomst dan ik denk?
Neen?quote:
Komt vanzelf...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:32 schreef Skeletor het volgende:
kuttopic! slotje!!
Giobarde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |